|
||||||
| Apple - Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
iPhone 4S verbindt niet meer met Wifi thuis
Ik heb mijn iPhone 4S van begin januari. Ik heb altijd perfect thuis op Wifi kunnen gaan, maar sinds maandag krijg ik gewoon geen verbinding meer vast. Mijn netwerk vind hij met volledige verbinding, maar als ik het dan kies blijft hij maar proberen verbinding te maken (het ronddraaiend cirkeltje, laden dus.). Met al mijn andere apparaten (macbooks, ipads, iphone 3G, iphone 4,...) geraak ik wel op het netwerk.
Nog iemand toevallig plots dit probleem? Of iemand met oplossingen? |
||||
|
|||||
|
|
#7 (permalink) | ||||
|
ja hier net hetzelfde probleem, maar dan op mijn ipod touch en dan ook ineens van het ene moment op het andere geen verbinding meer kunnen maken
- netwerk vergeten - netwerk settings reset allebei al geprobeerd, maar nu krijg ik na lange tijd wel dhcp settings, maar nog steeds geen 'echte' connectie, steeds het laad icoontje en geen internet in safari ik heb hier een topic erover http://www.9lives.be/forum/apple/845...t-netwerk.html misschien heeft hier al iemand geluk gehad dat te fixen ? |
||||
|
|||||
|
|
#8 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#10 (permalink) | ||||
|
dus gewoon ipod/iphone connecteren met itunes en dan bij versie voor "herstellen" kiezen?
zou tof zijn moest dit werken :d EDIT: juist even de manier van herstel geprobeerd zoals ik hierboven had vermeld, maar spijtig genoeg geen oplossing ![]() Laatst gewijzigd door dirtybolle; 13 februari 2012 om 20:19 |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|