Pagina 1 van 49 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 962
    Approved 9-lifer Selderijstok's schermafbeelding
    iTrader
    221 (99%)

De grote iPhone 4S wachthoek!

Met de aankondiging van Apple's nieuwste paradepaardje zijn er net zoals vorig jaar speculaties over de prijs, beschikbaarheid en de wachtlijsten.
    Nu, het leek me wel interessant om de discussie over de iPhone 4s te kunnen onderscheiden van die veelgestelde vragen omtrent beschikbaarheid om er toch enige orde te krijgen.

Vorig jaar was er ook een topic voor de iPhone 4 dus daarom dacht ik om terug een wachthoek aan te maken!

Member Cervantes's schermafbeelding
    iTrader
    31 (97%)
    Net gebelt, mobistar Wilrijk, die hebben nog geen lijst, en die komt er ook nog niet direct zei hem.

Approved 9-lifer RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    ik ga namiddag eens bellen naar een apple store , kijken wat die zeggen.
    en als er geen preorders zijn is het misschien mogelijk om de 28ste zelf een iphone te vinden

Member Cervantes's schermafbeelding
    iTrader
    31 (97%)
    Voila, net Aalst gebelt (wel ver van bij mij, maarjah, die hard fan! )
    iPhone 4S, 32GB Wit, ben eerste in lijst!

iPhone 4S 32GB Zwart, daar zou ik 2de geweest zijn op lijst. Dus ;p

Platinum Member MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Die hard fan....
    Man toch is gewoon de iphone 4 met iets zwaardere CPU.
    Waar je overigens niks van merkt buiten als je games speelt.
    Ik snap niet dat mensen daar zo hitsig voor lopen ze...

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Ik ben dus naar gent geweest int stad zelf en er zijn 2 mobistar winkels maar die ene is toe, de andere die open was stond er maar ne mongool in en die wist nog van toeten of blazen, toen ik hem vroeg of ik de iphone 4s kon reserveren stond deze er echt ongeloofelijk maar waar als ne zombie bij, pf, die wiste dus nog niet eens dat binnen 3weken de iphone 4s uitkomt, echt triest, jammer ik geen frans enzo kan anders zou ik daar wel willen werken dan die pipo's die daar nu staan.
    Ik ben nadien in wetteren geweest bij vandenborre, die weeste der ook nie van maar hebbe gezegd het bij hen niet zeker is de iphone 4s dan op tijd zal binnen komen.

Sorry mensen maar belgie op dat vlak zuigt echt wel, in andere landen kon je zelfs ervoor al reserveren of kan je nu binnen de 3dagen al reserveren en heeft men dat meteen na de bekendmaking bekend gemaakt.

Soit, ik zal niet anders kunnen dan het hier en elders iedere dag in de gaten te houden wanneer je ergens kan reserveren en je 100% zeker bent je ene hebt.

Member SHFT's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Apple iPhone 4S 16 GB Black - PDAshop.be

Staat wel nog geen prijs en het is ook niet zeker wanneer deze op voorraad komt

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cervantes Bekijk bericht
    Voila, net Aalst gebelt (wel ver van bij mij, maarjah, die hard fan! )
    iPhone 4S, 32GB Wit, ben eerste in lijst!

iPhone 4S 32GB Zwart, daar zou ik 2de geweest zijn op lijst. Dus ;p
    Het probleem is je nog steeds niet zeker bent hoor, heb je daar een bewijs van of bv een voorschot al betaald? Want ze kunnen zeggen en doen wat ze willen, je hebt niks in je handen snap je?

En naar welke winkel heb je gebeld dan?
    Konden ze daar al iets zeggen van prijzen enzo?

Approved 9-lifer DJ-3000s's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Normaal gezien zijn de preorders mogelijk vanaf 7 oktober. cfr de keynote

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJ-3000s Bekijk bericht
    Normaal gezien zijn de preorders mogelijk vanaf 7 oktober. cfr de keynote
    In amerika.

iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Ik heb momenteel een iPhone 4. Heb de 3G en de 3GS gehad. 3GS gekocht omdat 3G defect was (dus puur uit noodzaak). Nu zie ik me toch niet direct de 4S kopen, de telefoon is knalhetzelfde enkel de camera en de processor zijn een meerwaarde imo. Dit vind ik nu weer niet de moeite om over te schakelen en ettelijke 100den euros te verliezen voor iets beter te 'gamen' en fotokes te nemen...

Momenteel ben ik zelfs aan het twijfelen ofdat ik de iphone 5 ga kopen. Deze komt waarschijnlijk binnen maximaal 4-6 maanden uit. Waar na een half jaar de 5s uitkomt. Dan lijkt het me toch interessanter te wachten op de tweede versie van de 5, me dunkt?
    (Dit uiteraard als je de trend 3G/3GS - 4G/4S - 5G/5S volgt...)

iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Zucht.

1gb ram inplaats van 512MB, ook alweer mooi meegenomen.
    Waar staat deze info? Op de keynote is er niets van gezegd geweest.

iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Ik denk dat als je wilt, kan je even naar frankrijk of duitsland rijden op de releasedatum dan 14 Oktober, daar naar de applestore gaan en een 4s kopen, zo heb ik het toch altijd gedaan. Dit is imo ook de snelste manier om eraan te geraken want om 28 oktober gaan deze zo goed als uitverkocht zijn in de mobistar winkels (hoewel deze versie mss niet zo populair gaat zijn) en zal je op de wachtlijst geplaatst worden.

Geef mij maar dan een namiddagje Aken

Approved 9-lifer tgc_9012's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJ-3000s Bekijk bericht
    Ik denk dat als je wilt, kan je even naar frankrijk of duitsland rijden op de releasedatum dan 14 Oktober, daar naar de applestore gaan en een 4s kopen, zo heb ik het toch altijd gedaan. Dit is imo ook de snelste manier om eraan te geraken want om 28 oktober gaan deze zo goed als uitverkocht zijn in de mobistar winkels (hoewel deze versie mss niet zo populair gaat zijn) en zal je op de wachtlijst geplaatst worden.

Geef mij maar dan een namiddagje Aken
    Hoe zit dat met garantie als ge in Frankrijk een koopt?

iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tgc_9012 Bekijk bericht
    Normaal gezien is dit sinds kort veranderd en kan je je toestel overal in Europa in de apple stores binnenbrengen. Dit had een mod ergens eens gezegd/gelinkt in een thread.

iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tgc_9012 Bekijk bericht
    Gevonden:

EUROPA - Press Releases - Antitrust: Statement on Apple's iPhone policy changes

Crew Member Zero Grav's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    In plaats van gewoon eens allemaal ontopic te blijven en te stoppen met op elkaar te katten. De volgende offtopic berichten worden zonder pardon verwijderd. Het gebrek aan waarheden in die posts is namelijk net iets te pijnlijk.

En DJ-3000s, let eens op uw multiposts. Er bestaat een edit-functie.

Member Lobmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Ik ben dus naar gent geweest int stad zelf en er zijn 2 mobistar winkels maar die ene is toe, de andere die open was stond er maar ne mongool in en die wist nog van toeten of blazen, toen ik hem vroeg of ik de iphone 4s kon reserveren stond deze er echt ongeloofelijk maar waar als ne zombie bij, pf, die wiste dus nog niet eens dat binnen 3weken de iphone 4s uitkomt, echt triest, jammer ik geen frans enzo kan anders zou ik daar wel willen werken dan die pipo's die daar nu staan.
    Ik ben nadien in wetteren geweest bij vandenborre, die weeste der ook nie van maar hebbe gezegd het bij hen niet zeker is de iphone 4s dan op tijd zal binnen komen.

Sorry mensen maar belgie op dat vlak zuigt echt wel, in andere landen kon je zelfs ervoor al reserveren of kan je nu binnen de 3dagen al reserveren en heeft men dat meteen na de bekendmaking bekend gemaakt.

Soit, ik zal niet anders kunnen dan het hier en elders iedere dag in de gaten te houden wanneer je ergens kan reserveren en je 100% zeker bent je ene hebt.

Mss moeten sommigen eens leren begrijpen dat niet de hele wereld uit fanboys bestaat? De iPhone is gisterenavond pas officieel voorgesteld, en Mobistar is nu niet bepaald zo'n grote vis voor Apple dus de kans is groot dat Mobistar zelf ook nog geen officiŽle info heeft doorgekregen van Apple. En als ze die info wel gekregen hebben, dan zal die info op die korte tijd heus nog niet aan alle werknemers zijn doorgegeven. Ergens dus toch wel begrijpelijk dat een verkoper de ochtend na de persvoorstelling, zelf ook nog niet jusit weet wanneer de iPhone uitkomt en hoeveel die zal kosten he.

Natuurlijk is het mooi meegenomen als een verkoper toevallig ook een fanboy blijkt te zijn en zich op voorhand dus ook zo goed mogelijk probeert te informeren over de iPhonelancering, maar daarom moet een verkoper die dat niet is, nog niet meteen een zombie genoemd worden he.

(en neen, ikzelf heb in de verste verte niets te maken met Mobistar of verkopers)

De voorbije jaren volgde de officiŽle info van Mobistar uit ook pas enkele dagen/weken na de aankondiging van Apple. Probeer u waar mogelijk dus gewoon op een wachtlijst te zetten, en wacht verder gewoon af tot Mobistar (of andere providers) met info naar buiten komen in de loop van deze maand.

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lobmans Bekijk bericht
    Mss moeten sommigen eens leren begrijpen dat niet de hele wereld uit fanboys bestaat? De iPhone is gisterenavond pas officieel voorgesteld, en Mobistar is nu niet bepaald zo'n grote vis voor Apple dus de kans is groot dat Mobistar zelf ook nog geen officiŽle info heeft doorgekregen van Apple. En als ze die info wel gekregen hebben, dan zal die info op die korte tijd heus nog niet aan alle werknemers zijn doorgegeven. Ergens dus toch wel begrijpelijk dat een verkoper de ochtend na de persvoorstelling, zelf ook nog niet jusit weet wanneer de iPhone uitkomt en hoeveel die zal kosten he.

Natuurlijk is het mooi meegenomen als een verkoper toevallig ook een fanboy blijkt te zijn en zich op voorhand dus ook zo goed mogelijk probeert te informeren over de iPhonelancering, maar daarom moet een verkoper die dat niet is, nog niet meteen een zombie genoemd worden he.

(en neen, ikzelf heb in de verste verte niets te maken met Mobistar of verkopers)
    Ik heb op fb gezien mobistar het volgende heeft gepost;

Mobistar
    De nieuwe iPhone 4S binnenkort beschikbaar bij Mobistar.

Apple heeft gisteren de nieuwe versie van de iPhone met het iOS 5 besturingssysteem voorgesteld. Zeer binnenkort zullen deze toestellen ook in BelgiŽ te koop zijn... en natuurlijk bij uw gepriviligeerde partner Mobistar.

Je kan op ons rekenen om je in avant-prťmiere op de hoogte te houden van de exacte lanceringsdatum.

ps; je hebt die gast nie zien staan zeker, twas alsof em ook nie veel goesting had .

Member nixonnn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Daarnet een zwarte 32GB versie besteld in het Mobistar center in Kortrijk. Kreeg eerst te horen dat hij nog niet bestelbaar was, maar die kerel heeft toch eens gebeld en kreeg te horen dat hij toch bestellingen mocht aannemen. Er waren een 50-tal mensen voor (in BelgiŽ dan vermoed ik, aangezien ik de eerste bestelling heb in Kortrijk).

Pagina 1 van 49 1234511 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten