Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om een iCal file te delen onder de collega's hier op het werk.
Een MobileMe account hebben we niet en zal er niet komen.
Situatie: er staat een iCal file op onze server (die binnenshuis draait). Ik zet voorlopig altijd alles in de agenda. Ik moet vervolgens de agenda altijd opslaan. Mijn collega's openen die file regelmatig. Maar als ze hem niet telkens opnieuw importeren zien ze soms zaken over het hoofd (die ik ondertussen heb toegevoegd). Er bestaat geen mogelijkheid dat de agenda in iCal zich vanzelf refresht en telkens afgaat op het bestand op de server?
Ik ben wel degelijk op zoek naar een oplossing van Apple zonder externe programma's etc etc.
Een Google-agenda gebruiken is precies geen optie? Ik kan alleen abonneren, maar eens ik iets aanpas dan stuurt iCal dit niet door naar Google agenda? Bijgevolg zien mijn collega's de veranderingen niet.
Ik zie mij genoodzaakt om gewoon iedereen op Thunderbird te steken met de Lightning-agenda plugin. Daar loopt alles vrij lekker met een centrale Google account (binnen de minuut ververst de agenda online en op alle computers die de agenda gebruiken).
Raar en spijtig...
Tips welkom!

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren