Pagina 1 van 24 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 463
    Approved 9-lifer sevencrowns's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)

Arrow The New iPad (3) - Gebruikerservaringen en discussie

Amai, ik ging er echt van uit dat ik er vandaag geen zou hebben zo last notice. Ik dacht; ik zal toch maar eens efkes naar de VDB hier in Mol bellen, ge weet nooit.

Ik mag straks achter mijn WIFI 32gig zwart model.
    Laatst gewijzigd door sevencrowns; 26 maart 2012 om 08:40

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    ik denk dat het hier zeer goed zal meevallen om een ipad te bemachtigen. De hype is in belgie toch heel wat minder dan elders.

Approved 9-lifer Zenko's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Bij ons was easy-m al om 7 uur open, ik ben er om 10 uur langs geweest en kon nog zonder problemen een zwarte 32GB wifi only meepakken, zonder pre-order.

Geen schaarste dus!

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina Bekijk bericht
    ik denk dat het hier zeer goed zal meevallen om een ipad te bemachtigen. De hype is in belgie toch heel wat minder dan elders.
    De hype is groter voor de iPhone dan voor de iPad.

Member Hitm@n's schermafbeelding
    iTrader
    107 (97%)
    Heb de mijne juist gaan halen bij easy m Leuven. Er staan er daar nog een 20 tal achter de toog. De pre orders staan elders in de winkel.

---
    I am here: http://tapatalk.com/map.php?uuqgvy

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    72 (99%)
    Al, toch goed nieuws. iPad kunnen kopen in Vandenborre Oudenaarde. Ik was de eerste, er stond nog ganse palet...

Bestelling ondertussen geannuleerd op Apple

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Al, toch goed nieuws. iPad kunnen kopen in Vandenborre Oudenaarde. Ik was de eerste, er stond nog ganse palet...

Bestelling ondertussen geannuleerd op Apple
    Ik stond vanmorgen in de wachtrij bij switch Oostende om van een verkoper te moeten horen dat de 64gb wifi modellen (Die ik dus maandag daar heb besteld) niet binnen zijn gekomen.
    Ik slecht gezind (met al hun show daar over hun gratis stilus maar wel Niet voldoende iPads hebben) ben toen maar naar mediamarkt gegaan waar ze deze dus wel met overmate in stock hadden zonder al die show.
    Niks persoonlijks @Implar maar nooit zet ik nog een voet in een switch store want al geven ze daar wel een apple premium reseller sticker aan hunzelf, als je iets nodig hebt hebben ze het meestal niet in voorraad.

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    72 (99%)
    Ik wist zelf niet dat Vandenborre een Reseller was

Member Sgt.Makaveli's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Als je een ipad koopt by de mediamarkt of saturn en je ondervind probleme zoals: hy word veel te warm of battery gaat ni goe mee, ...

Kun je hem dan (zoals in usa) terugbrenge en kryg je meteen een nieuwe? Of sture ze hem op en moet je 2 weken wachten?

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Ik wist zelf niet dat Vandenborre een Reseller was
    Allemaal tegenwoordig.

Member Saint's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb de mijne ook van de Easy M in St-Truiden. Scherpte van het scherm ziet er idd zeer goed uit en op het eerste zicht is zijn ontvangst wat beter dan mijn iphone. Op de plaats waar ik thuis stond verliest mijn iphone meestal signaal, ipad niet.
    Nu eerst nog een namiddagske werken.

Member Nike`zKeN's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Hopen dat de juiste versie nog in de winkels ligt na het werk :-)

Verder wordt er wel gemeld dat er maandag terug stock binnen komt in de winkel waar ik mee heb gemaild.

Member BioHzRd.^.''s schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Hey Nick , das lang geleden , ik ben ook van plan om achter ene te gaan.
    Waar denk jij dat ik het meest kans zou hebben ? In regio Gent

ik denk aan de mediamarkt in Oost-Akker

tzou gaan om de 32Gb Wifi versie (zwart)

Approved 9-lifer CobraX's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Nu ik even met mijn iPad gespeeld heb, ziet het scherm van mijn iPhone 3GS er wel shitty uit.

Retina for president!

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CobraX Bekijk bericht
    Nu ik even met mijn iPad gespeeld heb, ziet het scherm van mijn iPhone 3GS er wel shitty uit.

Retina for president!
    met een 3GS vergelijken... waarom dan niet direct vergelijken met een commodore 64

Member Urboembake's schermafbeelding
    iTrader
    29 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BioHzRd.^.' Bekijk bericht
    Hey Nick , das lang geleden , ik ben ook van plan om achter ene te gaan.
    Waar denk jij dat ik het meest kans zou hebben ? In regio Gent

ik denk aan de mediamarkt in Oost-Akker

tzou gaan om de 32Gb Wifi versie (zwart)
    Bel eens naar art&craft in Mariakerke.
    Misschien hebben die er nog

Member Hitm@n's schermafbeelding
    iTrader
    107 (97%)
    Het scherm is echt wel super, alles ziet er 100 keer beter uit dan op de ipad 2.

Member SHFT's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenraad7 Bekijk bericht
    Waar in Godsnaam kom jij aan deze getallen? We spreken hier over de ipad drie en ik heb ook de indruk dat jij dat oplaadprobleem tijdens het gamen en het feit dat de nieuwe ipad iets warmer wordt dan zijn voorgangers door mekaar haalt.
    Nieuwe iPad raakt sneller oververhit: 5 graden warmer dan iPad 2 - iPad - iPadclub
    Nieuwe iPad laadt niet op bij spelen Infinity Blade II - iPad - iPadclub
    Ik zit trouwens nog met een ipad 1 (vanaf morgen de nieuwe) en heb nog nooit zulke absurde hoge temperaturen (zoals uw 46 bewering) voorgehad. Zelfs heb ik nooit het gevoel gehad dat mijn ipad warm had terwijl ik toch uren aan't stuk infinity blade 2 aan't spelen was.
    Het Amerikaanse Consumer Reports heeft claims onderzocht van gebruikers die stellen dat de nieuwe iPad te warm zou worden. Uit metingen blijkt dat de temperatuur van de iPad-behuizing bij intensief gebruik kan oplopen tot 46C.

Bij het tegelijkertijd spelen van een grafisch intensieve game en het opladen van de nieuwe iPad werd na 45 minuten met behulp van een infraroodcamera een temperatuur van 46C gemeten, 7 graden warmer dan op de iPad 2 werd vastgesteld. Wifi was tijdens de metingen ingeschakeld, maar 4g werd niet gebruikt. De consumentenorganisatie kwalificeert de warmte-ontwikkeling als 'erg warm', maar dit zou bij kort gebruik niet als erg hinderlijk worden ervaren.

De meetresultaten van de Amerikaanse variant van de Consumentenbond bevestigen claims van gebruikers over het warmer worden van de nieuwe iPad. Eerder deze week deed Tweakers.net al onderzoek naar de warmteclaims. Daaruit bleek dat de nieuwe tablet bij intensief gebruik al na korte tijd ruim 33 graden wordt: 5 graden warmer dan zijn voorganger. De hotspot, rechtsonder op de achterzijde van de tablet, lijkt identiek aan de metingen van Consumer Reports.

Ook blijkt uit de test dat de oplader van de nieuwe iPad, die vrijdag in Nederland in de verkoop gaat, door het hoge stroomverbruik onvoldoende vermogen heeft om de accu op te laden. De accu loopt in een dergelijk scenario dus langzaam leeg. Voor de metingen gebruikte Consumer Reports het spel Infinity Blade II, dat 45 minuten werd gedraaid bij een kamertemperatuur van 22C alvorens de temperatuur van de behuizing werd gemeten.

Apple, dat doorgaans niet reageert op berichten in de media, heeft in een reactie laten weten dat de nieuwe iPad niet te warm wordt volgens zijn eigen thermische richtlijnen. "De nieuwe iPad opereert ruim binnen de normale warmte-eisen." Er is een mechanisme ingebouwd dat de iPad automatisch uit kan schakelen als de tablet te warm zou worden.
    Zie bold & underlined. Uw 5 is bij intensief gebruik mijn 7 is bij opladen en zware game.

Bron: Consumentenwaakhond VS: behuizing nieuwe iPad kan 46C worden | Electronics | Tweakers.net Nieuws
    http://news.consumerreports.org/elec...ing-games.html

URL
    URL is offline
    Member URL's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    iPad is fantastisch ... echt een handig ding.

Normaal zit ik 's avonds op mn iPhone te prutsen in de zetel ... zal heel wat aangenamer zijn nu met dit groter scherm

Approved 9-lifer sevencrowns's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Eerste keer dat ik een iPad eigenlijk fatsoenlijk vast heb, maar dit is echt zo'n fucking vet ding. Jezus. :')

Dat scherm is behoorlijk fenomenaal idd.

Pagina 1 van 24 1234511 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten