Pagina 36 van 53 EersteEerste ... 2632333435363738394046 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 701 t/m 720 van 1042
    Member
    iTrader
    39 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zero Grav Bekijk bericht
    En het niet jailbreaken van een telefoon beveiligt u daar beter tegen op welke manier? Tot Apple een nieuwe versie van iOS uitbrengt zijt ge met die exploit even kwetsbaar met of zonder jailbreak. In het verleden zijn exploits zelfs al gedicht door jailbreakers voor Apple met een nieuwe versie uitkwam om datzelfde lek te patchen. Voor mij hoeft het ook allemaal niet. Maar als ge het dan afkeurt, doe het dan wel om geldige redenen.
    De reden is momenteel niet geldig althans voor de non beta users niet. Maar dit neemt niet weg dat het lek wel gedicht is in 5.1. Waardoor ook weer een nieuwe manier gevonden moet worden om te jailbreaken. Feit is dat in de nabije toekomst het lek "officieel" gedicht is en diegene die nog kwetsbaar zijn, is die met de jailbreak. Vind ik op zich een zeer geldende reden. Hoewel hij op dit moment niet toepasbaar is.

Crew Member Zero Grav's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Zijn uitleg is zeker juist, maar zoals hij zelf al zegt, niet toepasbaar op het moment.

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    net ook ipad 2 hier op 5.01 gezet en met absinthe gejailbreakt

ging ook gelijk een fluitje van ne cent! nog geen complicaties gevonden tot nu toe

Approved 9-lifer Y-Ssin's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Iemand die me hier tips kan geven om een screenprotector goed te plaatsen?
    Toen ik mijn iphone pas had heb ik dit laten doen door mn oom, die kan dat heel goed, nadien geen luchtbubbeltje te zien, perfect glad en effen, je zou haast niet merken dat er een screenprotector op zat.
    Nu heb ik het zelf twee keer na elkaar geprobeerd, maar ik krijg het maar niet goed! :S
    Voor ik eraan begin kuis ik het scherm altijd goed af met een speciaal doekje, daarna goed kijken of er geen stof op zit. Maar altijd als ik de protector aanbreng krijg ik verschillende bubbeltjes. De meeste krijg ik nog wel weg met zo'n krabbertje maar er zijn altijd een paar bubbeltjes waar een stuk stof of een minuscuul haartje onder zit, die krijg ik dan helemaal niet weg. Echt mega-irritant, ik stoor me daar geweldig aan!
    Iemand die me daarmee kan helpen...?

Approved 9-lifer el slettos's schermafbeelding
    iTrader
    81 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y-Ssin Bekijk bericht
    Toen ik mijn iphone pas had heb ik dit laten doen door mn oom, die kan dat heel goed, nadien geen luchtbubbeltje te zien, perfect glad en effen, je zou haast niet merken dat er een screenprotector op zat.
    Nu heb ik het zelf twee keer na elkaar geprobeerd, maar ik krijg het maar niet goed! :S
    Voor ik eraan begin kuis ik het scherm altijd goed af met een speciaal doekje, daarna goed kijken of er geen stof op zit. Maar altijd als ik de protector aanbreng krijg ik verschillende bubbeltjes. De meeste krijg ik nog wel weg met zo'n krabbertje maar er zijn altijd een paar bubbeltjes waar een stuk stof of een minuscuul haartje onder zit, die krijg ik dan helemaal niet weg. Echt mega-irritant, ik stoor me daar geweldig aan!
    een stukje plaklint, en daarmee de minuscule stofdeeltjes wegdoen. Werkt altijd

URL
    URL is offline
    Member URL's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Werkt best in een vochtige ruimte. Dus badkamer in, douche nemen en daarna (als er dus veel damp is) je protector aanbrengen. Je zult zien: geen last meer van stofjes of luchtbelletjes...

Member benjigoal's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    De speaker van mijn vriendin haar iPhone 4S werkt sinds vanmiddag niet meer. Het 'geluidsschuifbalkje' staat op, maar toetsenbordklik, vergrendelgeluid en muziek afspelen van ipod geeft geen geluid meer. Het rare is dat wanneer je in het menu geluiden bij beltoon en meldingen het volume verandert, er wl geluid uit de speaker komt. Ook als je de iphone aansluit op een externe speaker/boxen, werkt het geluid, zowel bij afspelen muziek, vergrendelgeluid als toetsenbordgeluid.

Is dit een gekend probleem? Bestaat hier een oplossing voor? Of is de enige oplossing de iPhone binnendoen met garantie?

De iPhone is 16GB, 4S, aangekocht in November 2011 bij Telenet.

Member Da_GoDoFuNReaL's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    probeer eerst eens te herstellen adhv een back up zou ik zeggen...

iTrader
    9 (91%)
    Heb dit gevonden na google search:

I've had the same problem with a brand new iPhone4 I purchased this week. No sound out of the inbuilt speakers so that the speakerphone, iPod music, key clicks cannot be heard. I've tried everything - reset to defaults, wipe and restore of phone. I suspected IOS 4.3.3 as the issue, but have another iPhone 4 on this release with no issues at all.

Here is the answer though......
    There is only one speaker in the iPhone - its on the bottom right of the handset.
    If you squeeze the case between your fingers (put your thumb on the case to the right of the square button and your forefinger on the back of the case and squeeze) while playing music through the speaker you will hear that you can affect the sound - in my case it kicked the speaker into life from nothing.

Heb net die 'squeeze solution' eens geprobeerd maar zonder succes.

iTrader
    9 (91%)
    Herstellen via iTunes heeft ook niets uitgehaald...

Member aSSrides's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Vrees ervoor dat je deze zult moeten binnenbrengen..

Probleem goed omschrijven en zien dat ze dit effectief goed noteren in de computer .
    Heb al eens meegemaakt dat hierdoor ze mijn toestel terug gezonden hebben zonder een 'fout' gevonden te hebben.

Member omfg's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Misschien eens de connector uitkuisen met een mes ofzo? 'k heb ook eens gehad dat mijn speaker plots niet meer werkte. Blijkbaar was er wat vuiligheid in de connector gekropen waardoor hij dacht dat hij aangesloten was aan een dock...

Approved 9-lifer wouter_dc's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aSSrides Bekijk bericht
    Vrees ervoor dat je deze zult moeten binnenbrengen..

Probleem goed omschrijven en zien dat ze dit effectief goed noteren in de computer .
    Heb al eens meegemaakt dat hierdoor ze mijn toestel terug gezonden hebben zonder een 'fout' gevonden te hebben.
    En dan steken ze het op vochtprobleem (wat niks of niet altijd iets met uw probleem te maken heeft) en krijgt ge geen garantie en moet ge nog wa onderzoekskosten betalen..

@probleem, heb het overtijd met mijn vervang iphone 2G ook gehad, ne reset (home en powerknop) loste dit toen op.

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wouter_dc Bekijk bericht
    En dan steken ze het op vochtprobleem (wat niks of niet altijd iets met uw probleem te maken heeft) en krijgt ge geen garantie en moet ge nog wa onderzoekskosten betalen..
    Bij Telenet heb ik geen ervaring, maar bij mobistar heb ik al zo'n 4-5 keer gsm's moeten binnenbrengen wegens hardwarematige fouten of dergelijk.

Nog geen enkele keer heb ik gehad dat ze het op vochtschade steken..

Approved 9-lifer Y-Ssin's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door el slettos Bekijk bericht
    een stukje plaklint, en daarmee de minuscule stofdeeltjes wegdoen. Werkt altijd
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door URL Bekijk bericht
    Werkt best in een vochtige ruimte. Dus badkamer in, douche nemen en daarna (als er dus veel damp is) je protector aanbrengen. Je zult zien: geen last meer van stofjes of luchtbelletjes...
    Bedankt voor de tips hierboven, maar het is wr niet gelukt, kword zot van, kben juist een nieuw pakje moeten gaan kopen!

Wat is eigenlijk een plaklint, moet ik daar "plakband/tape" onder verstaan? Geeft dat geen lelijke vegen op je scherm?

iTrader
    22 (100%)
    Bedankt voor de tips hierboven, maar het is wr niet gelukt, kword zot van, kben juist een nieuw pakje moeten gaan kopen!

Wat is eigenlijk een plaklint, moet ik daar "plakband/tape" onder verstaan? Geeft dat geen lelijke vegen op je scherm?
    Je kan anders goedkope chineese screenprotectors (nen euro het stuk) bestellen via ebay.. Als er daar eentje van misloopt is het geen ramp.

Met dat stukje plakband kan ik u ook een tip geven, ik gebruik het even op mijn muismat zodat deze iets minder 'plakkerig' wordt. Vervolgens de laatste stofdeeltjes wegwerken via dat stukje plakband, laat bij mij geen sporen meer na.

Ale tis maar een tip he, je doet nog altijd wat je zelf wil

URL
    URL is offline
    Member URL's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)

Plaklint is idd plakband / tape

Waarschijnlijk heb je een heel slecht merk van screenprotector hoor,
    als je mijn tip volgt (dus echt heel veel stoom / damp) dan heb je gewoon geen last van stofjes of luchtbelletjes...
    Je scherm zou een beetje "bedampt" moeten zijn, dan gaat zo'n protector er in 1-2-3 op...

Member steff-victor's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Y-Ssin, welke screenprotecter gebruik je dan?

Ik heb een paar weken ook een screenprotector gekocht, Bodyguardz Dry Apply.(25 euro incl. verzending)
    Eerst heb ik geprobeerd om hem erop te krijgen volgens de instructies die erbij zaten en het filmpje op hun site (dus gewoon 'droog' erop kleven en bidden dat je het er deftig en recht op krijgt).
    Dat was dus niet gelukt, hij plakte echt superscheef, dus heb ik hem er weer afgehaald.
    Daarna heb ik de screenprotector erop gedaan met een mengeling van water en een heel klein beetje handzeep. Gewoon de screenprotector wat nat maken, een beetje op de plaats waar de screenprotector moet komen en hem erop leggen. Door het water kan je hem nog verschuiven en eens hij goed zit moet je het water en eventuele belletjes eronderuit duwen met die 'squeezer' en 1 dag wachten.

Ik garandeer wel niet dat het met jouw merk screenprotector lukt, maar bij mij ging dit zeer goed zonder ook maar 1 miniscuul belletje.
    Als het weer mislukt zou ik je die Bodyguardz aanraden (wet apply) omdat je daar ook lifetime replacements bij hebt.

Member
    iTrader
    0

Push + WiFi

Ik heb precies een probleem met mijn pushnotificaties op WiFi.
    Op Edge en 3G krijg ik wel push meldingen, maar op WiFi niet.

Zit er nog iemand met dat probleem?

Approved 9-lifer Fir3wulf's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Weblogs
    3
    Ben onder de indruk van iCloud, net even vanalles getest zoals da extern slot en geluid afspelen als ge hem kwijt bent. Ik ben echt verschoten van de kwaliteit van de camera.. Die stelt zichzelf al scherp voor ge uw foto genomen hebt

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten