Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 24
    Member
    iTrader
    0

Exclamation iPhone 4S nu al kopen of wachten op iPhone 5?

Dag beste mensen,

Nog niet zo lang geleden heb ik beslist een iPhone te kopen met mijn vakantiegeld, maar als ik gedaan heb met werken dan heb ik genoeg geld om een iPhone 4s te kopen, maar aangezien we weer het einde van het jaar naderen zou ik graag willen weten wanneer de iPhone 5 - WAARSCHIJNLIJK - aangekondigd zal worden, niet dat ik dan tot het besef kom te zitten dan ik dan 600 heb betaalt en dan 2 weken later hoor ik dat de iphone 4s gezakt is van prijs. Heeft iemand enig idee wanneer die aangekondigt zal worden en onder welke prijs dat zal zijn?

Ik probeer mijn geld niet te verspelen aangezien het heel wat geld is waar we over spreken, en de iphone spreekt me echt aan.

Alvast bedankt!

Member shawnthaboss's schermafbeelding
    iTrader
    45 (98%)
    koop hem nu lol

Member
    iTrader
    0
    EDIT: Mijn geld om hem te kopen heb ik pas rond eind augustus begin september

Platinum Member MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Over de aankondiging is nog niks bekend. Maar het zal niet voor november zijn denk ik.

Member TheSmurfs's schermafbeelding
    iTrader
    103 (98%)
    Ik denk dat de iPhone 5 in September beschikbaar gaat zijn. Er dagen altijd maar meer en meer geruchten over op.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheSmurfs Bekijk bericht
    Ik denk dat de iPhone 5 in September beschikbaar gaat zijn. Er dagen altijd maar meer en meer geruchten over op.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Enig idee waar ik deze kan vinden? want op google is er niet echt veel informatie over op te vinden, en ik hoop dat er nieuws is tegen begin september zodat ik weet of ik nog beter wacht of hem onmiddelijk koop.

Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Ik zou toch wel wachten. Apple kennende gaat men hem in oktober aankondigen zoals vorig jaar om dan in november uit te komen. Het is nog even geduld maar er zal wel verschil op zitten zoals van de iPhone 3GS naar de iPhone 4.

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herbtastic Bekijk bericht
    Dag beste mensen,

Nog niet zo lang geleden heb ik beslist een iPhone te kopen met mijn vakantiegeld, maar als ik gedaan heb met werken dan heb ik genoeg geld om een iPhone 4s te kopen, maar aangezien we weer het einde van het jaar naderen zou ik graag willen weten wanneer de iPhone 5 - WAARSCHIJNLIJK - aangekondigd zal worden, niet dat ik dan tot het besef kom te zitten dan ik dan 600 heb betaalt en dan 2 weken later hoor ik dat de iphone 4s gezakt is van prijs. Heeft iemand enig idee wanneer die aangekondigt zal worden en onder welke prijs dat zal zijn?

Ik probeer mijn geld niet te verspelen aangezien het heel wat geld is waar we over spreken, en de iphone spreekt me echt aan.

Alvast bedankt!
    Das simpel toch? Wachten wachten op de nieuwe iPhone, da gaat een bom zijn . Veel vernieuwde zaken gaan er zijn.
    Die zal hoogst waarschijnlijk rond eind oktober ong uitkomen in Belgie.
    Of mss half oktober wie weet . Ik verwacht het sowieso in oktober zal zijn.

Geld verspillen? Dat doe je als je nu nog die 4s koopt .

Wel 2 tips; een iPhone laten kletsen is meestal in friet (het glas). Daar heb je geen garantie op.
    Let op ook want de iPhone is een leuk ding waar foute mensen het op gemunt hebben.

Ik lees nu op 3 maand tijd serieus wa verhalen van mensen die hun iPhone kwijt zijn, gestolen geweest op allerlei manieren dan nog dus altijd goed opletten.

Aan de mensen die hier telkens over november bezig zitten; de iPhone werd vorig jaar in oktober verkocht, niet in november.
    Terug naar paard en kar.

Member Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    131 (99%)
    mijn iPhone is al 10 000 keer gevallen en dat glas ziet ge niks aan

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sheldon Cooper Bekijk bericht
    mijn iPhone is al 10 000 keer gevallen en dat glas ziet ge niks aan
    Dan hebt gij al zeer zeer veel geluk gehad ze man .
    En een iPhone al zovele keren laten vallen, veel respect voor je toestel heb je blijkbaar niet :-).

Soit; de TS hier die moet wachten op de nieuwe iPhone,punt.

Member Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    131 (99%)
    heb al elke iPhone gehad en die zijn allemaal vrij regelmatig op de grond gevallen met het scherm. Ziet ge nooit iets aan. De hoek van het vallen doet veel

Platinum Member Cheacker's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Wacht gewoon een maand of 2/3.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Das simpel toch? Wachten wachten op de nieuwe iPhone, da gaat een bom zijn . Veel vernieuwde zaken gaan er zijn.
    Die zal hoogst waarschijnlijk rond eind oktober ong uitkomen in Belgie.
    Of mss half oktober wie weet . Ik verwacht het sowieso in oktober zal zijn.

Geld verspillen? Dat doe je als je nu nog die 4s koopt .

Wel 2 tips; een iPhone laten kletsen is meestal in friet (het glas). Daar heb je geen garantie op.
    Let op ook want de iPhone is een leuk ding waar foute mensen het op gemunt hebben.

Ik lees nu op 3 maand tijd serieus wa verhalen van mensen die hun iPhone kwijt zijn, gestolen geweest op allerlei manieren dan nog dus altijd goed opletten.

Aan de mensen die hier telkens over november bezig zitten; de iPhone werd vorig jaar in oktober verkocht, niet in november.
    Ja, daar had ik al bang voor, is er niet zo een hoesje om hem te ' camoufleren ' op een of andere manier? bijvoorbeeld met een samsung logo ofzo voor op de bus? ( Ik weet dat het erg is ) Maar ik reis vaak met de bus, en ik heb er ook al vaker aan gedacht dat foute mensen mijn -toekomstige- iphone kunnen pikken.

Member
    iTrader
    0
    EN daarbij, het zijn echt een van mijn grootste angsten dat mijn gsm gepikt kan worden, maakt niet uit welk model, ook al is het een nokia 3310.

MvP
    MvP is offline
    Member MvP's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Zeker wachten op de 5. En euhm laat hem in uw broekzak zitten op de bus als ge zo bang zijt. Of een hoesje dat uw phone bedekt.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MvP Bekijk bericht
    Zeker wachten op de 5. En euhm laat hem in uw broekzak zitten op de bus als ge zo bang zijt. Of een hoesje dat uw phone bedekt.
    Hoe bedoelt ge op de 5?

EDIT: Sorry, Ik had het verkeerd begrepen.

Waar zou ik dan zo een hoesje kunnen kopen?
    Laatst gewijzigd door Herbtastic; 24 juli 2012 om 21:54 Reden: Misverstand

MvP
    MvP is offline
    Member MvP's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herbtastic Bekijk bericht
    Waar zou ik dan zo een hoesje kunnen kopen?
    Het internet verkoopt alles. Anderzijds kan je ook is kijken in winkels als MediaMarkt, Fnac, Vanden Borre, Switch...

iTrader
    35 (100%)
    Hoesje is bij mij om de val te breken, ik laat zelden de phone vallen maar overlaatst toch een keertje voorgehad in denk ik kleine 2j tijd, gelukkig zat hoeske ertond.
    Moogt nie vergete: ik moet die nog doorverkopen e .
    Moet nog beetje in goede staat zijn e.

Dat van dat opletten van dieven; ik wilde daar niet in overdrijven ze.
    Tis gewoon dat sommige mensen er nie bij stilstaan: voorbeeldje; in gent kent iedereen den bowling wel: daar ga ne gast zijn iPhone op de tafel gaan leggen en die liet deze er voor hem uit liggen, oke, je ziet het, geen probleem dus maar wat gebeurde er? Yep, mee z'n 2 waren ze, de ene botste zogezegd per ongeluk tege de gast mee de iPhone aan, had drank ofzo gesmodt, terwijl de iPhone gast met dat bezig was was de ander mee zijne phone weg.
    Hoe stom kan je dus zijn om in een redelijk vol cafe je phone zo opzichtig op tafel late liggen?

Platinum Member Cheacker's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mijne blijft altijd in mijn broekzak; ik ga dan ook niet opvallend met dat ding zitten spelen. Op de bus had ik hem altijd in mijn binnenzak van mijn jas zitten terwijl ik muziek luisterde. Je zou enkel aan mijn oortjes kunnen zien dat het om een iDevice ging.

Btw, nog nooit laten vallen en enkel maar beschermd met een backcover. Niet verwonderlijk dat op de voorkant een paar krasjes te vinden zijn, maar ach het ding is al een paar jaar oud en verkopen zal ik hem toch niet doen. Enige toestel dat ik onlangs liet vallen was mijn iPad 3, en die mist nu een hoekje.

Platinum Member MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Ik vraag me af hoe ze u iPhone kunnen stelen als je hem constant in je handen hebt. Gaan ze hem uit je handen trekken ofzo?
    Op een tafel leggen in het zicht is natuurlijk vragen om hem te stelen maar ik zie niet in waarom je hem niet in je handen zou mogen hebben op de bus hoor.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten