Pagina 14 van 31 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 196 t/m 210 van 463
    Member dead squad's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Als ik mijn time settings op automatisch zet, staat die 9 uur achter. Dus nu heb ik de tijd manueel ingevoerd, maar op men apps zoals facebook en twitter blijft alles 9u achter. Als er nu iets gepost wordt, komt er '9 uur geleden' te staan. Land is nochtans ingesteld op belgie. Iemand die weet hoe ik dit fix?

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John1307 Bekijk bericht
    Ik ben aan het twijfelen tussen een galaxy tab of een new ipad. Belangrijkste voor mij is lansharing zodat ik makkelijk een filmpje van mijn pc kan streamen, op mijn androidphone lukt dat gemakkelijk met es file explorer. Maar voor IOS heb ik nog niks gelijkaardigs gevonden buiten miss VLC streamer en Icloud maar dat zijn te zware programma's voor mijn (verouderde) pc. Iemand hier die nog suggesties heeft?
    goodplayer
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

Member Urboembake's schermafbeelding
    iTrader
    39 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dead squad Bekijk bericht
    Als ik mijn time settings op automatisch zet, staat die 9 uur achter. Dus nu heb ik de tijd manueel ingevoerd, maar op men apps zoals facebook en twitter blijft alles 9u achter. Als er nu iets gepost wordt, komt er '9 uur geleden' te staan. Land is nochtans ingesteld op belgie. Iemand die weet hoe ik dit fix?
    Verhuizen?

Nee zou het ni weten, vreemd :-s

Approved 9-lifer Solid Q's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Voilà se den deze zit nu al in de zetel met zijn nieuwe iPad :-) vlotte bestelling/levering
    "And, irrespective of what one might assume, in the life of a science, problems do not arise by themselves. It is precisely this that marks out a problem as being of the true scientific spirit: all knowledge is in response to a question. If there were no question, there would be no scientific knowledge. Nothing proceeds from itself. Nothing is given. All is constructed." - Social Constructivism

Approved 9-lifer split-second's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solid Q Bekijk bericht
    Voilà se den deze zit nu al in de zetel met zijn nieuwe iPad :-) vlotte bestelling/levering
    Have fun
    PSN: Split-Second
    Proud 9LBe Clanmember
    Playing: COD: Advanced Warfare , FIFA15 and Destiny on PS4

Approved 9-lifer CobraX's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy Bekijk bericht
    Heb mijn iPad nu al 2 weken en enkele dagen in gebruik en heb geen last van gele vlekken, ook wordt hij niet heel erg warm (je voelt hem wel opwarmen), en het trage laden ja, dat moet je erbij nemen denk ik.
    De overstap van iPad 2 naar 3 leek in het begin eigelijk zeer klein te zijn, maar daarnet nog eens de 2 uitgehaald en dan pas merk je het scherm. Mensen die het niet zien kan ik snappen, maar als je hem een tijdje gebruikt kan je er niet meer naast kijken.
    Ook de warmte van de kleuren zijn zo vele malen beter.

Zeer erg tevreden, enkel spijt dat ik geen 4G ( i know voor ons 3G) heb genomen aangezien Belgacom mobiel internet zal betrekken in het gewoon abonnement.
    Ik zie dat je een iPhone 4S hebt. Hiermee kan je gewoon je mobiel internet delen (Internet Tethering) met je iPad. Je iPhone 4S kan een WiFi hotspot worden voor je iPad of je kan beide met elkaar verbinden via Bluetooth.

Op de iPhone:

1) Settings > General > Network > Cellular Data Network > Cellular Data > APN: internet.proximus.be, Username: <leeg laten>, Password: <leeg laten>
    2) Settings > General > Network > Cellular Data Network > Internet Tethering > APN: internet.proximus.be, Username: <leeg laten>, Password: <leeg laten>

Hierdoor zal de optie "Personal Hotspot" verschijnen op volgende 2 locaties (ze zijn identiek, dus kies er maar eentje):

1) Settings > General > Network (naar beneden scrollen)
    2) Settings (net onder de WiFi optie)

De rest wijst zichzelf normaal gezien uit.
    If you've never failed at anything you’re not trying hard enough.

Approved 9-lifer Arcas''s schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
    De mijne gaat morgen terug naar Lab9. iPad zo ingesteld dat hij niet automatisch uitgaat, brightness op 50% en gewoon op homescherm laten staan. Ding wordt na 15min gevoelig warm. Dit lijkt serieus af te wijken van wat andere mensen hier melden. Ambetant.
    Hoe is het er ondertussen mee?
    It's me on about.me

Member Davidduzy's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CobraX Bekijk bericht
    Ik zie dat je een iPhone 4S hebt. Hiermee kan je gewoon je mobiel internet delen (Internet Tethering) met je iPad. Je iPhone 4S kan een WiFi hotspot worden voor je iPad of je kan beide met elkaar verbinden via Bluetooth.

Op de iPhone:

1) Settings > General > Network > Cellular Data Network > Cellular Data > APN: internet.proximus.be, Username: <leeg laten>, Password: <leeg laten>
    2) Settings > General > Network > Cellular Data Network > Internet Tethering > APN: internet.proximus.be, Username: <leeg laten>, Password: <leeg laten>

Hierdoor zal de optie "Personal Hotspot" verschijnen op volgende 2 locaties (ze zijn identiek, dus kies er maar eentje):

1) Settings > General > Network (naar beneden scrollen)
    2) Settings (net onder de WiFi optie)

De rest wijst zichzelf normaal gezien uit.
    Weet ik, gebruik ik ook vaak, maar die 4S gaat nu al nooit een dag mee ....

Member dead squad's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Hoe krijg je facetime of iMessage aan de praat? Als ik berichten wil versturen naar iemand via iMessage, of zelfs naar mezelf, komt er steeds te staan dat die persoon nog niet geregistreerd is bij iMessage, alhoewel ik me er al wel voor heb aangemeld bij settings, en ben ingelogged met men Apple ID :/

Member URL's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dead squad Bekijk bericht
    Hoe krijg je facetime of iMessage aan de praat? Als ik berichten wil versturen naar iemand via iMessage, of zelfs naar mezelf, komt er steeds te staan dat die persoon nog niet geregistreerd is bij iMessage, alhoewel ik me er al wel voor heb aangemeld bij settings, en ben ingelogged met men Apple ID :/
    Je zegt het zelf:
    de persoon naar wie je wil zenden / facetimen heeft dit nog niet ingeschakeld
    (is nog niet geregistreerd) op zijn of haar iPad / iPhone / ... :-)

+ Naar jezelf kan je niet sturen of facetimen...

Approved 9-lifer Drez's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Sorry, had geen zin om hele thread door te lezen, maar misschien kan iemand mij helpen.
    Hoe praten ze een prijs verschil van meer dan €100,- goed tussen een pad zonder of met 4G? lijkt mij lichtjes overdreven
    Ik ben een lekker wijf.
    www.dexyd.nl / www.dexyd.be

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drez Bekijk bericht
    Sorry, had geen zin om hele thread door te lezen, maar misschien kan iemand mij helpen.
    Hoe praten ze een prijs verschil van meer dan €100,- goed tussen een pad zonder of met 4G? lijkt mij lichtjes overdreven
    Lijkt me logisch,voor de mobiele functie.
    Je kan dan evengoed de vraag stellen waarom ze voor een ipod 32gb 299 € en voor een iphone 32gb 739,99 € vragen.

Member daimand's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drez Bekijk bericht
    Hoe praten ze een prijs verschil van meer dan &euro;100,- goed tussen een pad zonder of met 4G? lijkt mij lichtjes overdreven
    Is nog altijd dezelfde reden als bij de iPad2 he... 4G is hier dan wel niet bruikbaar maar dan heb je er ook nog steeds 3G in natuurlijk.
    Lob teh fa gnoj!

Member nixie's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    extern 3g modemke aankopen, dan hebt ge u eigen wifisignaal altijd bij u
    want tethering is nog steeds onmogelijk bij mobistar

kost u 29€ als je er een abbonement bijneemt
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

Member
    iTrader
    0

Yu

Weet iemand waar deze nog in de winkel ligt in West of Oost Vlaanderen?
    Merci

Pagina 14 van 31 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten