Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Member jiggyland's schermafbeelding
    iTrader
    52 (98%)

Kopen, online of in de winkel?

Hoi,

Ik ben er eindelijk uit en na een maand hard werken is het zeker, er komt een iPad 2 .

Ik zou de 32Gb zwart met enkel wifi kopen, vooral om films te bekijken,mails checken, internetten enz... Is dit dan een goede keuze? zelf heb ik een iPhone 3GS met mobiele data. Is het dan nog wel van nut dat ik er een koop met 3G?

Verder zit ik te twijfelen of ik heb online via de apple store zou kopen of ergens in een winkel... Wat zijn de voor- of nadelen van beide?

Shoot! hopelijk word ik wat wijzer...

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jiggyland Bekijk bericht
    Hoi,

Ik ben er eindelijk uit en na een maand hard werken is het zeker, er komt een iPad 2 .

Ik zou de 32Gb zwart met enkel wifi kopen, vooral om films te bekijken,mails checken, internetten enz... Is dit dan een goede keuze? zelf heb ik een iPhone 3GS met mobiele data. Is het dan nog wel van nut dat ik er een koop met 3G?

Verder zit ik te twijfelen of ik heb online via de apple store zou kopen of ergens in een winkel... Wat zijn de voor- of nadelen van beide?

Shoot! hopelijk word ik wat wijzer...
    Aangezien je een iphone hebt dan vind ik dat je geen ipad mee 3G moet gaan bijnemen= anders moet je dubbel gaan betalen en waarom dubbel gaan betalen als je via je iphone tethering kan gebruiken? Tenzij je mobistar hebt? Mobistar ondersteunt geen tethering.

Ik meende als je dat in een gewone winkel koopt je 2j garantie hebt, doe je dat via de apple store ofzo dan heb je maar 1jaar garantie, das denk ik zowat het enige verschil (als ik fout zit mensen zeg het aub).

Onthoud de kans groot is apple in maart al met de ipad 3 zal afkomen. (dat is gewoon mijn vermoeden).
    Magisccchhhhhhhhhhhhhh.

iTrader
    52 (98%)
    i know maar dat is nog meer dan een half jaar, zo kan je altyd blijven wachten h ik heb proximus, ik zal eens kijken of ik tethering kan inschakelen, heb het eigenlijk nog niet gevonden tbh....

Member
    iTrader
    19 (100%)
    Een iPhone 3GS ondersteund geen Personal Hotspot (tenzij via jailbreak), dus je hoeft er ook niet achter te zoeken.

*edit*
    Oeps, blijkbaar wel tethering (PH) via USB/BT. Wifi tethering zit er niet in.

*edit2*
    Ja, je kan via BT tetheren naar een iPad.

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    72 (99%)
    Je moet u zelf de vraag stellen: waar ga ik de iPad gebruiken?

-Thuis alleen ? Dan zal je waarschijnlijk Wifi ter beschikking hebben en dan heb je met het Wifi only model genoeg.

-Overal? Waar geen wifi beschikbaar is dan is 3g abbo. een must. Maar je hebt zelf een iphone 3gs (met 3g) dus zijn terug extra kosten (of via tethering)

Zelf heb ik een iPad2 met 3G, maar volgende keer kies ik zonder. Als ik op de weg ben kies ik sowieso mijn iphone voor internet-device

iTrader
    52 (98%)
    Ok, heeft iemand ervaring ivm garantie met online/ winkel aankoop?
    Laatst gewijzigd door Zero Grav; 27 augustus 2011 om 11:38 Reden: Misschien niet zo slim om uw adres op internet te zetten

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    270 (100%)

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jiggyland Bekijk bericht
    PC>iPad 2

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten