Pagina 7 van 24 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 140 van 463
    Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    zeker met het retinascherm zou ik 32gb nemen.

ik vraag me trouwens af: als jullie SD-content bekijken van films of series, krijg je dan geen extra slechte kwaliteit te zien? Gezien alles moet uitgerokken worden tot die retina-resolutie?
    Laatst gewijzigd door pina; 27 maart 2012 om 23:59

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    72 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Ja 16gb is echt niets.
    Ik heb een 32GB iPad1 en ik moet al uitkijken dat m niet dichtslibt.

Apps, boeken, tijdschriften, wat muziek, video, en dan spotify, dat laatste de hele dbase slokt gb's.

Wil je de iPad in zijn geheel nuttigen, zou ik toch ten minste een 32gb versie overwegen
    ik heb 16GB en heb nog 8 GB over, ik weet niet wat jullie er allemaal opzet lol

Approved 9-lifer botchla's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Als je een paar films wil meenemen op verplaatsing, paar grotere games en wat muziek dan staat uw iPad toch vrij snel vol hoor... Dan is 16GB nipt en is het voor mij een no go om op vakantie enkel een iPad mee te nemen ipv laptop (wifi vaak niet beschikbaar of traag, roaming onbetaalbaar voor grote transfers).

Alternatief kan zo'n iPad storage systeem zijn, maar weet niet goed hoe deftig dat werkt want nog niet kunnen testen.

32 GB is voldoende voor mij, maar 16 GB is maar voldoende voor mijn iPhone (waar geen films op staan maar wat meer games, vrij veel muziek, navigatiesysteem.
    Education costs money, but then so does ignorance.

Member Urboembake's schermafbeelding
    iTrader
    29 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door botchla Bekijk bericht
    Als je een paar films wil meenemen op verplaatsing, paar grotere games en wat muziek dan staat uw iPad toch vrij snel vol hoor... Dan is 16GB nipt en is het voor mij een no go om op vakantie enkel een iPad mee te nemen ipv laptop (wifi vaak niet beschikbaar of traag, roaming onbetaalbaar voor grote transfers).

Alternatief kan zo'n iPad storage systeem zijn, maar weet niet goed hoe deftig dat werkt want nog niet kunnen testen.

32 GB is voldoende voor mij, maar 16 GB is maar voldoende voor mijn iPhone (waar geen films op staan maar wat meer games, vrij veel muziek, navigatiesysteem.
    films zet ik er niet echt op.
    Men iphone van 16gb heeft nu nog 7gb maar heb deze nog maar weekje en staan stuk of 100 liedjes (rest steekt in de cloud) op en weinig foto's dus kan het nog niet vergelijken.
    Tomtom staat erop, iphoto, garageband welke toch al groter zijn...

Heb geen enkel idee of foto's veel plaats innemen op de ipad...

ik zit op iphone wel met angry birds en spelletjes zoals tiny wings.
    Zijn deze pak groter als ik ze aankoop op ipad of hetzelfde?

iTrader
    72 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Urboembake Bekijk bericht
    films zet ik er niet echt op.
    Men iphone van 16gb heeft nu nog 7gb maar heb deze nog maar weekje en staan stuk of 100 liedjes (rest steekt in de cloud) op en weinig foto's dus kan het nog niet vergelijken.
    Tomtom staat erop, iphoto, garageband welke toch al groter zijn...

Heb geen enkel idee of foto's veel plaats innemen op de ipad...

ik zit op iphone wel met angry birds en spelletjes zoals tiny wings.
    Zijn deze pak groter als ik ze aankoop op ipad of hetzelfde?
    games zoals angry birds, enz... pakken niet veel plaats in.

Member Quirinus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina Bekijk bericht
    ik vraag me trouwens af: als jullie SD-content bekijken van films of series, krijg je dan geen extra slechte kwaliteit te zien? Gezien alles moet uitgerokken worden tot die retina-resolutie?
    Ik kijk vooral 720p mkv's en die zien er zelfs beter uit dan op ipad2.

Ik had nog 8gb vrij op m'n ipad2 16gb. Ik stream alles en gebruik storage enkel voor apps. Maar.. toch voor een 32gb gegaan deze keer. Momenteel zo'n 24gb vrij. Als ik op vakantie ga wil ik toch wat films erop kunnen dumpen en met retina apps zit ik dan toch wat safer just-in-case.

iTrader
    29 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    games zoals angry birds, enz... pakken niet veel plaats in.
    zijn ook de enige games die ik zou spelen
    geen grotere games zoals infinity blade ofzo.

Ach kheb nog paar dagen en toch maar is goed nadenken.
    Miss met 16 gb beginnen en anders verkopen en 32 gb kopen.

Member SHFT's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door botchla Bekijk bericht

Inderdaad, ikzelf heb ook een iphone met 16 GB en vindt dit meer dan genoeg. Als ik een iPad zou kopen dan zou ik toch ook al 32 gb nemen omdat je daar sneller films en dergelijke gaat opzetten en dat neemt al meer plaats in beslag.

Crew Member epsilon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb een 16gb ipad2 gekocht vorig jaar met het idee "dat geraakt toch nooit vol" en "ik wissel wel af wat erop staat". Was ik even mis daarin, het gaat sneller dan je denkt. Als ik upgrade word het zeker de 32gb versie!

iTrader
    29 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door epsilon Bekijk bericht
    Ik heb een 16gb ipad2 gekocht vorig jaar met het idee "dat geraakt toch nooit vol" en "ik wissel wel af wat erop staat". Was ik even mis daarin, het gaat sneller dan je denkt. Als ik upgrade word het zeker de 32gb versie!
    Awel ik denk juist zelfde dus zal maar slim zijn en 32gb kopen.

Member daimand's schermafbeelding
    iTrader
    27 (97%)
    Ik zou me ni te veel blind staren op die opslag capaciteit ze. ( tenzij je films ziet..) anders zie ik het nut er niet van.

In de beginne is het leuk om wat apps te spelen, maar dat vergaat ook wel... je bent dingen beu en je denkt wat staat dit hier nog op te doen?-> verwijder en hopa opnieuw plaats.

Voormij is de iPad gwn een vervanging van laptop/iphone in de zetel... kan me niet voorstellen dat mensen daarvoor meer dan 16gb nidig hebben. ( als het is om te kunne zeggen: ik heb alle apps uit de store, goed! maar waar zijn we dan mee bezig xD )

Approved 9-lifer CobraX's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik was eerst ook van plan om voor de 16 GB versie te gaan (net zoals ik een iPhone 3GS 16 GB heb). Op m'n iPhone 3GS heb ik nog 4,7 GB vrij en dit lijkt telkens minder te worden bij elke iOS update. Ik zet geen films op mijn iPhone/iPad en ook niet al teveel liedjes. De reden waarom ik echter voor een 32 GB iPad gegaan ben, is de volgende: het Retina display heeft een veel hogere resolutie. Dit betekent ook high-resolution textures binnenkort bij nieuwe apps of bij app updates. Die nemen meer plaats in dan de huidige. Vandaar een safe bet en voor de 32 GB gegaan. De 3G versie zou ik sowieso links laten liggen als je een iPhone hebt met mobiel internet, want dan kan je gebruik maken van Internet Tethering.

iTrader
    72 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daimand Bekijk bericht
    Ik zou me ni te veel blind staren op die opslag capaciteit ze. ( tenzij je films ziet..) anders zie ik het nut er niet van.

In de beginne is het leuk om wat apps te spelen, maar dat vergaat ook wel... je bent dingen beu en je denkt wat staat dit hier nog op te doen?-> verwijder en hopa opnieuw plaats.

Voormij is de iPad gwn een vervanging van laptop/iphone in de zetel... kan me niet voorstellen dat mensen daarvoor meer dan 16gb nidig hebben. ( als het is om te kunne zeggen: ik heb alle apps uit de store, goed! maar waar zijn we dan mee bezig xD )
    idd

Approved 9-lifer deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door epsilon Bekijk bericht
    ik heb een ipad2 16 gig en dat geraakt bij mij nooit vol eigenlijk

Crew Member epsilon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deathsythe Bekijk bericht
    ik heb een ipad2 16 gig en dat geraakt bij mij nooit vol eigenlijk
    Ik heb er nogal wat games opstaan, Infinity blade, GTA, ....
    Verder ook een hoop boeken (PDF's), heb ook een abonnement op meerdere tijdschrijft en 1 nummer is vaak al 300mb. Telt op allemaal. Ik ben nogal veel on the road en laat daarom altijd een hoop nummers staan ipv altijd te archiven en opnieuw te downloaden als ik iets wil lezen.

Member
    iTrader
    26 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quirinus Bekijk bericht
    Ik kijk vooral 720p mkv's en die zien er zelfs beter uit dan op ipad2.

Ik had nog 8gb vrij op m'n ipad2 16gb. Ik stream alles en gebruik storage enkel voor apps. Maar.. toch voor een 32gb gegaan deze keer. Momenteel zo'n 24gb vrij. Als ik op vakantie ga wil ik toch wat films erop kunnen dumpen en met retina apps zit ik dan toch wat safer just-in-case.
    Welke app gebruik je daarvoor om te streamen? Op de nieuwe iPad is het nogal moeilijk om een deftige app te vinden die full hd kan streamen, of is je iPad2 jailbroken?

Member Darkside331's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenpje Bekijk bericht
    Welke app gebruik je daarvoor om te streamen? Op de nieuwe iPad is het nogal moeilijk om een deftige app te vinden die full hd kan streamen, of is je iPad2 jailbroken?
    Ik heb vlcstreamer staan, maar,eerlijk gezegt is he t ook niet perfect moet soms lang bufferen das wel spijtig.

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    ik zou eerder van mijn NAS willen streamen naar mijn ipad ipv van een computer

Approved 9-lifer Implar's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    ik zou eerder van mijn NAS willen streamen naar mijn ipad ipv van een computer
    Ik heb een WD MyBook Live, en via Goodplayer kan ik perfect streamen zonder tussenkomst van mijn computer (via SMB)

Approved 9-lifer Trebby's schermafbeelding
    iTrader
    47 (98%)
    zeker met het retinascherm zou ik 32gb nemen.

Retina? Retina is wat op de iPhone zit. De iPad 3's resolutie is lager dan hetgeen op de iPhone. Maw, geen echte retina.

Pagina 7 van 24 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten