Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 346
    Member kakature's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)

Mac OS X Mountain Lion

Apple - OS X Mountain Lion. Innovation comes back to the Mac.

Vreemd, zomaar zonder keynote aangekondigd. Of was dat ook al zo met Lion?

Messages beta kan je al eens downloaden en testen: Apple - Mac OS X - Download the free Messages Beta.

Looking pretty as a peach. Notification Center lijkt de functie van Growl over te nemen zo te zien, maar dat kan me niet echt schelen. Ziet er zeer praktisch uit.
    Same met Messages, daar moet ik zelfs geen woorden aan vuil maken. Dit wou ik al sinds iOS 5.

The Verge hands-on: http://www.theverge.com/2012/2/16/28...w-photos-video
    Laatst gewijzigd door kakature; 16 februari 2012 om 15:24 Reden: Foutje in de titel.

Crew Member Zero Grav's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Hopelijk wat beter dan Lion, 'k hoor veel mensen daar over klagen en ben er zelf ook niet zo tevreden van. Kan niet zo concreet zeggen wat er mis mee is, maar het voelt toch allemaal minder smooth en performant dan vorige versies.

Superzalig wel dat ge die iMessage bétŕ al kunt uittesten, wij sturen met zo'n groep kameraden absurd veel iMessages en 't is ambetant dat ik dan altijd mijn iPhone terug moet uithalen om daarmee te typen.

Spijtig voor Growl wel

Lees net ook dat hij standaard enkel "signed apps" toelaat die via de App Store gekocht worden. 't Is gemakkelijk aan te passen in de system settings.. for now. Is weer één van de zoveel dingen waar ik echt van walg bij Apple.
    Laatst gewijzigd door Zero Grav; 16 februari 2012 om 15:33
    Google voor je een vraag stelt, je leert er meer van en veel vragen zijn al honderden keren eerder gesteld.
    Twitter - 9lives.webdesign chat - 9lives.mac chat

The guide to asking smart questions

iTrader
    8 (100%)
    Signed Apps in het Notification Center neem ik aan? Dat is inderdaad spijtig (en typisch).

Member MeRCeNaRy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakature Bekijk bericht
    Signed Apps in het Notification Center neem ik aan? Dat is inderdaad spijtig (en typisch).
    Nee, ze hebben nu die gatekeeper die u standaard niet alles laat installeren...

Member W0utR's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Notification center is blijkbaar enkel beschikbaar voor apps uit de App Store, wat ergens wel goed is.

Messages lijkt wel goed te werken, maar toch al wat fouten ontdekt.
    Ik vind het wel goed dat alles een beetje in elkaar zit.

Approved 9-lifer Implar's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    iMessage op Mac is zeer welkom, ik hoopte er al lang op. Nu zat ik teveel te mailen met mijn vriendin (Mac naar iPhone).

Airplay Mirroring is ook een zéér mooie functie. Ik ben in elk geval benieuwd naar Mountain Lion

Member Kakarot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Installing as we speak :-) is benieuwd, ast goe draait op men Air, mss installeer ik het wel op men Mac Pro.

Approved 9-lifer Jhasun's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vind het er belovend uit zien

Ik vind het er goed utzien, maar ben zelf niet heel tevreden over mijn Lion. Met snowleopard was het opstarten en afsluiten op mijn mb pro op minder dan een minuut. Nu is dat heel wat trager geworden. Ik hoop dat dat toch wel wat aangepast zal worden

Member MeRCeNaRy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ik merk inderdaad ook wel dat men iMac trager koud opstart dan vroeger. Nu jah, dat gebeurt ook enkel als men ma dat ding weer volledig uitzet (omdat het volgens haar bergen stroom verbruikt als hij in standbye staat )...

"Berichten" juist geďnstalleerd... Werkt super goed! Heb Facebook chat er ook in gezet en nu kan ik stoppen met Adium te gebruiken. Enige dat ik wel merk, de gesprekken synchroniseren niet tussen de apparaten...

*edit*: Bug ontdekt, heb een gesprek waar het bolletje van nieuw bericht bij blijft staan tot ik ga zien wat er gezegd is, dan gaat het weg. Maar na een paar seconden komt het er terug te staan zonder dat er een nieuw bericht is.

Approved 9-lifer Selderijstok's schermafbeelding
    iTrader
    212 (99%)
    Ik zit nu niet direct te springen om terug € 30 te betalen maar dat mirror stuff spreekt me wel aan

Eens die nieuwe messenger proberen.

iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeRCeNaRy Bekijk bericht
    Ik merk inderdaad ook wel dat men iMac trager koud opstart dan vroeger. Nu jah, dat gebeurt ook enkel als men ma dat ding weer volledig uitzet (omdat het volgens haar bergen stroom verbruikt als hij in standbye staat )...

"Berichten" juist geďnstalleerd... Werkt super goed! Heb Facebook chat er ook in gezet en nu kan ik stoppen met Adium te gebruiken. Enige dat ik wel merk, de gesprekken synchroniseren niet tussen de apparaten...

*edit*: Bug ontdekt, heb een gesprek waar het bolletje van nieuw bericht bij blijft staan tot ik ga zien wat er gezegd is, dan gaat het weg. Maar na een paar seconden komt het er terug te staan zonder dat er een nieuw bericht is.
    Je kon al lange tijd Facebook in iChat gebruiken hoor.

Approved 9-lifer Selderijstok's schermafbeelding
    iTrader
    212 (99%)
    Altijd geweest zeker? Nu is het wel beter qua UI En er zitten nog serieus wat bugs in.

De volledige gesprekslijst die verdwijnt is wel het irritantste als je messages sluit. En ik zie niet eens bolletjes van nieuwe berichten

Approved 9-lifer RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeRCeNaRy Bekijk bericht
    Enige dat ik wel merk, de gesprekken synchroniseren niet tussen de apparaten...

Ik heb ook messages geďnstalleerd n heb dezelfde "opmerking". Nochtans staat op de site van apple dat messages normaal tussen elk aparaat zouden gesynced moeten zijn.

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    59 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selderijstok Bekijk bericht
    Ik zit nu niet direct te springen om terug € 30 te betalen maar dat mirror stuff spreekt me wel aan

Eens die nieuwe messenger proberen.
    Kun je daar ook op MSN Messenger en FB chat instellen?

Wel spijtig dat mijn vrienden geen iMessage gebruiken, daarom dat ik WhatsApp liever gebruik (ook op Android)

iTrader
    9 (100%)
    De mijne syncen zoals ze moeten. Nuja, het is een eerste beta, tegen deze zomer is het in orde.

Ze hebben nu trouwens officieel de de naam veranderd van "Mac OS X" naar "OS X"

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    59 (98%)
    Voor de mensen die de wallpaper willen:

http://www.cultofmac.com/146895/down...allpaper-here/

iTrader
    9 (100%)
    Ik heb net gezien dat mijn Macbook niet meer ondersteund is voor Mountain Lion (GMA 950). Jammer maar ik koop er geen nieuwe Mac voor.
    Ik ben sowieso van plan een iPad 3 te kopen die voor een deel mijn Mac zal vervangen. Daarnaast ga ik volgend jaar normaal samen wonen met mijn vriendin en kan ik haar Macbook Pro gebruiken.

Mss dat ik tegen dan een Mac Mini koop als mediacenter.

Member BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Meer info over gatekeeper

Gatekeeper zorgt in OS X Mountain Lion voor extra beveiliging

ik hoop dat die zooi kan worden uitgeschakeld, anders kan ik alleen nog software installeren via de app store, ik heb programma's die niet van de app store komen en het zou jammer zijn dat je deze niet meer zou kunnen installeren op een mac.
    Ze moeten bij apple ook niet gaan overdrijven, dat het systeem zo is dichtgespijkerd dat je er niks meer mee kunt
    Ik vraag me af wat dit weer gaat kosten, al dan niet op nieuwe macs.

Member J3rry's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht

ik hoop dat die zooi kan worden uitgeschakeld, anders kan ik alleen nog software installeren via de app store, ik heb programma's die niet van de app store komen en het zou jammer zijn dat je deze niet meer zou kunnen installeren op een mac.
    Ze moeten bij apple ook niet gaan overdrijven, dat het systeem zo is dichtgespijkerd dat je er niks meer mee kunt
    welcome to the future, op hardware gebied zijn ze al een tijd slecht bezig zodat je zelf geen HDD kan upgraden in de macbook, imac enz...
    nu de software nog eens aanpakken en binnenkort gaan ze er voor zorgen dat je alleen nog maar kan doen wat apple toelaat

ze zijn slecht bezig daar, ik ga nog even de kat uit de boom kijken voor ik nog 1 apple product koop

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht

Een van de eerste dingen die ze zeggen is dat ge het gewoon kunt uitschakelen, ge moet ook wel de moeite doen om het artikel te lezen eh.

En Apple staat mss bekend om het dichtspijkeren van z'n software, zo stom zijn ze daar nu ook nie om ervoor te zorgen dat ge enkel app store software moogt installeren.

Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten