Pagina 4 van 55 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 1093
    Member Davidduzy's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    er komt bij mijn weten sowieso een update binnekort, al weten we niet of die idd uitwendig ook zal zijn, al is het wel de moeite om nog even te wachten, soieso met usb3.0 en de nieuwe processoren en waarschijnlijk hogere resolutieschermen!

Member maartendq's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daimand Bekijk bericht
    De keren dat ik in de voorbije 3 jaar een cd in mijn laptop heb gestoken kan ik op 1 hand tellen

dus vr mijn part moge ze daar andere dingen insteken, verder ben ik ook wel super fan van het Pro design...
    Als ik dan toch eens iets op cd moet zetten / gebruiken zal ik mij wel tot de Desktop richten
    Er zijn ook mensen die geen terrabyte aan illegaal gedownloade films hebben maar nog steeds DVD's huren of kopen. Ik gebruik nog relatief vaak DVD's (ik heb software nog steeds het liefst op een dvd in plaats van een download met beperkte houdbaarheidsdatum) en ik ben zelfs zo old-school dat ik van tijd tot tijd wel eens een CD'tje durf kopen, en dat graag rip naar m'n iTunesbibliotheek.

Er is overigens nu al geen reden waarom iemand 'n 11" MBA zou moeten kopen ten opzichte van 'n 13" MBP. De MBP is iets duurder, akkoord, maar je krijgt er ook zo veel meer voor: battery life, storage -64gb is lachwekkend anno 2012-, meer ports, krachtigere processor, gpu, groter scherm. Ik zie op school meer en meer macs opduiken, gaande van oude witte macbooks en MBP's tot de nieuwere versies, maar ik heb nog geen enkele MBA gezien.

Ik vind het nog steeds een vrij smerige marketingzet van Apple dat ze de witte macbooks vervangen hebben door de 11" MBA.

Member gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    De macbook air heeft de witte nooit vervangen eigenlijk.. De air was al 1-2 jaar uit voor de witte van de markt ging .
    Wie weet komt er wel een vervanger voor de witte

iTrader
    45 (100%)
    Apple store offline??

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    74 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy Bekijk bericht
    Apple store offline??
    idd
    Online Apple Store is… niet online | One More Thing

Member BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik heb hoge verwachtingen, ik wacht nog een tijdje voor ik een nieuwe Apple computer ga aanschaffen.

ML komt er aan en wordt standaard op iedere mac computer, SL is verouderd, Lion is ook al pasé, zeker voor die gene die zijn software updatet via de App Store, kan bij bepaalde programma's niet meer bijwerken, erg irritant

Ik hoop dat ze bij de air de batterij levensduur kunnen verhogen en een grotere SDD.
    Voor de pro, dat ze eindelijk de interne harde schijf gaan dumpen en kiezen voor een SSD, ik vind een harde schijf in een computer die 1200+ euro kost niet meer kunnen, Ultrabooks komen op en zijn de gewone PC laptops aan het verdringen, als Windows 8 er aan komt zal het hard worden voor Apple, hopelijk is ML de moeite om te upgraden.
    Een quadcore in je macbook air/pro met 6 of 8gb of ram zou mooi zijn, Apple moet de concurrentie met de PC markt moeilijk maken, dat je een zalige Apple computer hebt met betere specs dan eender welk PC alternatief met Windows.

Macbook Pro's met of zonder optische drive, velen vragen er achter, maar of het er van komt is amper de vraag.

Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Ik heb hoge verwachtingen, ik wacht nog een tijdje voor ik een nieuwe Apple computer ga aanschaffen.

ML komt er aan en wordt standaard op iedere mac computer, SL is verouderd, Lion is ook al pasé, zeker voor die gene die zijn software updatet via de App Store, kan bij bepaalde programma's niet meer bijwerken, erg irritant

Ik hoop dat ze bij de air de batterij levensduur kunnen verhogen en een grotere SDD.
    Voor de pro, dat ze eindelijk de interne harde schijf gaan dumpen en kiezen voor een SSD, ik vind een harde schijf in een computer die 1200+ euro kost niet meer kunnen, Ultrabooks komen op en zijn de gewone PC laptops aan het verdringen, als Windows 8 er aan komt zal het hard worden voor Apple, hopelijk is ML de moeite om te upgraden.
    Een quadcore in je macbook air/pro met 6 of 8gb of ram zou mooi zijn, Apple moet de concurrentie met de PC markt moeilijk maken, dat je een zalige Apple computer hebt met betere specs dan eender welk PC alternatief met Windows.

Macbook Pro's met of zonder optische drive, velen vragen er achter, maar of het er van komt is amper de vraag.
    Als je een MBP koopt kan je kiezen voor een SSD als je dat echt wilt . Ik zou het alleszins op dit momenteel niet willen. Veel te weinig opslag in vergelijking met een HDD.

Member BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maartendq Bekijk bericht
    Er zijn ook mensen die geen terrabyte aan illegaal gedownloade films hebben maar nog steeds DVD's huren of kopen. Ik gebruik nog relatief vaak DVD's (ik heb software nog steeds het liefst op een dvd in plaats van een download met beperkte houdbaarheidsdatum) en ik ben zelfs zo old-school dat ik van tijd tot tijd wel eens een CD'tje durf kopen, en dat graag rip naar m'n iTunesbibliotheek.

Er is overigens nu al geen reden waarom iemand 'n 11" MBA zou moeten kopen ten opzichte van 'n 13" MBP. De MBP is iets duurder, akkoord, maar je krijgt er ook zo veel meer voor: battery life, storage -64gb is lachwekkend anno 2012-, meer ports, krachtigere processor, gpu, groter scherm. Ik zie op school meer en meer macs opduiken, gaande van oude witte macbooks en MBP's tot de nieuwere versies, maar ik heb nog geen enkele MBA gezien.

Ik vind het nog steeds een vrij smerige marketingzet van Apple dat ze de witte macbooks vervangen hebben door de 11" MBA.
    Akoord, 64gb is zeker niet meer van deze tijd, klaag maar niet, op PC platform is het nog erger, ken je de ultrabooks ?
    Een SDD van maximum 20gb voor juist windows en je antivirus software op te draaien, de rest staat op een trage 5400RPM harde schijf en daar betaal je ook een 1200 euro voor en je zit met windows opgescheept.

64GB is zeker niets, hang je iPod,iPhone of iPad via iTunes en dat ding is zo vol.
    Een SSD van minstens 128gb zou in de basic MBA moeten steken, de rest 256gb en het zwaarste model 512gb, dat zijn specs om iedere ultrabook van de troon te stoten.

Ik wacht ook tot ML standaard is op een mac, dan ziet de wereld er heel anders uit

Waarom zou ik een MBA willen.

Met mijn iPad & Sony Tablet S kan ik bepaalde dingen niet waarvoor ik een computer nodig heb.

Ik heb een MBP van 2009, werkt perfect, ben er ook zeer gelukkig mee, maar voor lichte taken en om mee te nemen is deze nu net te lomp.

Even op het internet, emails opvragen, wat foto's bewerken, een filmpje converteren, of een simpel spelletje & online tv kijken onderweg kan ik ook met een MBA, zware films renderen doe ik alleen met mijn MBP waar deze uiterst geschikt voor is.
    Software op CD schaf ik al jaren niet meer aan sinds ik de App Store en apple fora heb ontdekt, internet is de weg, en de DVD-Drive in mijn MBP wordt alleen genuttigd als ik wat muziek CD's importeer via iTunes of als ik SL moet herstellen, maar dat werkt nog zonder problemen, ik heb de recovery DVD's niet nodig gehad zolang ik mijn MBP heb.
    Ik ben al een tijdje opzoek naar een idiale lichte compacte computer voor mee te nemen waar al mijn gerief opstaat, en ik kan niet onder een MBA uit.
    Utrabooks zeggen mij niet veel, veel te duur voor wat je in werkelijkheid krijgt en ik ben al jaren OSX gewoon en alles wat ik gebruik dat draait onder OSX.
    Nu zul je zeggen koop u een netbook, maar ik heb er al eentje gehad, veel te traag.
    Als ze morgen met een Acer Aspire S3 of een Asus Zenbook afkomen zou ik deze met gemak aan me laten voorbijgaan, om een paar op te noemen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karre Bekijk bericht
    Als je een MBP koopt kan je kiezen voor een SSD als je dat echt wilt . Ik zou het alleszins op dit momenteel niet willen. Veel te weinig opslag in vergelijking met een HDD.
    Wat heb je zoal op je computer staan ? bij mij beperk ik het tot een paar foto's, wat iWork documenten, videos waar ik aan bezig ben en een paar iDevice-backups onder iTunes, voor de rest nog een paar muziek CD's voor mijn iPod (touch) en dat is het een beetje.
    De software van apple verbruikt ook geen Gigabytes daar moet ik het ook niet voor doen, grote projecten gaan op een losse USB stick of USB harde schijf, dan heb ik nog een kleine Windows 7 partitie maar die gebruik ik ook maar amper
    Laatst gewijzigd door BraveHeart; 30 mei 2012 om 21:38

Member Royal Belgium's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Hoe groot is de kans dat de nieuwe Macbooks voorgesteld worden op 11 juni?

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Praktisch onbestaand.

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Akoord, 64gb is zeker niet meer van deze tijd, klaag maar niet, op PC platform is het nog erger, ken je de ultrabooks ?
    Een SDD van maximum 20gb voor juist windows en je antivirus software op te draaien, de rest staat op een trage 5400RPM harde schijf en daar betaal je ook een 1200 euro voor en je zit met windows opgescheept.
    Is het lang geleden dat je nog ultrabooks gecheckt hebt? Want nu moet ik je toch wel tegenspreken Praktisch alle ultrabooks van 1200 euro komen standaard met een 128 gb SSD en in de meeste gevallen zelfs met een SSD van 256 gb. Zoals het basismodel van een MBA eigenlijk zou moeten zijn dus.

Member
    iTrader
    48 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Praktisch onbestaand.
    Hoezo ? Is het eerst een Imac upgrade ofzo ?

iTrader
    45 (100%)
    Aan alle fora op internet te lezen net behoorlijk groot... en het feit dat de online store 7 uur offline was eergisteren...

Member daimand's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    maakt toch allemaal niet zoveel uit... zal wel zo zijn voor het nieuwe schooljaar begint, dat is wat telt voor mij ^^

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    'k had precies ne "sarcasm" tag moete gebruiken

Member Royal Belgium's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy Bekijk bericht
    Aan alle fora op internet te lezen net behoorlijk groot... en het feit dat de online store 7 uur offline was eergisteren...
    Ja, daarvan ging ik ook uit.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daimand Bekijk bericht
    maakt toch allemaal niet zoveel uit... zal wel zo zijn voor het nieuwe schooljaar begint, dat is wat telt voor mij ^^
    Inderdaad, maar ik kijk er naar uit om me een nieuwe laptop te kopen voor het nieuwe academiejaar, dus is het wel leuk om te weten hoe de nieuwe reeks er gaat uitzien
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    'k had precies ne "sarcasm" tag moete gebruiken
    Ik was ook onzeker of je sarcastisch was of niet, je had inderaad één moeten gebruiken

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    74 (99%)
    Ik hoop op een nieuwe iMac, de mijne is nu al een paar jaar oud. En heb wel zin in een vernieuwing.... Hopelijk duurt het niet te lang meer...

iTrader
    45 (100%)
    zou er een mooie back to school actie zijn dit jaar, dan wil ik eventueel ook nog een tijdje wachten (alhoewel ik denk dat ik dat niet zal kunnen)

Member
    iTrader
    48 (98%)
    Ja moest er een back to school zijn da zou geweldig zijn, maar is dat dan al geweest dat het in belgie echt de moeite was ? Ik bedoel 75 euro Itunes boeit me niet hard. Een ipod/ fikse korting interesseert me veel meer.

iTrader
    45 (100%)
    2 of 3 jaar geleden was het met die iPod

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten