Pagina 7 van 31 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 105 van 463
    Approved 9-lifer sevencrowns's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Zou dat hitte probleem eigenlijk te verhelpen zijn met een firmware update?

Approved 9-lifer Implar's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sevencrowns Bekijk bericht
    Zou dat hitte probleem eigenlijk te verhelpen zijn met een firmware update?
    Ik vrees ervoor, of ze moeten de CPU/GPU beperken waardoor het toestel trager werkt.
    Nothing to see here, move along.

Member BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik ben vandaag mijn iPod Touch 4G gaan kopen, mijn iPod Touch 1gen heeft het begeven.
    iOS 5.1 tegenover iOS 3.1.2 is toch een groot verschil, zo kan ik mijn apps eindelijk updaten en alles loopt ook een stuk sneller.
    Als je nog geen retina display hebt zeker kopen (iPhone 4(S) & The New iPad), het verschil is toch wel verbluffend al moet ik het doen met een kleiner scherm, op The New iPad ga je echt een boost krijgen van het kan niet meer, ja gasten Retina Display is echt een must om te upgraden als je veel gedetailleerd gerief op je iDevice leest, de eerste iPod Touch heeft zijn tijd wel gehad.
    Tijdens het kopen van de iPod Touch heb ik ook The New iPad waar het hier om gaat eens aangeraakt, en ik ben daar toch meer positiever dan een paar posts voorheen.
    Ik heb de iPad nu zelf aan het werk gezien, en retina is een echt beest, dat ding is zo slank qua ontwerp dat mijn eerste iPad verbleekt, de snelheid van de nieuwe iPad is werkelijk voelbaar bij zware app's, gelukkig stonden er een paar voor-geinstalleerd zo dat ik het eens kon testen.
    Inderdaad The New iPad wordt warm, maar dat valt gelukkig te verwaarlozen, je hebt geen lichtspot in je handen of een oude PC Laptop die je direct moet neerleggen, nee gelukkig valt het nog reuze mee.
    Ik heb iPhoto &, iMovie & Garage band op The New iPad kunnen testen, die apps lopen zo soepel, ik ben echt onder de indruk van het kunnen van The New iPad.
    The New iPad is eigenlijk de iPad 2, maar dan eindelijk af.
    Ik denk niet dat er veel verbeteringen mogelijk zijn voor deze tablet.
    Ik zal pas aan een nieuwe iPad toe zijn als mijn apps zoals op de 1st gen iPod Touch niet meer bij te werken zijn zo ook het OS, dat vraagt gewoon voor een update.
    Ik denk dat de nieuwe iPad iets wordt voor mij rond volgend jaar ofzo, nu op dit moment kan ik mij nog verder behelpen met de iPad van de eerste generatie, en zo lang ik daar aan verder kan hoef ik niet te investeren in een nieuwe tablet.

Approved 9-lifer SpeedFreak.be's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Heb een vraag: Moet je die nieuwe iPad ook aan een computer hangen de eerste keer? Het punt is mss koop ik er eentje in NL, MAAR ik heb geen laptop of zo bij me alleen mijn oude iPad. Bij de oude (1e gen) moest je bij de 1e keer opstarten verbonden zijn met een pc met itunes. Als dit nog steeds het geval is kan ik hem net zo goed in België halen.
    If in Doubt, Flat out - Colin McRae (R.I.P.)

XBox GT : SpeedFreak be
    PSN : BeFast4Fun-Be

Approved 9-lifer Implar's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpeedFreak.be Bekijk bericht
    Heb een vraag: Moet je die nieuwe iPad ook aan een computer hangen de eerste keer? Het punt is mss koop ik er eentje in NL, MAAR ik heb geen laptop of zo bij me alleen mijn oude iPad. Bij de oude (1e gen) moest je bij de 1e keer opstarten verbonden zijn met een pc met itunes. Als dit nog steeds het geval is kan ik hem net zo goed in België halen.
    Sinds iOS5 moet je hem niet meer aan een computer koppelen, maar je hebt wel een WiFi verbinding nodig om hem te activeren
    Nothing to see here, move along.

Approved 9-lifer SpeedFreak.be's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Implar Bekijk bericht
    Sinds iOS5 moet je hem niet meer aan een computer koppelen, maar je hebt wel een WiFi verbinding nodig om hem te activeren
    Dat is geen probleem er ligt daar een gratis wifi netwerk.
    If in Doubt, Flat out - Colin McRae (R.I.P.)

XBox GT : SpeedFreak be
    PSN : BeFast4Fun-Be

Banned
    iTrader
    0
    Voor de paniekhazen met hun "zogenaamde" overhittingsprobleem:
    Recent Test Shows iPad 2012 Heat Isn't a Big Deal at Slide To Play

Member
    iTrader
    79 (98%)
    Die vergelijking is echt bollocks, ik heb een iPad2 liggen hier naast een nieuwe iPad en na halfuurtje Infinity Blade II op beide spelen met scherm op zelfde helderheid, is de nieuwe iPad héél wat warmer dan de iPad2. Kan best zijn dat er serieus variatie op zit van toestel tot toestel, maar de mijne wordt wel degelijk een voelbaar stuk warmer.
    PC/Vita/PS3/PS4 reviewer

Gaming Rig: Intel Core™ i5-3570K@4.2Ghz, MSI Z77A-G45, 8GB RAM, Asus GTX980, Samsung 840 Pro 256GB SSD, Dell 27" U2713H
    Console gaming: PS4 | on Panasonic TX-P50GT60 (living) | Epson TW9200W FullHD projector | 102" Beamax screen

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    84 (99%)
    Gamen doe ik niet op mijn iPad, daarvoor heb ik mijn PS3. Soms eens solitaire of angry birds maar dit zijn géén zware games....

Ik maak me meer zorgen over die gele tint in het scherm, maar verminderd precies wat... (alleen in linkerbovenhoek)
    PSN: Jonas89
    CHELSEA FC ESSEVEE

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
    Die vergelijking is echt bollocks, ik heb een iPad2 liggen hier naast een nieuwe iPad en na halfuurtje Infinity Blade II op beide spelen met scherm op zelfde helderheid, is de nieuwe iPad héél wat warmer dan de iPad2. Kan best zijn dat er serieus variatie op zit van toestel tot toestel, maar de mijne wordt wel degelijk een voelbaar stuk warmer.
    Lees AUB het hele artikel: Ze hebben deadspace gebruikt omdat die ondertussen zowat voor al de tabletten te verkrijgen is dus kom nu niet af met uw IB2 vergelijking.
    Duh! De reden dat de ipad 3 warmer wordt dan zijn twee voorgangers is niet abnormaal.
    Sommige doen hier echt alsof ze hun vingers eraan verbranden.

Member
    iTrader
    79 (98%)
    Ben net even thuis om iets te eten, iPad3 met scherm op +- 60% brightness en halfuurtje de krant (Nieuwsblad app) gelezen. Ipad voelt aan linkerkant (ongeveer in midden, iets meer naar onderen toen) warm aan. Niet heet, maar gewoon warm. Zelfs voorkant is op die plaats lichtjes warm geworden op die tijd. Is dus geen game, laat staan zware app. iPad2 was gewoon onder dit soort omstandigheden zo koel als wat. Dus dat er maar één graad verschil op zou zitten, is in mijn geval zéker niet zo.
    PC/Vita/PS3/PS4 reviewer

Gaming Rig: Intel Core™ i5-3570K@4.2Ghz, MSI Z77A-G45, 8GB RAM, Asus GTX980, Samsung 840 Pro 256GB SSD, Dell 27" U2713H
    Console gaming: PS4 | on Panasonic TX-P50GT60 (living) | Epson TW9200W FullHD projector | 102" Beamax screen

Approved 9-lifer CobraX's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Gamen doe ik niet op mijn iPad, daarvoor heb ik mijn PS3. Soms eens solitaire of angry birds maar dit zijn géén zware games....

Ik maak me meer zorgen over die gele tint in het scherm, maar verminderd precies wat... (alleen in linkerbovenhoek)
    Inderdaad. Een iPad is een tablet en geen game console. Ik gebruik mijn iPad ook niet om op te gamen (buiten dan de simpele games die wel geschikt zijn voor de iPad).

Over de gele tint is al veel gezegd en geschreven. Check deze thread maar eens. Volgens mij wordt er gewoon een andere kleurtemperatuur gebruikt. Hierdoor is wit gewoon wit i.p.v. knalwit. Als ik even op mijn iPad gezeten heb, merk ik een blauwe tint op bij mijn iPhone 3GS. Maar wat ik nog harder merk, is dat de kleuren op mijn iPhone 3GS niet kloppen. Deze nieuwe iPad komt veel dichter bij een gekalibreerde monitor dan mijn iPhone 3GS.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
    Ben net even thuis om iets te eten, iPad3 met scherm op +- 60% brightness en halfuurtje de krant (Nieuwsblad app) gelezen. Ipad voelt aan linkerkant (ongeveer in midden, iets meer naar onderen toen) warm aan. Niet heet, maar gewoon warm. Zelfs voorkant is op die plaats lichtjes warm geworden op die tijd. Is dus geen game, laat staan zware app. iPad2 was gewoon onder dit soort omstandigheden zo koel als wat. Dus dat er maar één graad verschil op zou zitten, is in mijn geval zéker niet zo.
    Ik snap het probleem niet. Het is bekend dat de nieuwe iPad warmer wordt dan de iPad 2. Zolang ge u er niet aan verbrandt, is er toch geen probleem? Als ge daar niet mee kunt leven, is het enige wat ge kunt doen teruggaan naar de iPad 2.
    If you've never failed at anything you’re not trying hard enough.

Approved 9-lifer Fraze's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Iemand die mij een goede case/cover kan aanraden voor de nieuwe ipad. Wil geen krasjes maken op de achterkant. Op de voorkant zit een screenprotector maar zou graag een goede backcover, Case of Bookcase. Wat gebruiken jullie zoal ?
    Royal Antwerp Fc
    PSN: Fred1880

Member Urboembake's schermafbeelding
    iTrader
    39 (95%)
    Na 100 keer veranderd te zijn van mening nu echt wel besloten om hem te kopen.
    Donderdag komt de koper mijne MacBook air halen en dan is rondkijken waar ik hem snelst heb als ik hem laat opsturen.
    Waarschijnlijk Apple zelf.
    Kijk al uit om iPhoto en GarageBand te gebruiken op iPad :-)

Approved 9-lifer Fraze's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Urboembake Bekijk bericht
    Na 100 keer veranderd te zijn van mening nu echt wel besloten om hem te kopen.
    Donderdag komt de koper mijne MacBook air halen en dan is rondkijken waar ik hem snelst heb als ik hem laat opsturen.
    Waarschijnlijk Apple zelf.
    Kijk al uit om iPhoto en GarageBand te gebruiken op iPad :-)
    Tabletcenter.be is checken dan. Heb hem daar zaterdag besteld en deze middag binnengekregen. 32gb + 3G wit wel.
    Royal Antwerp Fc
    PSN: Fred1880

Pagina 7 van 31 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten