Amai, ik ging er echt van uit dat ik er vandaag geen zou hebben zo last notice. Ik dacht; ik zal toch maar eens efkes naar de VDB hier in Mol bellen, ge weet nooit.
Ik mag straks achter mijn WIFI 32gig zwart model.
Amai, ik ging er echt van uit dat ik er vandaag geen zou hebben zo last notice. Ik dacht; ik zal toch maar eens efkes naar de VDB hier in Mol bellen, ge weet nooit.
Ik mag straks achter mijn WIFI 32gig zwart model.
Laatst gewijzigd door sevencrowns; 26 maart 2012 om 08:40
ik denk dat het hier zeer goed zal meevallen om een ipad te bemachtigen. De hype is in belgie toch heel wat minder dan elders.
Bij ons was easy-m al om 7 uur open, ik ben er om 10 uur langs geweest en kon nog zonder problemen een zwarte 32GB wifi only meepakken, zonder pre-order.
Geen schaarste dus!
Heb de mijne juist gaan halen bij easy m Leuven. Er staan er daar nog een 20 tal achter de toog. De pre orders staan elders in de winkel.
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?uuqgvy
Alé, toch goed nieuws. iPad kunnen kopen in Vandenborre Oudenaarde. Ik was de eerste, er stond nog ganse palet...
Bestelling ondertussen geannuleerd op Apple
Ik stond vanmorgen in de wachtrij bij switch Oostende om van een verkoper te moeten horen dat de 64gb wifi modellen (Die ik dus maandag daar heb besteld) niet binnen zijn gekomen.
Ik slecht gezind (met al hun show daar over hun gratis stilus maar wel Niet voldoende iPads hebben) ben toen maar naar mediamarkt gegaan waar ze deze dus wel met overmate in stock hadden zonder al die show.
Niks persoonlijks @Implar maar nooit zet ik nog een voet in een switch store want al geven ze daar wel een apple premium reseller sticker aan hunzelf, als je iets nodig hebt hebben ze het meestal niet in voorraad.
Ik wist zelf niet dat Vandenborre een Reseller was
Als je een ipad koopt by de mediamarkt of saturn en je ondervind probleme zoals: hy word veel te warm of battery gaat ni goe mee, ...
Kun je hem dan (zoals in usa) terugbrenge en kryg je meteen een nieuwe? Of sture ze hem op en moet je 2 weken wachten?
Ik heb de mijne ook van de Easy M in St-Truiden. Scherpte van het scherm ziet er idd zeer goed uit en op het eerste zicht is zijn ontvangst wat beter dan mijn iphone. Op de plaats waar ik thuis stond verliest mijn iphone meestal signaal, ipad niet.
Nu eerst nog een namiddagske werken.
Hopen dat de juiste versie nog in de winkels ligt na het werk :-)
Verder wordt er wel gemeld dat er maandag terug stock binnen komt in de winkel waar ik mee heb gemaild.
Hey Nick , das lang geleden , ik ben ook van plan om achter ene te gaan.
Waar denk jij dat ik het meest kans zou hebben ? In regio Gent
ik denk aan de mediamarkt in Oost-Akker
tzou gaan om de 32Gb Wifi versie (zwart)
Nu ik even met mijn iPad gespeeld heb, ziet het scherm van mijn iPhone 3GS er wel shitty uit.
Retina for president!![]()
Het scherm is echt wel super, alles ziet er 100 keer beter uit dan op de ipad 2.
Zie bold & underlined. Uw 5° is bij intensief gebruik mijn 7° is bij opladen en zware game.Het Amerikaanse Consumer Reports heeft claims onderzocht van gebruikers die stellen dat de nieuwe iPad te warm zou worden. Uit metingen blijkt dat de temperatuur van de iPad-behuizing bij intensief gebruik kan oplopen tot 46°C.
Bij het tegelijkertijd spelen van een grafisch intensieve game en het opladen van de nieuwe iPad werd na 45 minuten met behulp van een infraroodcamera een temperatuur van 46°C gemeten, 7 graden warmer dan op de iPad 2 werd vastgesteld. Wifi was tijdens de metingen ingeschakeld, maar 4g werd niet gebruikt. De consumentenorganisatie kwalificeert de warmte-ontwikkeling als 'erg warm', maar dit zou bij kort gebruik niet als erg hinderlijk worden ervaren.
De meetresultaten van de Amerikaanse variant van de Consumentenbond bevestigen claims van gebruikers over het warmer worden van de nieuwe iPad. Eerder deze week deed Tweakers.net al onderzoek naar de warmteclaims. Daaruit bleek dat de nieuwe tablet bij intensief gebruik al na korte tijd ruim 33 graden wordt: 5 graden warmer dan zijn voorganger. De hotspot, rechtsonder op de achterzijde van de tablet, lijkt identiek aan de metingen van Consumer Reports.
Ook blijkt uit de test dat de oplader van de nieuwe iPad, die vrijdag in Nederland in de verkoop gaat, door het hoge stroomverbruik onvoldoende vermogen heeft om de accu op te laden. De accu loopt in een dergelijk scenario dus langzaam leeg. Voor de metingen gebruikte Consumer Reports het spel Infinity Blade II, dat 45 minuten werd gedraaid bij een kamertemperatuur van 22°C alvorens de temperatuur van de behuizing werd gemeten.
Apple, dat doorgaans niet reageert op berichten in de media, heeft in een reactie laten weten dat de nieuwe iPad niet te warm wordt volgens zijn eigen thermische richtlijnen. "De nieuwe iPad opereert ruim binnen de normale warmte-eisen." Er is een mechanisme ingebouwd dat de iPad automatisch uit kan schakelen als de tablet te warm zou worden.
Bron: Consumentenwaakhond VS: behuizing nieuwe iPad kan 46°C worden | Electronics | Tweakers.net Nieuws
http://news.consumerreports.org/elec...ing-games.html
iPad is fantastisch ... echt een handig ding.
Normaal zit ik 's avonds op mn iPhone te prutsen in de zetel ... zal heel wat aangenamer zijn nu met dit groter scherm![]()
Eerste keer dat ik een iPad eigenlijk fatsoenlijk vast heb, maar dit is echt zo'n fucking vet ding. Jezus. :')
Dat scherm is behoorlijk fenomenaal idd.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)