Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Member eddie's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

Apple store in Hong Kong

Hello,

Ik plan vanaf oktober - november een grote reis te maken doorheen AsiŽ en verder naar Nieuw-Zeeland.
    Ik passeer daarbij hoogst waarschijnlijk Hong Kong.
    Ik had al wat opgezocht en kwam te weten dat Hong Kong de goedkoopste plek zou zijn om en Iphone te kopen, ongeveer een dikke 150€ goedkoper dan bij ons.
    Nu wou ik eens horen of er hier mensen zijn met ervaring want ik lees toch wel veel verschillende verhalen over de werkelijke prijs van de Apple producten.
    Er is ook een officiŽle Apple store heb ik gemerkt en vermits de Iphone 4s 32GB op de site van Apple Hong Kong €572 kost neem ik aan dat dit dus sowieso ook in de Apple store zal zijn...

Dus moesten er hier mensen met ervaring zijn (mag ook over andere Apple producten) hoor ik graag jullie verhaal

Merci!

Member W0utR's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    In de Apple store kan je enkel de 4s kopen als je een HKID hebt, je moet je registreren en elke dag worden een beperkt aantal mensen gekozen.
    Indien je niet gekozen bent moet je jou gewoon opnieuw registreren, bij mij heeft het ongeveer 3 dagen geduurd eer ik een mailtje kreeg dat ik hem mocht gaan halen.
    Dus als toerist kan je geen 4s kopen.

Er zijn natuurlijk tal van andere wegen om aan een 4s te raken, maar dan betaal je natuurlijk wat meer.
    De meeste andere grote winkels verkopen hem enkel met een contract.

De store in HK is echt wel prachtig, zeker als je hem 's avonds van buitenaf bekijkt, ik heb er in ieder geval goeie ervaringen mee.

Voor de rest kan je bijna overal Apple producten kopen, bij de ene al wat duurder dan bij de andere.

Approved 9-lifer Speedy's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door W0utR Bekijk bericht
    In de Apple store kan je enkel de 4s kopen als je een HKID hebt, je moet je registreren en elke dag worden een beperkt aantal mensen gekozen.
    Indien je niet gekozen bent moet je jou gewoon opnieuw registreren, bij mij heeft het ongeveer 3 dagen geduurd eer ik een mailtje kreeg dat ik hem mocht gaan halen.
    Dus als toerist kan je geen 4s kopen.

Er zijn natuurlijk tal van andere wegen om aan een 4s te raken, maar dan betaal je natuurlijk wat meer.
    De meeste andere grote winkels verkopen hem enkel met een contract.

De store in HK is echt wel prachtig, zeker als je hem 's avonds van buitenaf bekijkt, ik heb er in ieder geval goeie ervaringen mee.

Voor de rest kan je bijna overal Apple producten kopen, bij de ene al wat duurder dan bij de andere.
    Klopt niet meer .
    Eind maart in HK geweest als toerist, apple store binnengestapt en na 10min kwam ik gewoon buiten met een iphone 4s 16gb, heeft net 500 euro gekost.
    Geweldige store btw.

iTrader
    6 (100%)
    Oh, misschien is dit ondertussen al terug afgeschaft, ik weet dat ik midden maart voor iemand er ťťn heb besteld, en toen was dit nog met dit systeem.
    Vond het al raar dat ik het invulformulier niet meer kon vinden.

Maar idd, prachtige store.

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    nja dat was zeker omdat er te weinig in stock waren?

iTrader
    6 (100%)
    Nee, omdat mensen van mainland China hier hun voorraad kwamen inslagen om terug in China te verkopen, de prijs van de iPhone in HKD is hetzelfde als in RMB.

Ik wist enkel niet dat het blijkbaar niet meer moest nu.

Member eddie's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Goed om te weten

Merci om jullie reacties in ieder geval!
    Ik denk er nu juist wel aan dat ik rond de kerst-nieuwjaar periode in Hong-Kong zal zijn en de Apple store dan waarschijnlijk afgeladen vol zal lopen...
    Maar het prijsverschil met hier is het wachten nog wel waard denk ik

iTrader
    6 (100%)
    Idd, als je hem niet direct moet hebben kan je nog een tijdje wachten.
    Ik heb de mijne hier gekocht met een abonnement voor 24 maand, komt een pak goedkoper uit.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten