Pagina 5 van 53 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 1044
    Member JasperCLA's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Wat een toestel Ik ben blij dat ik m'n iPhone 4 heb weggedaan voor deze. Van 32GB naar 16BG heb ik ook niet zoveel moeten bijleggen

Member kabouterwesley's schermafbeelding
    iTrader
    26 (93%)
    Jammer genoeg zit ik al met een probleem.

Gratis gekregen top toestel! Maar kan enkel bellen en gebeld worden via speaker. Is via alle apps. Jammer genoeg moet ik hem dan opsturen voor reparatie want ruilen ging niet meer (ook al was het een klein uurtje geleden dat ik hem daar had, en ze mij nog kenden enzo)

Jammer, maar zal hem binnenkort maar eens binnendoen als ik even zonder gsm kan.

Member snowguard_01's schermafbeelding
    iTrader
    0
    man, ik heb mij ook al kostelijk geamuseerd met siri, echt ni normaal

Approved 9-lifer RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Idd, heb ook precies de indruk dat die u beter verstaat als ge u iPhone op Engels hebt staan.

Voor de rest nog steeds geen ontvangst met men micro sim kaart.

Member Vulcy's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kabouterwesley Bekijk bericht
    Jammer genoeg zit ik al met een probleem.

Gratis gekregen top toestel! Maar kan enkel bellen en gebeld worden via speaker. Is via alle apps. Jammer genoeg moet ik hem dan opsturen voor reparatie want ruilen ging niet meer (ook al was het een klein uurtje geleden dat ik hem daar had, en ze mij nog kenden enzo)

Jammer, maar zal hem binnenkort maar eens binnendoen als ik even zonder gsm kan.
    opsturen voor reparatie?? Terug binnen doen en geld terugvragen ja! En dan gewoon een nieuwe kopen als er terug zijn.

Member
    iTrader
    0
    Als ik de home-knop ingedrukt houd, springt hij niet op Siri maar komt de "stemherkenning" die we kennen van iphone 4 en 3gs tevoorschijn. Ik heb weldegelijk de iphone 4S gekocht :-)

Approved 9-lifer RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Gé moet Siri eerst inschakelen in u settings hè

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaZoR be Bekijk bericht
    Gé moet Siri eerst inschakelen in u settings hè
    Amai, had het den eerste keer ni gezien

Excuses

Member kabouterwesley's schermafbeelding
    iTrader
    26 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vulcy Bekijk bericht
    opsturen voor reparatie?? Terug binnen doen en geld terugvragen ja! En dan gewoon een nieuwe kopen als er terug zijn.
    Heb hem gratis gekregen. Dus heb wel even geduld. Alleen jammer dat ik nu met die microsim zit. Al kan ik hiervoor wel zo'n tijdelijk expandslotje kopen.

Honderden gele Apple-fans in de rij voor nieuwe iPhone - Multimedia - HLN

Approved 9-lifer tgc_9012's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Ik krijg facetime niet geactiveerd met mobilevikings, nog mensen?

Member Lobmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Dat is de reden dat ik nog met een LG Viewty zit, wat heb je aan een toestel van 500 - 600 euro waar je m 3/4 van het gebruik m op het stopcontact moet hangen, is dit het nut van een GSM tegenwoordig?
    Smartphones falen op dat vlak, en dan heb ik het niet alleen over de iPhone, Android telefoons zijn ook geen haar beter.
    Een telefoon zou je normaal een week zonder laden moeten gebruiken, zo zie je dat die batterijen in smartphones pure rommel zijn, wat mobiel is daar nog aan als je je gsm constant aan het stop contact moet hangen eens je een filmpje, een game of een website hebt aangeraakt, sorry maar ik vind smartphones geen meerwaarde op die manier, ik heb een telefoon waar de batterij weken aan een stuk meegaat, ik hoef amper iets in te steken en ik gebruik m dagelijks.
    Nu met die internet, apps, en multimedia en andere rommel krijgen ze niks meer gereed, geef mij maar de tijden van vroeger, smartphones no tnx

Nu ook niet overdrijven he. Als ge uw iPhone normaal gebruikt, is hij heus niet op 123. En met normaal gebruik bedoel ik dus heus niet dat ge alle functies moet afzetten. Smsen, 3G of Wifi op en geregeld wat internetten, push aan, tussendoor een muziekje, app's gebruiken,... is hier toch nog goed genoeg om twee dagen toe te komen. Als ik hem eens echt heel intensief gebruik is hij tegen de avond mss wel leeg (leeg in de zin van 20-25% en dus te weinig om de volgende dag er nog mee door te komen), maar in dat geval kost het nu ook geen moeite om hem tijdens het slapen gaan even op te laden he.
    Een volledige dag zult ge normaal altijd wel doorkomen met uw iPhone, dus ik zie het probleem er niet van in dat ge hem dan 's nachts wat moet opladen? Ik zou trouwens ook niet weten wat het nut er van is dat hij minstens een week zou meegaan, de situaties waarin ge dagen zonder stroom komt te zitten zijn toch ook wel heel miniem he... (de enige situatie die me te binnen schiet is uw iPhone gebruiken op festivals, maar zelfs daar ben ik er al in geslaagd om meer dan vier dagen Werchter te overleven met de batterij van m'n 3G destijds)

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lobmans Bekijk bericht
    Nu ook niet overdrijven he. Als ge uw iPhone normaal gebruikt, is hij heus niet op 123. En met normaal gebruik bedoel ik dus heus niet dat ge alle functies moet afzetten. Smsen, 3G of Wifi op en geregeld wat internetten, push aan, tussendoor een muziekje, app's gebruiken,... is hier toch nog goed genoeg om twee dagen toe te komen. Als ik hem eens echt heel intensief gebruik is hij tegen de avond mss wel leeg (leeg in de zin van 20-25% en dus te weinig om de volgende dag er nog mee door te komen), maar in dat geval kost het nu ook geen moeite om hem tijdens het slapen gaan even op te laden he.
    Een volledige dag zult ge normaal altijd wel doorkomen met uw iPhone, dus ik zie het probleem er niet van in dat ge hem dan 's nachts wat moet opladen? Ik zou trouwens ook niet weten wat het nut er van is dat hij minstens een week zou meegaan, de situaties waarin ge dagen zonder stroom komt te zitten zijn toch ook wel heel miniem he... (de enige situatie die me te binnen schiet is uw iPhone gebruiken op festivals, maar zelfs daar ben ik er al in geslaagd om meer dan vier dagen Werchter te overleven met de batterij van m'n 3G destijds)
    Externe batterij kan ik mijn iphone 2 volledige keren mee opladen.
    Als ik eens dagske weg zal zijn zal ik 100% safe zitten want dan film ik wat af en trek ik foto's, surf ik op 3G enz....(en 3G zuipt enorm).

iTrader
    35 (100%)
    Dernet mee proximus record verbroken 8.72mbps download .
    In gent aant water, denk max 200m van cinema.
    Sinds ik de 4s heb behaal ik opeens hogere download snelheden, Ervoor geraakte ik nooit boven de 4-5mbps. Mocht al content zijn ik 3-4 mbps behaalde. 3G hier vliegt als een trein.

Update; ook via mijn wifi in huis record verbroken, love the 4s.
    Laatst gewijzigd door camino; 29 oktober 2011 om 12:17

Member Dreanne's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Geweldig toestel :-) Geen spijt tot nu toe. Siri is wel lachen!

Member SHFT's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mijn eerste iPhone en ik ben gek op dat toestel! Siri is gewoon geweldig en ben erg onder de indruk hoe goed het eigenlijk werkt. Hopelijk gaat de Nederlandse versie ook zo goed werken.

Heb gisteren vanaf 18u mijn iphone gebruikt. Dan ook 3u intense op wifi apps liggen zoeken, met siri bezig geweest, gesurft, even gebeld en heb nu momenteel nog 50% batterij. Dus met intense gebruik komt ge net 1 dag toe.

Waar ik wel problemen mee heb is, ik heb mobile vikings en soms krijg ik geen smsjes... Dan moet ik GSM herstarten en dan krijg ik ze pas weet iemand hoe dit komt?

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHFT Bekijk bericht
    Mijn eerste iPhone en ik ben gek op dat toestel! Siri is gewoon geweldig en ben erg onder de indruk hoe goed het eigenlijk werkt. Hopelijk gaat de Nederlandse versie ook zo goed werken.

Heb gisteren vanaf 18u mijn iphone gebruikt. Dan ook 3u intense op wifi apps liggen zoeken, met siri bezig geweest, gesurft, even gebeld en heb nu momenteel nog 50% batterij. Dus met intense gebruik komt ge net 1 dag toe.

Waar ik wel problemen mee heb is, ik heb mobile vikings en soms krijg ik geen smsjes... Dan moet ik GSM herstarten en dan krijg ik ze pas weet iemand hoe dit komt?
    Vrees dat vooral aan mv ligt, mv is goed op heel wat vlakken maar niet in alles, ik heb op facebook al meerdere mensen dit zien zeggen wat jij hier nu hebt gepost en mv zegt dan zelf, restart je toestel eens, ligt volgens mij echt wel aan mv en zeker nie aan je iphone, ik heb proximus en hier werkt het heel goed.

Is het altijd van éénzelfde persoon je geen smskes dan krijgt? Of toch van meerdere anderen?

Ik kan u wel apps als whatsapp aanraden, alsook viber.
    Als andere mensen ook bv whatsapp staan heeft (is ook beschikbaar normaal gezien bij android en blackberry toestellen) dan kan je gratis smsen sturen,mmsen/foto's/filmpjes enz....gaat gewoon van je data af dan.
    Naar mensen die ik ken die ook deze app staan hebben stuur ik heel dikwijls via deze app naar hen een sms enz....

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Vrees dat vooral aan mv ligt, mv is goed op heel wat vlakken maar niet in alles, ik heb op facebook al meerdere mensen dit zien zeggen wat jij hier nu hebt gepost en mv zegt dan zelf, restart je toestel eens, ligt volgens mij echt wel aan mv en zeker nie aan je iphone, ik heb proximus en hier werkt het heel goed.

Is het altijd van éénzelfde persoon je geen smskes dan krijgt? Of toch van meerdere anderen?

Ik kan u wel apps als whatsapp aanraden, alsook viber.
    Als andere mensen ook bv whatsapp staan heeft (is ook beschikbaar normaal gezien bij android en blackberry toestellen) dan kan je gratis smsen sturen,mmsen/foto's/filmpjes enz....gaat gewoon van je data af dan.
    Naar mensen die ik ken die ook deze app staan hebben stuur ik heel dikwijls via deze app naar hen een sms enz....
    Nee het is van meerderen. Ja ik wil die whatsapp wel kopen maar ik heb geen credit card of zie geen andere mogelijk om te betalen

Crew Member Zero Grav's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Er liggen al jaren van die iTunes kaartjes in de supermarkten en andere winkels, dus zo moeilijk is het niet om een andere mogelijkheid te vinden.

iTrader
    0
    Ik ga MV toch eens mailen over mijn probleem meestal na een tweetal uren kan ik geen sms'en meer versturen en ook niet meer ontvangen. Alleen herstarten dan lukt het wel weer

edit: Dit stond dus op FB van MV

If you have problems with the reception of your iPhone 4S, try switching off the simpincode. This should do the trick. We're still seraching for a solution for the VM button, keep you posted ^HS ( Thanks Jeroen for the tip )
    Laatst gewijzigd door SHFT; 29 oktober 2011 om 15:25

Approved 9-lifer Veriac's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHFT Bekijk bericht
    Ik ga MV toch eens mailing over mijn probleem meestal na een tweetal uren kan ik geen sms'en meer versturen en ook niet meer ontvangen. Alleen herstarten dan lukt het wel weer
    Ik zit ook bij MV en heb dat probleem niet. Test eens in een ander toestel zodat je zeker weet wat de oorzaak is.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten