Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 26
    Approved 9-lifer birds's schermafbeelding
    iTrader
    147 (100%)

Pebble E-paper horloge voor iPhone

Hey,

Ik ben al enkele weken een project aant volgen op kickstarter ivm een Horloge die samenwerkt met de iPhone (ook wel met android).

link:
    Pebble: E-Paper Watch for iPhone and Android by Pebble Technology — Kickstarter

zijn er hier nog die dit gezien hebben of interesse hebben en/of zijn mening wil delen ?

ik twijfel enorm hard of ik het zou doen of niet , of afwachten op nieuwere en betere ?

buiten het kickstarter project vind ik niet veel extra info over de Pebble

grtz

Member
    iTrader
    0
    Hey birds,

Zelf heb ik het project al gebacked sinds het begin, ik vind het een waanzinnig leuk idee, en zou het graag willen testen
    Heb me ook ingeschreven voor de SDK, misschien wat appjes ontwerpen voor op dat ding afgaande van een paar bestaande projecten van me ^_-

Ik kan echt niet wachten, lijkt me zo'n leuk speelgoed.
    Als je een backer bent krijg je ook af en toe een update email, paar dagen geleden hebben ze een mailtje gestuurd met de eerste bewijzen dat ze voor over 1.1 mill aan hardware hebben gekocht om ze allemaal te beginnen bouwen

Member Davidduzy's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Ookal met serieuze interesse naar zitten kijken, maar ga wachten op eventuele volgende generaties of toestellen van anderen (zullen de kleine foutjes eruit kunnen halen en zo verbeteren vermoed ik).
    Wel een top idee, en breekt soieso door

iTrader
    147 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jNoxx Bekijk bericht
    Hey birds,

Zelf heb ik het project al gebacked sinds het begin, ik vind het een waanzinnig leuk idee, en zou het graag willen testen
    Heb me ook ingeschreven voor de SDK, misschien wat appjes ontwerpen voor op dat ding afgaande van een paar bestaande projecten van me ^_-

Ik kan echt niet wachten, lijkt me zo'n leuk speelgoed.
    Als je een backer bent krijg je ook af en toe een update email, paar dagen geleden hebben ze een mailtje gestuurd met de eerste bewijzen dat ze voor over 1.1 mill aan hardware hebben gekocht om ze allemaal te beginnen bouwen
    De updates komen ook online te staan, over wat jij vertelde staat er idd een screenshot van op hun blog, ik geloof wel in hun dat het project wel deftig zal gebeuren. als ik hun mag geloven werken ze hard.
    Ze hebben dan ook zoveel succes, hadden ze zelf nooit durven denken
    ik blijf echter wel twijfelen..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy Bekijk bericht
    Ookal met serieuze interesse naar zitten kijken, maar ga wachten op eventuele volgende generaties of toestellen van anderen (zullen de kleine foutjes eruit kunnen halen en zo verbeteren vermoed ik).
    Wel een top idee, en breekt soieso door
    Idem zoals mij! ik weet niet of het de moeite is om te wachten.. ik heb het gevoel dat het eerste product dat ze afleveren wel direct vrij fatsoenlijk gaat zijn.
    Ik had enkel graag wat meer video's gezien, hoe de interface en het bedienen ervan gaat eruit zien of gebeuren...
    als dat stroef verloopt dan daalt de interesse wel een beetje.

de horloge zelf int zwart vind ik wel heel knap!

Het enige wat me er nog volledig van weerhoud het project te sponsoren is het feit dat door apple's restricties geen smsen kunnen gelezen worden op de watch, enkel de notificatie..
    en laat dat nu juist een enorm handige functie zijn.

de bluetooth 2.1 stoort me niet aangezien nog niet telefoon voorzien zijn van 4.0. daarbij zeggen ze dat de horloge zorgt voor een extra verbruik tot 10% per dag op de iphone , wat uiteraard zeer goed meevalt.

ik twijfel enorm, het is een handige gadget ... Hmm

Member Davidduzy's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door birds Bekijk bericht
    De updates komen ook online te staan, over wat jij vertelde staat er idd een screenshot van op hun blog, ik geloof wel in hun dat het project wel deftig zal gebeuren. als ik hun mag geloven werken ze hard.
    Ze hebben dan ook zoveel succes, hadden ze zelf nooit durven denken
    ik blijf echter wel twijfelen..

Idem zoals mij! ik weet niet of het de moeite is om te wachten.. ik heb het gevoel dat het eerste product dat ze afleveren wel direct vrij fatsoenlijk gaat zijn.
    Ik had enkel graag wat meer video's gezien, hoe de interface en het bedienen ervan gaat eruit zien of gebeuren...
    als dat stroef verloopt dan daalt de interesse wel een beetje.

de horloge zelf int zwart vind ik wel heel knap!

Het enige wat me er nog volledig van weerhoud het project te sponsoren is het feit dat door apple's restricties geen smsen kunnen gelezen worden op de watch, enkel de notificatie..
    en laat dat nu juist een enorm handige functie zijn.

de bluetooth 2.1 stoort me niet aangezien nog niet telefoon voorzien zijn van 4.0. daarbij zeggen ze dat de horloge zorgt voor een extra verbruik tot 10% per dag op de iphone , wat uiteraard zeer goed meevalt.

ik twijfel enorm, het is een handige gadget ... Hmm
    Bluetooth 4.0 zat toch al op de iPhone 4S? is toch bakken zuiniger dan 2.1?
    En als hij uit is komen er wel zo op de markt + ebay zal er ook wel vol van staan. Maar als early adopter liefhebber is het moeilijk om wachten offcourse

iTrader
    147 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy Bekijk bericht
    Bluetooth 4.0 zat toch al op de iPhone 4S? is toch bakken zuiniger dan 2.1?
    En als hij uit is komen er wel zo op de markt + ebay zal er ook wel vol van staan. Maar als early adopter liefhebber is het moeilijk om wachten offcourse
    zit idd al in de 4S.. ik wil de gadget gewoon graag testen, het batterij verbruik valt goed mee..

ik heb het inderdaad moeilijk om te wachten..
    zeker omdat ik lees dat verschillende cydia ontwikkelaars alles willen opengooien met apps voor de epaper.. waar latere ontwikkelaars misschien niet zo een succes mee gan hebben met hun watch ..

runkeeper werkt ook al samen met de pebble

Member GiJay's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Waarom wil je sms'jes lezen op een monochroom scherm als je een retina display hebt?

Als gadget is het gaaf... Het opensource idee is ook cool maar het blijft een horloge. Sinds ik een iPhone heb vind ik het bedienen van een casio al vervelend .

Ik heb er ook over getwijfeld maar ik moet eerst mijn alu iPhone docks ontvangen van kickstarter.

Member jm188's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    ik vind het ook heel stoer, ik denk dat ik ook ga pledgen

Member
    iTrader
    0
    Je meot je wel haasten
    Ze hebben gemailed dat ze gaan stoppen met pledges toe te laten omdat ze al aan 80.000 pledges zitten..

iTrader
    147 (100%)
    net nog als een van de laatsten toch ook maar gedaan..

ik zag voor een jet black pebble nog 84 beschikbaar, ik ga even drinken opeens nog 51...
    toen maar snel besloten om het toch te doen, aangezien ik zie dat ze toekomst gericht zijn met de BT 4.0 ...

ik ben eens benieuwd..

wordt verzonden in september..

RpR
    RpR is offline
    Member RpR's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    het is wel leuk maar om de 7 dagen opladen voor een horloge.
    Ook doen ze de interface te makkelijk lijken maar je ziet ze nooit van app veranderen. Stel je wil je muziek starten. Hoe lanceer je de app. Kijk liever de kat uit de boom.

iTrader
    147 (100%)
    heb ik ook een beetje bang voor, maar op de forums zijn devs al alles aant bespreken voor bepaalde apps te maken en via cydia te releasen...

aangezien deze enorm veel aandacht krijgt , zullen er zeker wel mooie tweaks uitgebracht worden

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Heeft iemand zijn Pebble al ontvangen? Enige problemen met douane/invoerrechten betalen?

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Ik heb geduld en wacht tot er eens een iwatch van Apple komt.

Member Access's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik heb mijn Pebble gepre-ordered maar ik zat niet meer bij de Kickstarter backers. Ga hem dus pas in juni krijgen of misschien zelfs later

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    270 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j1991 Bekijk bericht
    Heeft iemand zijn Pebble al ontvangen? Enige problemen met douane/invoerrechten betalen?
    Team Pebble HELP! German Customs will destroy Pebble Smartwatch! - Page 5 - Pebble Forums

Hopelijk geen zo'n miserie voor u, blijkbaar is er geen CE logo aanwezig op het apparaat dus.. Maar ivm betalen: waarschijnlijk zal je wel invoerrechten moeten betalen indien uw pakje gecontroleerd wordt. En je mag toch snel 25% rekenen. Het is mogelijk dat je ook niks moet betalen, hangt ook wat af van de verzendmethode.

En camino: veel heeft hij daar ook niet aan hé

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Bedankt Frado2005! Totaal niet gedacht aan een forum van Pebble zelf Had met google gezocht en niet veel gevonden. Er is ook een Belgische threadklik. Het is dus een beetje een arbitrair proces. Pff, hopelijk niet te lang wachten en niet teveel kosten en ook geen "geteste" pebble. Wie weet wat ze ermee doen als ze hem openen

Member Access's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hoppa, mijn 2 pebbles zijn gisteren verzonden!

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    laat eens horen hoe ze bevallen

Member Gonzo's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    Indien er interesse is, ik verkoop de mijne...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten