wanneer zouden de imac's een upgrade krijgen?
Het lijkt er trouwens op dat in iOS6 de statusbar automatisch de kleur van de navigationbar krijgt
Prijzen zijn altijd zonder taxen, dacht ik? Kan dus zijn dat je uiteindelijk gewoon evenveel betaalt als hier.
Heb even gecheckt via de Apple-website als je de MBA ophaalt in de Store, dan komt er nog voor $60 taxen bij. Ipv $999 voor het instapmodel betaal je in de Store zo'n $1060. Omgerekend naar euro zal je dan wel wat besparen, afhankelijk van de koers en ook de tax scheelt per staat/winkel.
ja ma als je hem ter plekke koopt, haalt hem uit de doos en neemt hem bij terugreis gewoon mee in handbagage... kunnen ze toch niks maken....![]()
die macbooks zijn hier wel al uit he![]()
Je maakt geen winst op iets wat je koopt. Je geeft gewoon minder uit! :P
Maar nog nie verkrijgbaar...
Het gaat er gewoon om dat als ze u pakken het u duurder uitkomt...
Als ge een beambte hebt die toevallig ook een apple kenner is, hangt ge...
Ik zeg gewoon dat er een kans is... Of die groot of klein is spreek ik me niet over uit...
serieus overroepen hoor. De douane kijkt niet meer op als je gewoon een laptop hebt in uw handbagage. Idem met een gsm of fototoestel. Alsof die mensen bij de douane tijd en zin hebben om uit te vogelen welk model van macbook je in handen hebt en welke cpu er in zit etc... Die hebben wel wat beters te doen. Tegenwoordig heeft iedereen een laptop of gsm bij.
en als je dan echt zo bang bent om gepakt te worden, loop dan mee in een horde of zet u achter zwarten, marokkanen of mensen die keiveel bagage bij hebben.
Ik weet niet of er voor dit een markt voor is bij Apple
Smallest laptop in world - YouTube
iToilet: Your interactive toilet from Apple - YouTube
Hmm, dat ding ffe syncen met iTunes
Zalig
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=hmhBv-KwtBY
Laatst gewijzigd door BraveHeart; 14 juni 2012 om 22:39
Vandaag naar de apple store in Oberhausen geweest.
Prachtig toestel!
Scherm is bloed mooi en ZEER gedetailleerd. Enkel is de scaling echt gek. Ik weet niet hoe ik het juist moet uitleggen...
In verband met gewicht en grootte. Het is juist goed, klein genoeg om echt goed draagbaar te zijn, groot genoeg om deftig mee te kunnen werken en het gevoel dat je iets stevig vast hebt (wat met de air niet altijd zo is...)
Toe klappen en terug open doen ging wel niet zo vlot (ik bedoel dan de reactie van het systeem) maar dat heeft misschien te maken met het feit dat ik em wat te snel terug open heb gedaan.
Al bij al positieve indruk van het toestel en heb wel de indruk dat hij zijn geld waard is.
Yespffff hoop echt dat mijn leverdatum vervroegd wordt
EDIT: Pricewatch klopt niet.. http://tweakers.net/pricewatch/31321...)-15-inch.html![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)