Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    Member
    iTrader
    32 (92%)

iPhone 4S: achterkant is gebroken :( Wat nu?

Hoi,

mijn iphone 4s 32gb is defect nl de achterkant is gebroken. Laat ik dit vervangen door Apple of doe ik dit zelf? Wat zou dit ongeveer kosten als ik het door Apple laat doen?

Groetjes en bedankt!

Banned
    iTrader
    0
    Zelf repareren is natuurlijk het goedkoopst en omdat het bij jouw over de achterkant gaat nog gemakkelijk ook. Op dit filmpje zie je hoe gemakkelijk het in feite is: Replace iPhone 4 Back Glass (White iPhone 4) - YouTube
    Op deze site heb ik al een iphone onderdelen gekocht (2 tot 3 werkdagen levertijd na betaling):http://ifixed.nl/categories/iPhone-O...len/iPhone-4S/
    Wat jij daaruit moet bestellen is een 5 puntige Pentalobe Torx schroevendraaier en natuurlijk een achterkant iphone 4S. Kost u 37,90 € (verzending gratis) en spaar je al een hoop geld mee uit dan dat je hem laat opsturen/repareren.
    Laatst gewijzigd door Dekon7; 28 april 2012 om 09:57

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    272 (100%)
    OEM plaat kopen op sw-box , veel goedkoper dan site hierboven

Member
    iTrader
    32 (92%)
    ok tnx voor antwoorden. Klopt het dat de garantie dan vervalt als je het zelf vervangt? Prijzen voor zo een achterkant vallen eigenlijk nog mee
    en zo een torx schroevendraaiertje weet er iemand welke maat dit is? grts

Banned
    iTrader
    0
    De garantie zal idd vervallen maar de handeling in jouw geval is zo simpel dat ze het nooit zouden merken moest je hem moeten binnenbrengen voor bijvb een hardware probleem.
    Als je niet zeker bent om het zelf te doen kan je hem ook opsturen naar een onafhankelijke reparatiecentrum=stukken goedkoper (google er eens achter). Breng hem aub niet binnen in de winkel waar je hem gekocht hebt want glasbreuk valt ten eerste al niet onder de garantie en de reparatiekosten via de officiele weg liggen belachelijk hoog ( zo ken ik er één die 600€ heeft mogen neerleggen voor een nieuw ipadscherm).

Member
    iTrader
    8 (75%)
    ik heb een schroevendraaier liggen die in niemeer gebruik voor de twee onderste vijzen

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Zoals frado2005 zei, sw-box is beregoedkoop en kleinste kind kan dit vervangen. Indien je toch niet aandurft, neem op zijn minst eigen onderdelen mee naar die vervanger... Weet zelf niet zeker of je garantie wel degelijk vervalt, langs de buitenkant zie je niet dat er iets veranderd is en als ze hem opendraaien zouden ze zelf de seal kapotmaken?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten