Ik wou mijn Apple ID (jos.vos@gmail.com) instellen om Find My Phone te gebruiken. Daarvoor moest ik eerst mijn email adres (jos.vos@gmail.com) van mijn Apple ID verifiëren. Ik logde in bij appleid.apple.com en klikte op Verify email.

Site reageerde precies niet goed en na een paar keer te klikken zonder resultaat heb ik het emailadres verwijderd. Tijdje daarna kon ik niet meer inloggen want het paswoord was zogezegd verkeerd.

Dus ik vraag dat hij m'n paswoord zendt, maar ik krijg geen mail. Nochtans zegt ie dat de mail verzonden is.

Dan maar via de geheime vraag. Ik geef mijn geboortedatum in en dat is al verkeerd (zeker dat die juist ingesteld stond).

Redelijk fucked dus. Via iTunes eens geprobeerd in te loggen maar dat lukt natuurlijk niet, hetzelfde voor developer.apple.com.

Heb de helpdesk gecontacteerd maar die bleven maar doormekkeren over MobileMe en begrepen het probleem precies niet zo goed

Als ik probeer een nieuw Apple ID te maken met hetzelfde email adres dan zegt hij dat het adres al bezet is. Dus hij weet wel ergens nog dat mijn account nog bestaat, helaas kan ik er niet meer aan.

Tips? Heb m'n ID echt terug nodig. Alle iTunes en developer shit weg