zeker met het retinascherm zou ik 32gb nemen.
ik vraag me trouwens af: als jullie SD-content bekijken van films of series, krijg je dan geen extra slechte kwaliteit te zien? Gezien alles moet uitgerokken worden tot die retina-resolutie?
zeker met het retinascherm zou ik 32gb nemen.
ik vraag me trouwens af: als jullie SD-content bekijken van films of series, krijg je dan geen extra slechte kwaliteit te zien? Gezien alles moet uitgerokken worden tot die retina-resolutie?
Laatst gewijzigd door pina; 27 maart 2012 om 23:59
Als je een paar films wil meenemen op verplaatsing, paar grotere games en wat muziek dan staat uw iPad toch vrij snel vol hoor... Dan is 16GB nipt en is het voor mij een no go om op vakantie enkel een iPad mee te nemen ipv laptop (wifi vaak niet beschikbaar of traag, roaming onbetaalbaar voor grote transfers).
Alternatief kan zo'n iPad storage systeem zijn, maar weet niet goed hoe deftig dat werkt want nog niet kunnen testen.
32 GB is voldoende voor mij, maar 16 GB is maar voldoende voor mijn iPhone (waar geen films op staan maar wat meer games, vrij veel muziek, navigatiesysteem.
Education costs money, but then so does ignorance.
films zet ik er niet echt op.
Men iphone van 16gb heeft nu nog 7gb maar heb deze nog maar weekje en staan stuk of 100 liedjes (rest steekt in de cloud) op en weinig foto's dus kan het nog niet vergelijken.
Tomtom staat erop, iphoto, garageband welke toch al groter zijn...
Heb geen enkel idee of foto's veel plaats innemen op de ipad...
ik zit op iphone wel met angry birds en spelletjes zoals tiny wings.
Zijn deze pak groter als ik ze aankoop op ipad of hetzelfde?
Ik kijk vooral 720p mkv's en die zien er zelfs beter uit dan op ipad2.
Ik had nog 8gb vrij op m'n ipad2 16gb. Ik stream alles en gebruik storage enkel voor apps. Maar.. toch voor een 32gb gegaan deze keer. Momenteel zo'n 24gb vrij. Als ik op vakantie ga wil ik toch wat films erop kunnen dumpen en met retina apps zit ik dan toch wat safer just-in-case.
Ik heb een 16gb ipad2 gekocht vorig jaar met het idee "dat geraakt toch nooit vol" en "ik wissel wel af wat erop staat". Was ik even mis daarin, het gaat sneller dan je denkt. Als ik upgrade word het zeker de 32gb versie!
Ik zou me ni te veel blind staren op die opslag capaciteit ze. ( tenzij je films ziet..) anders zie ik het nut er niet van.
In de beginne is het leuk om wat apps te spelen, maar dat vergaat ook wel... je bent dingen beu en je denkt wat staat dit hier nog op te doen?-> verwijder en hopa opnieuw plaats.
Voormij is de iPad gwn een vervanging van laptop/iphone in de zetel... kan me niet voorstellen dat mensen daarvoor meer dan 16gb nidig hebben. ( als het is om te kunne zeggen: ik heb alle apps uit de store, goed! maar waar zijn we dan mee bezig xD )
iPhone 4 16gb
iPad 2 16gb
MacBook Pro 13" 2012, i5, 4gb, 128gb SSD & 500gb HDD
Ik was eerst ook van plan om voor de 16 GB versie te gaan (net zoals ik een iPhone 3GS 16 GB heb). Op m'n iPhone 3GS heb ik nog 4,7 GB vrij en dit lijkt telkens minder te worden bij elke iOS update. Ik zet geen films op mijn iPhone/iPad en ook niet al teveel liedjes. De reden waarom ik echter voor een 32 GB iPad gegaan ben, is de volgende: het Retina display heeft een veel hogere resolutie. Dit betekent ook high-resolution textures binnenkort bij nieuwe apps of bij app updates. Die nemen meer plaats in dan de huidige. Vandaar een safe bet en voor de 32 GB gegaan. De 3G versie zou ik sowieso links laten liggen als je een iPhone hebt met mobiel internet, want dan kan je gebruik maken van Internet Tethering.
Ik heb er nogal wat games opstaan, Infinity blade, GTA, ....
Verder ook een hoop boeken (PDF's), heb ook een abonnement op meerdere tijdschrijft en 1 nummer is vaak al 300mb. Telt op allemaal. Ik ben nogal veel on the road en laat daarom altijd een hoop nummers staan ipv altijd te archiven en opnieuw te downloaden als ik iets wil lezen.
ik zou eerder van mijn NAS willen streamen naar mijn ipad ipv van een computer
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)