Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
    Approved 9-lifer DJ-3000s's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1

iPhone wil niet opladen

Probleem is simpel. iPhone wil gewoonweg niet opladen. De batterij is gisteren leeggelopen en als ik de opladers insteek herkent hij het wel, maar laadt niet op. Ik heb al 3 andere kabels van mijn Apple producten geprobeerd, de usb in de auto en niets wil werken.

Iemand een soortgelijk probleem voorgehad en een oplossing gevonden?

+ De garantie is verlopen, iemand een link waar ik dit voor 100% kan checken?

Approved 9-lifer dietrich0's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Aansluiten op pc, itunes opstarten, en herstel uitvoeren

iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    En hoe juist? Hij herkent de iPhone niet? :-/ sorry, ben wat nooby op dat vlak

iTrader
    0

iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Nope :/ geen reactie van de telefoon

iTrader
    0
    Het duurt wel 5min eer hij begint met opladen e, dus misschien heb je te weinig geduld

iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Ligt er al minimaal een uur, dan zou hem al minstens aan 70% moeten zitten, maar nog altijd een flinterdun rood lijntje vd batterij. Het leuke is dat ie een f*cking microsim heeft en ik mijn simkaart dus nergens in kan steken....

iTrader
    0
    Ik copy-paste maar:
    Hoe activeer je DFU mode ? 1. Sluit je iPhone aan op je Mac of PC - en zorg ervoor dat iTunes openstaat. 2. Druk de "home button" en "power button" tegelijkertijd in. 3. Wacht totdat de "shutdown slider" verschijnt, blijf de buttons nog 4 a 5 seconden vasthouden. de iPhone sluit nu helemaal af. 4. Laat nu de "power button" los, en hou de "home button" ingedrukt. Er verschijnt geen apple logo, als deze wel verschijnt heb je de "power button" te lang vastgehouden, probeer het dan opnieuw. 5. Wacht 5 a 10 seconden, iTunes geeft de melding dat er een iPhone is aangetroffen in "restore mode" Dit is een misleidende melding, wanneer je op een MAC, growl gebruikt kan je zien dat deze melding niet helemaal klopt aangezien er een "DFU mode USB Device" wordt gedetecteerd. Restore hierna de firmware die je wilt, en je zult zien dat de "unknown error" niet meer verschijnt.

Okee, ik wou even mijn oplossing posten die bij mij altijd werkt als hij op het Apple logo blijft hangen, of als hij gewoon flink is vastgelopen. Ik ben achter deze manier gekomen door wat aan te klungelen, omdat ik geen zin had om te iPhone steeds te herstellen. Uiteindelijk was het me dus via deze manier gelukt. Voor deze manier hoef je je iPhone niet te herstellen, dus het neemt véél minder tijd in: 1. Zet je iPhone uit door ± 6 sec. de power + home knoppen ingedrukt te houden. 2. Open iTunes, sluit je iPhone aan de USB-kabel aan, en zet je iPhone nu snel in DFU-mode d.m.v. ± 10 sec. de power + home knoppen ingedrukt te houden, en dan ALLEEN de power knop los te laten, en vervolgens nog de home-knop nog 10 seconden ingedrukt houden. 3. Nu opent iTunes je iPhone in de herstel-modus. 4. Trek nu de kabel uit je iPhone zonder eerst op het eject-icoontje in iTunes te klikken. 5. Zet nu je iPhone uit (het scherm staat wel uit, maar toch staan je iPhone nu aan), dat doe je door ± 10 sec. de power + home knoppen ingedrukt te houden. Eerst zie je het Apple logo, en je moet de knoppen dus weer loslaten gelijk nadat het Apple-logo weer is verdenen. 6. Je iPhone staat nu dus uit. Sluit je iPhone nu weer aan op de USB-kabel, met iTunes nog steeds open. Laat dit zo ongeveer 3 minuten staan. Na 3 minuten zal je iPhone gaan trillen. Waarschijnlijk staat je iPhone nog niet in iTunes. ± 1 minuutje later zal de iPhone in iTunes te vinden zijn. Trek de kabel nu weer uit je iPhone (ook al is hij bezig met synchroniseren). 7. Herstart je iPhone d.m.v. ± 10 sec. de power + home knoppen ingedrukt te houden. Laat de knoppen dus pas weer los als je het Apple logo in beeld ziet. Wacht nu ongeveer 2 minuten. Als het goed is doet je iPhone het nu weer. Succes!

iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    De power en home knop indrukken doet helemaal dus niets....

iTrader
    0
    Sorry man, dan vrees ik dat je hem zal moeten binnen doen..
    Kijk hier wat rond http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...niet-op-2.html
    over dat je batterij niet voller word. Ik heb dit ook een paar keer gehad en heb ontdekt waar het aan ligt. Als je veel apps hebt, dan is het mogelijk dat je batterij icoon blijft hangen. Als je batterij dan bijv. 100 % is in werkelijkheid dan geeft die een klein rood balkje aan, wat niet minder of meer word. Dit kan helaas ook omgekeerd en dan blijft het icoontje altijd op 75 tot 100% staan. Dit vind ik zelf vervelender. Wat moet je er nu aan doen? Nou dit: Laad je batterij helemaal op ( dus gewoon 2 uur aan de lader ). Nadat je dit hebt gedaan ga je ongeveer je 5 laatst geinstalleerde apps verwijderen. Weet je niet meer welke apps je als laatste hebt geinstalleerd dan verwijder je willikeurig wat apps. Het beste kan je, indien van toepassing beginnen met het verwijderen van wat apps van installer en cydia, omdat deze vaker voor het probleem zorgen. Van de ene op de anderen verwijderde app zal je batterij zomaar omhoogschieten naar groen, rond de 100%. Nadat het weer werkt kan je alle apps die je hebt verwijderd 1 voor 1 weer installeren. Nu zal er geen probleem meer zijn en zal alles weer werken.

Goed nieuws... hij doet het weer: aansluiten op de pc, itunes opstarten, diverse keren de iphone aan en uitzetten en dan opeens.... ging ie naar het home scherm.
    Hij is aan het opladen via de pc (beats how als ie het maar weer doet). maar vreemd vind ik het wel (die niet 3G had nergens last van).

Hehe echt alles kan helpen:

Ik heb niet meer geupdated omdat er niemand (dacht ik) reageerde, sorry daarvoor. Op een hele vreemde manier, merkte ik als ik een paar petsen ertegen gaf met mijn hand, dat ie ineens wel weer oplaadde, terwijl hij aanstond. En zo, langzaam aan met hem petsen te geven, lijkt het probleem ver opgelost te zijn. Soms moest ik wel hard meppen maar nu laadt hij 90% op en herkent hij alles weer, soms doet ie weer even niet, dan wacht ik tot ie vanzelf bliept en oplaadt, of ik met even. Wazig he? Ik weet het, maarja, beter dan repareren want als ik hem had weggedaan zouden de kosten wel hoog geweest zijn.
    Maar ik twijfel of dit bij iemand anders ook gaat helpen.

iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Eindelijk heb ik hem in restore gekregen, man man man, wat een gekloot....
    Tnx voor de antwoorden...

Njah, idd, ik denk dat cydia me gewoon een kloot gedraaid heeft me al de apps dat ik had.

Oef, pak van mn hart!

EDIT: verlies ik mijn contacten met een restore?

iTrader
    0
    Het is een kwestie van geduld blijkbaar

Probeer dit eens. raar maar waar maar het werkt...

The other day I used all the power of my iPhone and wanted to charge the iPhone in its doc. When I came back a couple of hours later, I noticed that the phone was not charging! In fact, I was unable to turn in on in any way! And yes, all cables were connected in the right way. But the iPhone became a brick. I was unable to start the phone by pressing the upper power button, home and also the well know "two finger salute" (pressing power and home for 10 seconds). The phone didn't react on anything. Even when connected to my macbook, nothing happend My Mac didn't see the iPhone and the iPhone still was not booting or even displaying anything on the screen.

Now I cant imagine anymore being without an iPhone so I was already driving in my head towards Belgium were you can buy simlock free phones. Yes my iPhone is jailbroken, iPhones want to be free !

After some googleing I found an answer that was odd but worked! In case your iPhone seems to be bricked and doesn't charge or react on anything perform the following voodoo:

switch the mute switch 4 times (up, down, up down)
    now press home and power for 6-10 seconds
    [And see your iPhone come back from a perma sleep. It worked for me, do not through your iPhone away when this happens to you!

Edit: googlen, je had trouwens moeten zeggen dat het JB is want dat maakt een groot verschil.
    http://forum.iculture.nl/f8/desktop/...ed-iphone.html
    http://www.ehow.com/how_5651802_reco...ts-iphone.html
    Laatst gewijzigd door dietrich0; 28 juli 2011 om 12:03

iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Jeuj en de restore deed geen kloten

Approved 9-lifer tinbie's schermafbeelding
    iTrader
    211 (99%)
    Weblogs
    1
    Ik denk dat uw batterij kapot is. Volledig laten leeglopen is niet zo goed é.
    Was een gekend probleem bij iphone 3G(s) en blijkbaar bij de 4 ook.

iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    njah, das een vd weinige keren dat het gebeurde.

In principe is het laten leeglopen van een batterij niet slecht/ kan geen kwaad.
    Dat was vroeger met die Nikkel batterijen, de lithium batterijen kunnen er normaal tegen.

Batterij kan toch niet zomaar kapotspringen, aleja alles kan maar toch....

Approved 9-lifer birds's schermafbeelding
    iTrader
    147 (100%)
    batterij of dock connector vervangen hee, beide zijn cheap te verkrijgen en tis nie moeilijk

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten