Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Member
    iTrader
    -1 (0%)

HDD sharing over network (pc+mac)

Hallo,

Mijn kotgenoten en ik dachten dat het fantastisch zou zijn om onze files (grotendeels films en muziek) op een gemakkelijke manier met elkaar te delen. Nu blijkt dat dit niet zo eenvoudig is, apps als dropbox zijn daarvoor te klein (8GO, komaan mannen...) en het lukt ons niet om dat direct via de modem te doen. Nu hebben we wel een HDD van 700 Go (samsung). Is het mogelijk om deze aan te sluiten op ons netwerk, zo niet, is er een alternatief?

Om het allemaal een BEETJE interessant te houden zitten we met 2 macs en 1 pc en blijkt samsung nu niet zo goed in het maken van harddrives die compatibel zijn, ook daar enige tips?

Thx!

@ admins: ik heb deze thread ook gepost op het general hardware forum maar doe het hier nog eens, only mac gets an apple , delete er gerust eentje als dat nodig is.

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Moet in principe bij hardware, maar aangezien het wel interessant kan zijn gezien het gaat over file sharing tussen pc's en macs, mag het (van mij toch) hier ook blijven staan.

Maar het gemakkelijkste is volgens mij gewoon een router te kopen waar je een usb HD kunt aan vast hangen. Al moet die HD dan wel in fat32 geformatteerd zijn.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten