Pagina 2 van 73 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 1093
    Member Royal Belgium's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ben benieuwd wat ze er in gaan steken
    Steun ons verzet! Word lid van het Boeffel Liberation Front
    Royal Belgium, ZwamKeizer der Zwammers

Member W0utR's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da_GoDoFuNReaL Bekijk bericht
    waarom wensen de meesten hier een betere batterij? Mijn huidige macbook pro geeft vrijwel alle windows laptops dat ik al tegengekomen ben nog altijd slaag . Maar indien er een retina display zou inkomen zal de betere batterij misschien wel van pas komen.
    Ik denk dat een betere batterij altijd wat verwacht word eigenlijk, het is niet nodig, maar het is zeer mooi meegenomen.

Member daimand's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Ik hoop trouwes dat de MBP min of meer (zelfs mss volledig) zijn huidige vorm behoud en niet schuin aflopend zoals het MBA design. In mijn ogen is daar iets fout mee maar da ben ik dan. -> superdrive eruit en ander leuks in de plaats dat evenveel plaats inneemt
    Lob teh fa gnoj!

Member
    iTrader
    59 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door W0utR Bekijk bericht
    Misschien dat ik in de foute denklijn zit.

Als ze dit dan doortrekken naar heel je computer scherm gaat er een groot onderschijt komen tussen retina displays en de gewone computer schermen, een te groot onderscheid naar mijn mening.
    Shit man

Approved 9-lifer MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Er gaat een 15" versie komen en retina schermen heb ik gelezen. Wss ook wel USB 3.0 en bluetooth 4.0 denk ik.

Mja, voor het design maakt retina wel uit. Ik was bezig met een web app die volledig responsive was. De designer had de sprites gemaakt en alles zag er goed uit op de computers, ipad 1 en 2. Toen ik 2 weken geleden een paar veranderingen had doorgevoerd en snel wou testen op een iPad, had ik nen 3 vast. Alle iconen waren gewoon wazig terwijl die er goed uitzagen op PC. Dus voor de retina schermen moeten er nieuwe sprites gemaakt worden.
    Lostsoulrecordings
    E8400@4GHz D-tek Fuzion // P5Q-E // Ballistix // HD3850@850/1035 MCW60 // HX520 // pa120.3 // DCC1 18W
    OC: http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=419486
    MacBook Pro 15" i5 8gb

Member PsYchO.p2's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Praktische vraag, als de nieuwe reeks over 2 weken wordt aangekondigd, hoelang zou het dan duren eer ze verkrijgbaar zijn in België?
    Computer games don't affect us, I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music.
    Mijn mixjes staan hier

Member Davidduzy's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PsYchO.p2 Bekijk bericht
    Praktische vraag, als de nieuwe reeks over 2 weken wordt aangekondigd, hoelang zou het dan duren eer ze verkrijgbaar zijn in België?
    Toen ik de mbpro eind 2008 of 2009 , kweet nie precies meer, kon je direct na de keynote al online via de apple store bestellen en 2 dagen later had ik hem...

Wat ik mij nu afvraag is wat het verschil is als je hem bij Switch koopt, dus ja wrs enkele dagen langer wachten, maar wat met dat 2e jaar garantie? Al mensen die een Macbook hadden gekocht in de apple store online en in het 2e jaar hem binnengedaan hebben in de switch?

Member gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorGo7h Bekijk bericht
    Er gaat een 15" versie komen en retina schermen heb ik gelezen. Wss ook wel USB 3.0 en bluetooth 4.0 denk ik.
    USB 3.0 zal sowieso moeten komen, als ze niet willen onderdoen aan de concurrentie.
    Wie weet zal hij een touch screen hebben, nobody kwows^^

Member MeRCeNaRy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    USB 3.0 zal sowieso moeten komen, als ze niet willen onderdoen aan de concurrentie.
    Wie weet zal hij een touch screen hebben, nobody kwows^^
    @touchscreen: Dat zal nooit zijn imho

Member sQuare's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy Bekijk bericht
    Toen ik de mbpro eind 2008 of 2009 , kweet nie precies meer, kon je direct na de keynote al online via de apple store bestellen en 2 dagen later had ik hem...

Wat ik mij nu afvraag is wat het verschil is als je hem bij Switch koopt, dus ja wrs enkele dagen langer wachten, maar wat met dat 2e jaar garantie? Al mensen die een Macbook hadden gekocht in de apple store online en in het 2e jaar hem binnengedaan hebben in de switch?
    zonder problemen 2x onder garantie kunnen laten maken in het 2de jaar. (zonder applecare)
    8

Member Davidduzy's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sQuare Bekijk bericht
    zonder problemen 2x onder garantie kunnen laten maken in het 2de jaar. (zonder applecare)
    En gekocht online in apple store? Ik dacht dat ik dat ook had gedaan maar ben de data vergeten... Dus in principe maakt het niet uit of het switch is of online store?

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Studenten krijgen trouwens meer korting in de online store dan de 6% die Switch geeft. Als de garantie toch hetzelfde is zou ik ook gewoon online kopen.
    Little minds let little pain burn big old dreams with little flames.

Member daimand's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door h0pje Bekijk bericht
    Studenten krijgen trouwens meer korting in de online store dan de 6% die Switch geeft. Als de garantie toch hetzelfde is zou ik ook gewoon online kopen.
    Ik wil hier nu niet te veel offtopic gaan maar wat geeft de online store dan als studentenkorting? Overlaatst heb ik er hier ook iets over gelezen maar dan waren ze vergeten dat er bij de eindafrekening online toch nog wat bij kwam nzo....

PM mag ook!

Sent from my iPad using Tapatalk HD
    Lob teh fa gnoj!

Member W0utR's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daimand Bekijk bericht
    Ik wil hier nu niet te veel offtopic gaan maar wat geeft de online store dan als studentenkorting? Overlaatst heb ik er hier ook iets over gelezen maar dan waren ze vergeten dat er bij de eindafrekening online toch nog wat bij kwam nzo....

PM mag ook!

Sent from my iPad using Tapatalk HD
    Had dat niet iets te maken met de BTW dat er nog bij kwam ofzo?
    Ik heb het ook gelezen, maar kan nu niet meer terugvinden waar.

Member
    iTrader
    59 (95%)
    10% ga eraf

Pagina 2 van 73 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten