Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: iTunes probleem

Approved 9-lifer CoBalT's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    5

iTunes probleem

ik zit met een heel irritant probleem met mijn itunes en het synchroniseren met mijn iphone...

Ik wil dus namelijk al mijn muziek eropzetten. Dus ik kies heel mijn muzieklijst om te synchroniseren. Ik krijg direct melding dat een bepaald bestand liedje fzo niet naar de iphone kon gesynchroniseerd worden... Kzou nie weten waarom maar alé... nu hij begint eraan..

synchronisatie is gedaan, en ik neem mijn iphone om naar men muziek te gaan. Daar kom ik tot de vast stelling dat de helft van mijn albums er 2 keer instaan... en het rare ervan is, dat in het dubbele album het eerste liedje er niet instaat

ik heb al meerdere malen geprobeerd alles eraf te zwieren en dan terug erop, maar altijd met het zelfste resultaat

iemand idee hoe dit komt of wat ik verkeerd doe? (en nee de albums staan niet meerdere malen in mijn itunes.)

EDIT: ik weet dat ik dat achteraf in me iphone wel kan verwijderen, maar wel irritant als hij dit iedere keer bij synchronisatie zal doen..

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Heb je de songs die er niet opstaan al eens apart aangevinkt en gesyncht?
    Dat van die mappen die er terug opkomen, wat gebeurt er als je die map uitvinkt?

Approved 9-lifer CoBalT's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    5
    ma da liedje da hij zogezegd niet kan overzetten, is liedje da ik zelfs nie ken ... zou dit iets te maken hebben doordat ik "Sharepod" gebruikt heb om mijn muziek van mijn iphone te halen? kging anders alles kwijt zijn...

en toen ik de dubbele mapkes delete, waren plots al men liedjes in de andere mappen ook weg Echt wel de laatste keer da ik nog apple koop ze zo'n brol en omslachtig systeem

Member StannY's schermafbeelding
    iTrader
    38 (98%)
    da ligt niet aan het brol en omslachtig systeem maar aan uw ID3-tags die niet correct zijn... zorg er voor dat die kloppen en het is opgelost uw synchronisatieprobleem...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten