Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Member
    iTrader
    0

Importeren in iTunes lukt niet

Beste,

Ik werk op een windows 7 64-bit maar dat moet normaal ook niet Het probleem zijn. Ik heb itunes 10.6, maar het importeren van muziek of film lukt niet. Beneden hebben we een mac staan en daar lukt het wel. Maar ik vertrek nu zondag op skiverlof en dan neem ik mijn windows mee dus daar moet het lukken aangezien ik films daar op mijn ipod wil zetten voor de terugreis. Dus wat moet ik doen?

Tnx

Member Sgt.Makaveli's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Je moet u pc bemachtigen, kyk erges by menu en klik op "computer bemachtigen"

Dan zou het normaal gezien gaan

Of het kan zyn dat je maar met 1 bibliotheek kunt synchroniseren en dan is de enige oplossing: uw films op u mac zette via usb of hdd en dn overzette nr u ipod/iphone

Member
    iTrader
    0
    Nu kan ik al wel alles importeren.
    Nu wil ik met mijn laptop de films er ook kunnen opzetten, aangezien hij maar 8GB is en dus niet genoeg is voor heen en terugreis. Telkens als ik de ipod connect, connect hij even, en dan verdwijnt hij in itunes, komt hij terug, verdwijnt hij... En als ik dan zover raak om hem te syncen, zegt hij dat de vereiste schijf niet is gevonden ofzoiets, terwijl de films en muziek op mijn hardeschijf staan. Ik had itunes 10.6, maar ik keek nog eens op apple, en aangezien mijn windows 64-bit is, moet ik die nemen en ik denk dat ik daarvoor die van de gewone xp, vista en 7 had genomen. nu vol spanning afwachten.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten