Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Banned
    iTrader
    458 (100%)

Handige kalender gezocht

iCal heeft wat mij betreft één groot gebrek.
    Het kan geen eindtijd weergeven van afspraken in de maandweergave.

Het zou enorm handig zijn mocht't dat wel kunnen, want nu trekt mijn drukke planning op de ballen.

Ik gebruik ook Google Agenda om te syncen met m'n HTC, maar ook daar kan de maandweergave geen eindtijden weergeven.

Dan begin je je toch vragen te stellen. Veel mensen vragen erachter, maar onze geweldige giganten laten ons gewoon op ons kin kloppen.

------------------------

TL;DR

Nu, kan iemand me hier een HANDIGE agenda aanraden die in maandweergave begintijd EN eindtijd kan weergeven. Dan kan ik hier eindelijk iets overzichtelijks ophangen

Banned
    iTrader
    458 (100%)
    Bump

Er moet toch iets zijn

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    idd, met name google, het lijkt mij dat je zelf niet eens enige moeite hebt gedaan om te zoeken. Ik zeg niet dat er zijn, maar een klein beetje moeite doen mag ook wel. Als je na het zoeken nog altijd niks hebt gevonden, mag je een nieuwe opstarten.

ical alternatives - Google zoeken

p.s. ik heb vroeger voor mijn htc een widget gekocht, die kalenderevents op de homescreen kon laten zien, tot 4 of zo geloof ik. Als ik mij niet vergis, was meer ook mogelijk en daar kon je de eindtijd ook laten zien.

Banned
    iTrader
    458 (100%)

Handige kalender gezocht 2

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina
    idd, met name google, het lijkt mij dat je zelf niet eens enige moeite hebt gedaan om te zoeken. Ik zeg niet dat er zijn, maar een klein beetje moeite doen mag ook wel. Als je na het zoeken nog altijd niks hebt gevonden, mag je een nieuwe opstarten.

ical alternatives - Google zoeken

p.s. ik heb vroeger voor mijn htc een widget gekocht, die kalenderevents op de homescreen kon laten zien, tot 4 of zo geloof ik. Als ik mij niet vergis, was meer ook mogelijk en daar kon je de eindtijd ook laten zien.
    Ik had al eerder gezocht VOORALEER de thread te openen en de volgende kalenders leverden ook niets op:

• SUNBIRD: zelfde probleem
    • Busycal: zelfde probleem
    • Caliander: geeft wel start~ en eindtijd weer, maar is enorm onoverzichtelijk
    • Google Calendar: zelfde probleem

Wees gerust, ik open geen threads met een vraag waar ik gemakkelijk zelf een antwoord op zou gevonden kunnen hebben...

En op m'n htc heb'k ook een handige widget die alles met begin~ en eindtijd weergeeft, maar 't zou iets overzichtelijk moeten zijn zodat m'n hier wat op de hoogte is van m'n planningen.

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    ok dan np

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten