Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Member Robijntje007's schermafbeelding
    iTrader
    0

Post Clean install met overname van enkele elementen

Hey.

Mijn 3GS begint de laatste tijd wat te laggen en ik wil em is opnieuw restoren.
    Nu al mijn cal's en contacten staan online dus die kunnen gewoon terug gesynct worden.
    Het enigste probleem zit em nu dat ik mijn sms logs ook wil behouden en wat met mijn aangeschafte muziek van iTunes? Gaat die daar ook gewoon op draaien?
    (ik geloof van wel)

Hoop dat jullie kunnen helpen

FEW
    FEW is offline
    Member FEW's schermafbeelding
    iTrader
    67 (97%)
    uw muziek staat gewoon op uw itunes account, dus als die account op de verse installatie staat, zou dat in orde moeten zijn.

voor uw sms'en heb ik dit gevonden. (is wel een guide om die over te zetten van een 3G naar 3GS, maar ik vermoed dat dit voor u ook wel zal werken. het kan alleszins geen kwaad om te proberen

Navigate to the iTunes backup folder

- Windows User : C >> Users >> User Name >> AppData >> Roaming >> Apple >> Computer >> MobileSync >> Backup >>
    - Mac OS X User : ~/Libary Applications Support MobileSync Backup.

-In the backup folder there will be X number of folders according to number of phones you synced to your iTunes. For example i have two iPhone 2G and 3G so i have two folders named with 40 random hex characters. But i need to copy SMS from iPhone 3G so how do i identify?

- To identify your particular iPhone backup sync both phones with 5 minutes of interval and note the time in your computer clock while syncing.

- Now Sort the view by date–this will let you easily tell which subfolder belongs to which phone.

- Now you knows the folder where your previous iPhone 3G backup is saved, so explore to that particular folder (iPhone 3G) and copy these two files to iPhone 3GS folder. Make sure you must synced new iPhone 3GS at least once so back up folder will be created.
    3d0d7e5fb2ce288813306e4d4636395e047a3d28.mddata
    3d0d7e5fb2ce288813306e4d4636395e047a3d28.mdinfo

- Connect your new iPhone 3GS to the computer and launch the iTunes.

- When your iPhone appears under Devices in your iTunes sidebar, Control-click it and select the ‘Restore from Backup…’ option.

- Select the backup related to your device i mean iPhone 3GS.
    bron: How to Restore SMS History from Previous iPhone to New iPhone | iPhone

moest dat geen oplossing zijn (door de latere iOS versies waardoor dit niet meer zou lukken ofzo), kunt ge hier nog eens zien: http://www.google.be/search?q=restor...ient=firefox-a

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten