Pagina 6 van 24 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 120 van 463
    Member
    iTrader
    74 (99%)
    Ben net even thuis om iets te eten, iPad3 met scherm op +- 60% brightness en halfuurtje de krant (Nieuwsblad app) gelezen. Ipad voelt aan linkerkant (ongeveer in midden, iets meer naar onderen toen) warm aan. Niet heet, maar gewoon warm. Zelfs voorkant is op die plaats lichtjes warm geworden op die tijd. Is dus geen game, laat staan zware app. iPad2 was gewoon onder dit soort omstandigheden zo koel als wat. Dus dat er maar n graad verschil op zou zitten, is in mijn geval zker niet zo.

Approved 9-lifer CobraX's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Gamen doe ik niet op mijn iPad, daarvoor heb ik mijn PS3. Soms eens solitaire of angry birds maar dit zijn gn zware games....

Ik maak me meer zorgen over die gele tint in het scherm, maar verminderd precies wat... (alleen in linkerbovenhoek)
    Inderdaad. Een iPad is een tablet en geen game console. Ik gebruik mijn iPad ook niet om op te gamen (buiten dan de simpele games die wel geschikt zijn voor de iPad).

Over de gele tint is al veel gezegd en geschreven. Check deze thread maar eens. Volgens mij wordt er gewoon een andere kleurtemperatuur gebruikt. Hierdoor is wit gewoon wit i.p.v. knalwit. Als ik even op mijn iPad gezeten heb, merk ik een blauwe tint op bij mijn iPhone 3GS. Maar wat ik nog harder merk, is dat de kleuren op mijn iPhone 3GS niet kloppen. Deze nieuwe iPad komt veel dichter bij een gekalibreerde monitor dan mijn iPhone 3GS.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
    Ben net even thuis om iets te eten, iPad3 met scherm op +- 60% brightness en halfuurtje de krant (Nieuwsblad app) gelezen. Ipad voelt aan linkerkant (ongeveer in midden, iets meer naar onderen toen) warm aan. Niet heet, maar gewoon warm. Zelfs voorkant is op die plaats lichtjes warm geworden op die tijd. Is dus geen game, laat staan zware app. iPad2 was gewoon onder dit soort omstandigheden zo koel als wat. Dus dat er maar n graad verschil op zou zitten, is in mijn geval zker niet zo.
    Ik snap het probleem niet. Het is bekend dat de nieuwe iPad warmer wordt dan de iPad 2. Zolang ge u er niet aan verbrandt, is er toch geen probleem? Als ge daar niet mee kunt leven, is het enige wat ge kunt doen teruggaan naar de iPad 2.

Approved 9-lifer Fraze's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Iemand die mij een goede case/cover kan aanraden voor de nieuwe ipad. Wil geen krasjes maken op de achterkant. Op de voorkant zit een screenprotector maar zou graag een goede backcover, Case of Bookcase. Wat gebruiken jullie zoal ?

Member Urboembake's schermafbeelding
    iTrader
    31 (94%)
    Na 100 keer veranderd te zijn van mening nu echt wel besloten om hem te kopen.
    Donderdag komt de koper mijne MacBook air halen en dan is rondkijken waar ik hem snelst heb als ik hem laat opsturen.
    Waarschijnlijk Apple zelf.
    Kijk al uit om iPhoto en GarageBand te gebruiken op iPad :-)

iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Urboembake Bekijk bericht
    Na 100 keer veranderd te zijn van mening nu echt wel besloten om hem te kopen.
    Donderdag komt de koper mijne MacBook air halen en dan is rondkijken waar ik hem snelst heb als ik hem laat opsturen.
    Waarschijnlijk Apple zelf.
    Kijk al uit om iPhoto en GarageBand te gebruiken op iPad :-)
    Tabletcenter.be is checken dan. Heb hem daar zaterdag besteld en deze middag binnengekregen. 32gb + 3G wit wel.

iTrader
    31 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fred1880 Bekijk bericht
    Tabletcenter.be is checken dan. Heb hem daar zaterdag besteld en deze middag binnengekregen. 32gb + 3G wit wel.
    Ik zou de wifi only versie willen en die zijn allemaal uitverkocht ma kzie nog wel. Ik heb tijd ma van Coolblue heb ik tot nu toe geen klagen dus Miss bestel ik daar wel.

Member
    iTrader
    74 (99%)
    De mijne gaat morgen terug naar Lab9. iPad zo ingesteld dat hij niet automatisch uitgaat, brightness op 50% en gewoon op homescherm laten staan. Ding wordt na 15min gevoelig warm. Dit lijkt serieus af te wijken van wat andere mensen hier melden. Ambetant.

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    75 (99%)
    De mijne gaat morgen terug naar Lab9. iPad zo ingesteld dat hij niet automatisch uitgaat, brightness op 50% en gewoon op homescherm laten staan. Ding wordt na 15min gevoelig warm. Dit lijkt serieus af te wijken van wat andere mensen hier melden. Ambetant.
    Net even de proef op de som gedaan op mijn ipad, en je voelt niets van warmte na dezelfde instellingen van u....

Member
    iTrader
    74 (99%)
    En toch moet ik overal horen dat het normaal is en dat de warmte geen uitzondering is? Versta er niks van. Een temperatuur van 40 voel je echt wel. Kan je je ipad ook eens op 100 procent zetten en halfuur laten staan? Wordt hij dan warm?

Anders moeten we eens afspreken he, kunnen we vergelijken.

iTrader
    10 (100%)
    Ik ben hier nu toch al ruim 30 min forums aan het lezen (Tapatalk HD) en aan het surfen via Safari. Brightness staat op zo'n 60-65%, Auto-Brightness uit, Bluetooth uit, Push Notifications uit en Location Services uit. Niks van warmte te voelen vanachter, nog niet eens lauw. Heb jij misschien een extreem hoge kamertemperatuur?

Member
    iTrader
    74 (99%)
    Neen niet bepaald, schuifraam staat hier zelfs open.

Member BoseBeats's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik voel eigenlijk geen verschil in warmte tussen mijn iPad 1, 2 en 3

Scherm staat op brightness 0%, alles staat uit en ik gebruik enkel safari samen met iPod/YouTube.

iTrader
    25 (100%)
    15 min brightness 100 % op homescherm alles aan qua hierboven genoemd. Word lauw maar niet warm.

Member JackSparrow's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Iemand die een aanrader weet voor een fullcover voor de nieuwe iPad?

Member Darkside331's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Ik ben gisteren om mijn nieuwe Ipad gegaan en kon hem zoals velen ook gewoon kopen in de winkel zonder te bestellen.

Nu over de warmte kan ik absoluut niet klagen vind ik. Zelf vind ik het een aangename warmte zelfs. Heb dit namelijk al getest door het spelen van infinity blade.

Wat ik me nu aleen nog afvraag is kent er iemand leuke apps voornde nieuwe ipad? Bedoel dan wel apps die speciaal aangepast zijn voor de nieuwe ipad.

iTrader
    10 (100%)
    Articles (Wikipedia reader) is echt de moeite op de iPad, maar de Retina update is nog niet uit.

iTrader
    10 (100%)
    Neen niet bepaald, schuifraam staat hier zelfs open.
    Als hij echt warm wordt na zelfs idlen, dan scheelt er volgens mij toch iets met jouw iPad.

iTrader
    31 (94%)
    Begin nu beetje te twijfelen tussen 16gb en 32gb.
    16gb gaat toch snel volzitten of niet?

Ik zou er gewoon mee internetten, spelletjes la angry birds enzo, beetje muziek ma die zit in de cloud en ook vooral foto's bewerken via iPhoto.

Hoeveel geheugen zit er van de fabriek af nog op? Is nooit de volle 16gig dus...

Member BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ja 16gb is echt niets.
    Ik heb een 32GB iPad1 en ik moet al uitkijken dat m niet dichtslibt.

Apps, boeken, tijdschriften, wat muziek, video, en dan spotify, dat laatste de hele dbase slokt gb's.

Wil je de iPad in zijn geheel nuttigen, zou ik toch ten minste een 32gb versie overwegen

iTrader
    31 (94%)
    Mmm k, 32gb dus :-)
    Zoektocht kan beginnen :-)

Pagina 6 van 24 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten