Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 61 t/m 79 van 79
    Platinum Member Thorazer's schermafbeelding
    iTrader
    784 (100%)
    Merci ben zwaar aan het twijfelen tusen de 13 en 15 inch retina...

Approved 9-lifer Veriac's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Retina MBP (rMBP) image-retention test
    Iemand al deze test voor image retention geprobeerd? Bij mij was het toch wel lichtjes zichtbaar op mijn MBPr 15", maar gaat daarna terug weg. Ik weet niet wat ik hiermee moet doen, binnen doen voor garantie of toch maar niet.

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Mss stomme vraag maar hoe zit dat met bv mac apps? Als alles meezit heb ik mijn macbook binnen de 1-2 weken.
    Nu is dit hetzelfde voor iPad en iPhone, de apps die ik koop die gaan van mijn iTunes kaarten af die ik koop, hoe zit dat met mac apps? Gaat dit ook van hetzelfde af van je krediet?

Dank bij voorbaat.

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    72 (99%)

Macbook Pro Retina - Gebruikerservaringen en discussies

Ja, is het zelfde

Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Als je van plan bent games op de Mac App Store te kopen zou ik het volgende ook maar eens lezen:

The Multiplayer Battle Between Steam and the Mac App Store | The GameAgent Blog!

Ik vind Apple hun strategie rond de Mac App Store ook maar vrij verkeerd maar wie ben ik om dat te zeggen. Enige keren dat ik het dan ook gebruik is voor uptedaten of toen ik Mountain Lion kocht .

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karre Bekijk bericht
    Als je van plan bent games op de Mac App Store te kopen zou ik het volgende ook maar eens lezen:

The Multiplayer Battle Between Steam and the Mac App Store | The GameAgent Blog!

Ik vind Apple hun strategie rond de Mac App Store ook maar vrij verkeerd maar wie ben ik om dat te zeggen. Enige keren dat ik het dan ook gebruik is voor uptedaten of toen ik Mountain Lion kocht .

Oeioei man, mijn engels is een ramp ze, nooit gezien op school, nooit een goeie in andere talen geweest, voor mij helaas onbegonnen werk, over wat gaat het mss?
    Is het niet zo dan dat als je een mac app koopt deze ook voor altijd voor je is net zoals bij iphone/iPad apps en muziek?
    En ik ben ook wel iemand die altijd wel een nieuwe software update installeer.

iTrader
    784 (100%)
    Iemand die een idee heeft waar ik in BelgiŽ een hard case kan aankopen voor de macbook pro 13 retina?

Mvg

Approved 9-lifer Veriac's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thorazer Bekijk bericht
    Iemand die een idee heeft waar ik in BelgiŽ een hard case kan aankopen voor de macbook pro 13 retina?

Mvg
    MacBook Pro 13" Retina | Beschermhoezen | Mac accessoires | Online Store | Switch

iTrader
    35 (100%)
    Heb die toevallig paar uur geleden besteld

XtremeMac Microshield voor MacBook Pro 13" (Blue) | MacBook Pro 13" Retina | Beschermhoezen | Mac accessoires | Online Store | Switch

Heb deze wel bij centralpoint.be besteld, daar hadden ze er nog binnen.

iTrader
    784 (100%)
    Als ik het goed hebt zijn die niet voor de retina versie?
    Ben al langs de switch geweest en zeker die hard cases hadden ze niet voor de retina maar enkel voor de gewone 13 macbook pro.

Die sleeves daar gaat de retina versie wel in maar zijn eigenlijk gemaakt voor de gewone macbook pro dus er zit wel wat speling in.

Platinum Member BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    208 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Oeioei man, mijn engels is een ramp ze, nooit gezien op school, nooit een goeie in andere talen geweest, voor mij helaas onbegonnen werk, over wat gaat het mss?
    Is het niet zo dan dat als je een mac app koopt deze ook voor altijd voor je is net zoals bij iphone/iPad apps en muziek?
    En ik ben ook wel iemand die altijd wel een nieuwe software update installeer.
    Is wel zoals je denkt hoor.

Artikel gaat meer over het online gamen tegen anderen/vrienden (heb het niet helemaal gelezen).
    Maar wie gebruikt nu ook zijn Mac om te gamen, n/o aan diegene die het doen, maar ieder zijn keuze.
    Ik heb het dan niet over iPhone achtige games, maar grote games zoals op PS3/XBOX360/..

iTrader
    35 (100%)
    Ik dacht dat ge de apps niet van u zouden blijven of je deze niet kan blijven spelen enz... Online hoeft niet voor mij, daar heb ik nie veel tijd voor ook.

Member Beatsbydre's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb nu bijna een maand mijn retina MBP en ik moet zegge... Wat een geweldig toestel! Gewoon pure kwaliteit. Mooi scherm natuurlijk, heel snel en I like Mac OS X Mountain Lion.

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beatsbydre Bekijk bericht
    Ik heb nu bijna een maand mijn retina MBP en ik moet zegge... Wat een geweldig toestel! Gewoon pure kwaliteit. Mooi scherm natuurlijk, heel snel en I like Mac OS X Mountain Lion.
    Dat mee retina vondk wat duur uitkomen voor mezelf en mijn bankrekening en ik wilde ook een grotere harde schijf. 500 GB is nipt, daarmee ik 750GB (of meer) wilde.

Member Beatsbydre's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Dat mee retina vondk wat duur uitkomen voor mezelf en mijn bankrekening en ik wilde ook een grotere harde schijf. 500 GB is nipt, daarmee ik 750GB (of meer) wilde.
    Ik heb een 13" he

Member Da_GoDoFuNReaL's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)

Macbook Pro Retina - Gebruikerservaringen en discussies

Ik zou nooit meer een hardcase aanraden. Als daar vuil tussenkruipt krijg je krasjes, gegarandeerd. En dat zal gebeuren bij die hardcase. Koop gewoon een sleeve voor je laptop te vervoeren en gebruik hem voor de rest gewoon. Mijn MacBook pro heeft nog geen enkele kras en is ondertussen een jaar oud.

De enigste krassen op mijn iPhone aan de rand zijn van een hardcover, daarmee.

Member
    iTrader
    0
    Mijn huidige MBP is nu een goei 5 jaar oud en hoewel hij nog steeds zijn werk naar behoren doet, ben ik toch al aan het rondkijken voor een nieuwe, ge weet nooit wanneer em er mee ophoudt. Ik twijfel tussen een 15"MBP of een 15"MBP Retina.

Argumenten om toch voor de Retina te gaan?
    Retina is wel geen meerwaarde voor mij, ik heb een iPad 3 en merk op een gewone afstand geen verschil met mijn MBP scherm en werk op beide toestellen even graag.
    De SSD is natuurlijk een sterk punt, maar kan je de HDD in een gewone MBP gemakkelijk vervangen? Zal op die manier wel goedkoper uitkomen, niet?
    Is de iets betere grafische kaart het ook waard? Of ga ik niet zoveel verschil zien? Ik ben wel geen fervent gamer, maar als ik al eens iets speel, wil ik er wel zoveel mogelijk uithalen.
    En de 8gb ram zal natuurlijk wel beter zijn voor de toekomst, maar die 4gb in de gewone MBP is waarschijnlijk ook wel snel te vervangen?
    Design gezien is de Retina natuurlijk mooier en een cd/dvd drive gebruik ik toch niet meer.

Hoeveel zou ik voor mijn huidige MBP nog kunnen krijgen? Tis een pre-unibody, 120gb, 4gb ram, 2.2ghz en 8600m gt. Tzal wel gene vette zijn, maar alleszins meer dan als hij niets meer doet, dus als ik er de 400 euro prijsverschil uit kan halen, zou het perfect zijn .

Bedankt!

Approved 9-lifer PHOBIAS's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veriac Bekijk bericht
    Retina MBP (rMBP) image-retention test
    Iemand al deze test voor image retention geprobeerd? Bij mij was het toch wel lichtjes zichtbaar op mijn MBPr 15", maar gaat daarna terug weg. Ik weet niet wat ik hiermee moet doen, binnen doen voor garantie of toch maar niet.
    Ik had ook last van image retention, maar ik had er echt last van.
    Twee weken geleden binnen gedaan, en vandaag terug.
    Ze hebben het scherm vervangen .

Member Bernie.be's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ok mensen, ik ga hier mss een belachelijke vraag stellen, maar enfin: Weet iemand hier of apple mss een convertable laptop gaat uitbrengen?
    Ik heb nooit apple gebruikt of echt gevolgd, maar wil graag de opties bekijken.
    We zijn echt aan vervanging to voor onze laptop, en waren aant kijken naar bvb de asus transformer book met win 8.
    Maar na het lezen van vele negatieve ervaringen met het os zou ik (nooit gedacht van mezelf) eens een apple overwegen.

alvast bedankt

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten