Pagina 15 van 24 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 281 t/m 300 van 463
    Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jovs75 Bekijk bericht
    Je kan zonder problemen of schade toe te brengen aan je iPhone de lader gebruiken van je iPad ( beide adapters hebben dezelfde spanning van 5v)

Een iPhone opladen met de iPad-lader: kan dat? - iPhoneclub.nl

Sent from my iPad using Tapatalk HD
    Bij het laatste stuk van het artikel :
    "En hoe zit het dan andersom? Kun je je iPad opladen met je iPhone-lader? Ja, maar dat gaat wel stukken langzamer dan met de iPad-lader (net als bij het aansluiten op een USB-poort, dan gaat het opladen ook langzaam)"
    Daarom dat ik enkele posts geleden vroeg aan flare vroeg of dat hij zijn iPad toevallig niet met zijn iphonelader oplaad.

Approved 9-lifer PHOBIAS's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Ik ga morgen eindelijk mijn ipadje halen.
    Maar ik twijfel nog altijd tussen 32 en 64 gb.

Member z0ran's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Als je via apple.be bestelt, heb je dan 2 of 1j garantie? Ik weet dat het vroeger 1j was maar had precies eens opgevangen dat dit nu verhoogd is naar het (wettelijke) 2j.

j3T
    j3T is offline
    Member j3T's schermafbeelding
    iTrader
    60 (100%)
    Iemand last met de 5.1.1 update? Update faalde hier om onbekende reden, en nu zit ie vast in dfu blijkbaar... Wordt ook niet meer herkend in iTunes. Ben blijkbaar niet de enige: https://discussions.apple.com/messag...27437?tstart=0

Iemand 't zelfde voor en een oplossing gevonden?

Banned
    iTrader
    0
    Normaal moet je altijd kunnen herstellen in DFU. Er verschijnt toch geen iTunes usb symbool op je scherm want dat is dus GEEN DFU. OM je toestel in DFU te zetten SLUIT je hem aan op je computer, Hou je de power en homeknop 10 sec ingedrukt.Na 10 seconden laat je de powerknop los maar hou je de homeknop nog in en na enkele seconden zou itunes moeten aangeven dat je ipad moet hersteld worden. Druk op herstellen en heb geduld.

j3T
    j3T is offline
    iTrader
    60 (100%)
    Hij staat wel in DFU, ik zie het iTunes USB gedoe ten alle tijde, aangesloten of niet. Heb uw "stappenplan" uitgevoerd maar nu wilt ie helemaal niet meer aan. Great succes -_-'

Approved 9-lifer MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3T Bekijk bericht
    Iemand last met de 5.1.1 update? Update faalde hier om onbekende reden, en nu zit ie vast in dfu blijkbaar... Wordt ook niet meer herkend in iTunes. Ben blijkbaar niet de enige: https://discussions.apple.com/messag...27437?tstart=0

Iemand 't zelfde voor en een oplossing gevonden?
    Mijn vriendin heef haar iPad 3 (32gb wifi) gisteren geupdate naar 5.1.1 en dat is zonder problemen verlopen.

Probeer dit eens:
    http://support.apple.com/kb/HT1808
    http://support.apple.com/kb/ht4097

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3T Bekijk bericht
    Hij staat wel in DFU, ik zie het iTunes USB gedoe ten alle tijde, aangesloten of niet. Heb uw "stappenplan" uitgevoerd maar nu wilt ie helemaal niet meer aan. Great succes -_-'
    In DFU Staat uw scherm juist ZWART, is HEEL NORMAAL.
    http://forum.iculture.nl/wiki/DFU
    Geduld is blijkbaar niet uw sterkste kant en begrijpend lezen al helemaal niet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenraad7 Bekijk bericht
    Er verschijnt toch geen iTunes usb symbool op je scherm want dat is dus GEEN DFU.

j3T
    j3T is offline
    iTrader
    60 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenraad7 Bekijk bericht
    In DFU Staat uw scherm juist ZWART, is HEEL NORMAAL.
    DFU - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
    Geduld is blijkbaar niet uw sterkste kant en begrijpend lezen al helemaal niet.
    Anders moet ge eens met dubbele negatieven beginnen werken. 'T helpt erg om mensen uw zin te doen begrijpen. Blijkbaar is mijn niveau niet hoog genoeg om in't Apple-forum een vraag te stellen en het antwoord te begrijpen en aan uw onbeleefde reactie te zien is't ook tegen uw goesting. 'K zal elders zoeken. Toch bedankt.

Crew Member Zero Grav's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    'k Zal het maar zeggen, want anders loopt het toch weer uit de hand: Dit is het punt waarop het bekvechten stopt.

Member Royal Belgium's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door z0ran Bekijk bericht
    Als je via apple.be bestelt, heb je dan 2 of 1j garantie? Ik weet dat het vroeger 1j was maar had precies eens opgevangen dat dit nu verhoogd is naar het (wettelijke) 2j.
    Dat vraag ik me ook af.

Approved 9-lifer ryoudragon's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Voor bv flashfilmpjes en sites is de beste app iswifter, als het met deze nog niet gaat heb je pech .

Wat bedoel je met beveiliging?
    Je kan zelf een paswoord ingeven als je je iPad wil vergrendelen maar telkens je opnieuw in wil gaan moet je dat paswoord gaan ingeven, ik werd er knettergek van .

Voor de rest heeft een iPad geen beveiliging nodig, geen virusscanner, nikske .

Als je ooit natuurlijk quick office of goodreader wil opsteken en daar je documenten enzo wil insteken die kan je beveiligen met een paswoord, beste vind ik goodreader voor een paswoord (bij deze kan je meende ik wel niet je boeltje aanpassen, bij quick office meende ik wel).

Het nieuws is een deftige app van vtm.
    Videozone heb je ook
    Djay is een super app als je muziek wil mixen of gaan djen of automatisch laten mixen enz....
    AV player HD als je gedownloade films wil op je iPad zetten.
    Bedankt voor de tips! (ik heb nu iCloud dus ik hoef geen vergrendeling te installeren, ik kan hem nu via mijn gsm vergrendelen indien ik dat wens ) Straks eens kijken voor die AV player ^^ kan die ook mkv lezen? :3

Hoe komt het dat de iPad geen antivirus nodig heeft?

on a related note:
    iPad gaf vandaag ook melding van de nieuwe update, is het nodig of handig om deze te installeren? Waarom wel of niet?

Member breyton's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb sinds gisteren ook een ipad3 en had toch enkele vraagjes:

- Als je een magazine download (niet via apple store, maar gewoon een filehost) dan kan ik de .pdf lezen, maar ik vind nergens terug waar hij op m'n ipad staat?
    Dezelfde vraag voor een film. Je download die film, maar er is blijkbaar geen mapje 'downloads' terug te vinden. Hoe kan ik een film die ik eerder gedownload heb, later terugvinden?

-Als het niet lukt met enkel films/magazines/comics te houden door ze eerst te downloaden, kan er me iemand uitleggen hoe ik een film van m'n pc op m'n ipad krijg?
    Ik heb Oplayer HD Lite als app om m'n films te kunnen bekijken.

Alvast bedankt voor de hulp en sorry voor het noob gehalte in m'n post.

Edit: Ik had vroeger Sharepod om iets op m'n ipod te krijgen, zou dit via bluetooth ook lukken om iets op m'n ipad te krijgen?

Member Sgt.Makaveli's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door breyton Bekijk bericht
    Ik heb sinds gisteren ook een ipad3 en had toch enkele vraagjes:

- Als je een magazine download (niet via apple store, maar gewoon een filehost) dan kan ik de .pdf lezen, maar ik vind nergens terug waar hij op m'n ipad staat?
    Dezelfde vraag voor een film. Je download die film, maar er is blijkbaar geen mapje 'downloads' terug te vinden. Hoe kan ik een film die ik eerder gedownload heb, later terugvinden?

-Als het niet lukt met enkel films/magazines/comics te houden door ze eerst te downloaden, kan er me iemand uitleggen hoe ik een film van m'n pc op m'n ipad krijg?
    Ik heb Oplayer HD Lite als app om m'n films te kunnen bekijken.

Alvast bedankt voor de hulp en sorry voor het noob gehalte in m'n post.

Edit: Ik had vroeger Sharepod om iets op m'n ipod te krijgen, zou dit via bluetooth ook lukken om iets op m'n ipad te krijgen?

Installeer eerst een downloadmanager via appstore.
    Das dus een browser zoals safari, als je dan iets download komt da in die browser te staan en kun je da opene in ibooks of avplayer ofz

Member Da_GoDoFuNReaL's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Royal Belgium Bekijk bericht
    Dat vraag ik me ook af.
    Via apple zelf heeft u nu ook recht op 2 jaar garantie. Het eerste jaar volledig zoals daarvoor maar het tweede jaar moet de consument bewijzen dat het defect aan het toestel ligt en al vanaf de productie aanwezig was in het apparaat.. Hoe moeilijk dat in praktijk is weet ik niet, ik weet wel dat ze nog altijd hun applecare proberen aansmeren op die manier (daar moet je in het tweede jaar niet bewijzen dat het defect al aanwezig was). Daarom koop ik dergelijke zaken gewoon in de switch..

Member breyton's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik kom de Tanso Download-Manager tegen. Is dat een goeie app?

Merci .

Approved 9-lifer MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ryoudragon Bekijk bericht
    Hoe komt het dat de iPad geen antivirus nodig heeft?
    De apps worden allemaal gevalideerd voor ze in de appstore verschijnen waardoor de kans dat je malware/virussen installeert klein is.
    En iedere app gebruikt ook zijn eigen sandbox, waardoor je niet rechtstreeks kunt communiceren met het besturingssysteem. Toegang tot de camera, foto's, ... gebeurt allemaal via een API.

Met een gejailbreakte ipad/iphone heb je veel meer vrijheid, maar dan word je device wel veel gevoeliger voor virussen en malware. Maar die zijn nog echt aanwezig denk ik. Maar een gejailbreakt device is over het algemeen heel makkelijk om te hacken indien de eindgebruiker zich niet bewust is van de gevaren.
    Lostsoulrecordings
    E8400@4GHz D-tek Fuzion // P5Q-E // Ballistix // HD3850@850/1035 MCW60 // HX520 // pa120.3 // DCC1 18W
    OC: http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=419486
    MacBook Pro 15" i5 8gb

Member Sgt.Makaveli's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door breyton Bekijk bericht
    Ik kom de Tanso Download-Manager tegen. Is dat een goeie app?

Merci .
    Geen idee. Die ken ik niet. Zolang hy zyn werk doet.

Ik gebruik momenteel downloads lite (free)

Member f@t_b@$t@rd's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    K heb een vraagje: Ik dacht eerst eraan om gewoon een 2ehands Ipad 2 te doen, maar iedereen vraagt nog zo'n whoescht hoge prijzen ervoor dat ik dan toch denk van gwn een nieuwe te doen en dan twijfel ik natuurlijk tussen de 2 en de New...

Heeft er iemand echt een supergoed argument waarom ik 80 euro meer zou uitgeven aan een New Ipad 16GB Wifi tegenover een Ipad 2 16GB Wifi? Ik weet dat de camera beter is (maar daarvoor zou ik hem helemaal niet gebruiken, dus dit is niet echt een argument voor mij) en dat er een 4core GPU inzit en dat het scherm een hogere dpi heeft. Maar zijn dit volgens jullie echt doorslaggevende elementen om 80 euro meer uit te geven? Misschien zijn er hier mensen die ze allebei hebben gehad en mij iets meer kunnen vertellen?

Crew Member Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door f@t_b@$t@rd Bekijk bericht
    K heb een vraagje: Ik dacht eerst eraan om gewoon een 2ehands Ipad 2 te doen, maar iedereen vraagt nog zo'n whoescht hoge prijzen ervoor dat ik dan toch denk van gwn een nieuwe te doen en dan twijfel ik natuurlijk tussen de 2 en de New...

Heeft er iemand echt een supergoed argument waarom ik 80 euro meer zou uitgeven aan een New Ipad 16GB Wifi tegenover een Ipad 2 16GB Wifi? Ik weet dat de camera beter is (maar daarvoor zou ik hem helemaal niet gebruiken, dus dit is niet echt een argument voor mij) en dat er een 4core GPU inzit en dat het scherm een hogere dpi heeft. Maar zijn dit volgens jullie echt doorslaggevende elementen om 80 euro meer uit te geven? Misschien zijn er hier mensen die ze allebei hebben gehad en mij iets meer kunnen vertellen?
    Ik heb beiden en was lang overtuigd van het feit dat de nieuwe zijn meerprijs niet waard was. Camera gebruik ik amper en het scherm, ach, zoveel beter is dat ook weer niet. Ik keek in de winkel af en toe eens naar de nieuwe en je zag wel dat het scherm beter was, maar daar bleef het ook bij.

Nu heb ik uiteindelijk toch de nieuwe en wow. Als ik de 2 neem zie ik meteen het enorme verschil, eens je dat beeld gewoon bent wil je gewoon niet meer terug. Ook merk ik toch wel het snelheidsverschil tussen beiden. Komt ook bij dat de hardware nieuwer is en dus langer zal meegaan, en Apple kennende ook langer zal ondersteund worden op vlak van updates.

De upgrade van 2 naar de nieuwe vind ik minder nuttig, als je van niets komt zou ik zonder twijfel de nieuwe nemen!
    What you do today can improve all your tomorrows.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten