Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Member Rocknsad's schermafbeelding
    iTrader
    101 (98%)

iPhone 4 scherm flikkert probleem: Binnendoen?

Hey,

Ik heb sinds maart een Iphone 4,

Nu merk ik dat het scherm, vaak op lichtere kleuren zoals wittinten en tijdens sms'en enzo, vaak lichtjes begint te flikkeren. een beetje zoals in volgend filmpje maar dan op een andere plek:

‪White iPhone 4 flickering screen‬‏ - YouTube

In principe niet erg storend, maar ik zou graag toch een perfecte Iphone hebben, zeker nu ik nog ruime garantie heb... Ik heb mijn toestel gekocht in Carrefour in Brussel indertijd omdat die daar in stock was, dit is echter niet tegen de deur voor mij en ben er een halve dag aan kwijt. Kan ik niet gewoon naar apple bellen in dit geval voor de garantie te regelen?

Hoe lang zou ik mijn iphone kwijt zijn? Of zorgen ze voor een vervangtoestel?

Approved 9-lifer botchla's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Reparaties gaan allemaal via mobistar centers dacht ik (die ze dan naar hesteldienst doen). Zou hem binnendoen, stel dat je scherm het begeeft.. + marktwaarde zakt als je hem wil verkopen met mankement.

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rocknsad Bekijk bericht
    Hey,

Ik heb sinds maart een Iphone 4,

Nu merk ik dat het scherm, vaak op lichtere kleuren zoals wittinten en tijdens sms'en enzo, vaak lichtjes begint te flikkeren. een beetje zoals in volgend filmpje maar dan op een andere plek:

‪White iPhone 4 flickering screen‬‏ - YouTube

In principe niet erg storend, maar ik zou graag toch een perfecte Iphone hebben, zeker nu ik nog ruime garantie heb... Ik heb mijn toestel gekocht in Carrefour in Brussel indertijd omdat die daar in stock was, dit is echter niet tegen de deur voor mij en ben er een halve dag aan kwijt. Kan ik niet gewoon naar apple bellen in dit geval voor de garantie te regelen?

Hoe lang zou ik mijn iphone kwijt zijn? Of zorgen ze voor een vervangtoestel?
    Das idd nie normaal dus binnen steken maar een vervangtoestel ga je zeker nie krijgen en je zal je iphone een goeie 3tal weken kwijt zijn en soms duurd het langer. In het allervroegste geval 2weken maar bij velen is het 3-4weken.

iTrader
    101 (98%)
    De miserie zit hem een beetje in die micro sim kaart. Als ik mijn toestel kwijt ben, heb ik geen gewone sim kaart meet voor in een gewoon toestel... En daarvoor alleen een sim adapter kopen vind ik ook wat omslachtig...

Approved 9-lifer tinbie's schermafbeelding
    iTrader
    203 (100%)
    Weblogs
    1
    sim adapter, gratis in mediamarkt gekregen

iTrader
    101 (98%)
    Kheb nu een simadapter gekocht... Waar doe ik hem nu beste binnen? Carrefour heb ik echt geen zin in :-/, kan ik gewoon naar apple bellen hiervoor?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten