Ik heb deze omdat ik in de bouw werk
iPhone 4 cases, Waterproof iPhone 4 Cases, Protective Case | LifeProof
werkt perfect
werkt perfect
deze had ik voordien nu heeft de vrouw hem ,ook voor de ipad hebben wij deze
BookBook for iPhone - BookBook for iPhone - Twelve South
dat heeft wel een knappe uitstraling
Ik gebruik sinds vandaag ook die Skech Hard Rubber Case en vind 'm geweldig. Past perfect, is goed afgewerkt, beschermt goed, ligt goed in de hand en ziet er niet slecht uit ook!
Een week geleden had ik eerst de Switcheasy Nude gekocht (iPhone 4 / iPhone 4S cases | NUDE for For iPhone 4 / iPhone 4S | SwitchEasy) en dat ding is echt brol. Het is slecht afgewerkt waardoor je langs de kanten allerlei oneffenheden voelt. Tevens ligt ze niet goed in de hand, de case is blinkend en heel glad waardoor je totaal geen grip hebt. Ook op tafels enzo moest ik opletten, bij het minste tikje gleed de iPhone weg.. Wat me ook stoorde was dat de randen van de case niet boven het scherm uitkwamen. Als je de iPhone dus met het scherm naar beneden legde, lag deze effectief op het scherm en niet op de case.
Trouwens eenmaal laten vallen en de case was volledig gescheurd langs één kant. Op de plaats van de scheur voelde ik een scherpe rand welke dan telkens ook in mijn broekzak bleef haken.
Die Switcheasy kost 20 Euro. Als je dan vergelijkt met de 30 Euro van de Skech, betaal zonder twijfel iets meer en je hebt een case die pakken beter is.
What you do today can improve all your tomorrows.
Verkoopt er iemand de skech 2dehands?![]()
zonet de incipio le deux case besteld, ben eens benieuwd of de goeie reviews waar zijn. Het lijkt allezins een prachtige case![]()
Daarjuist mijn iPhone met het scherm plat op de grond laten vallen, ondanks dat er enkel een screenprotector opzit geen enkele schade aan.
Ik heb die cover al 2 jaar (smokey black versie) en voor mij is die perfect. Het is wat je in een cover zoekt dat ook belangrijk is! Bij mij is die trouwens perfect afgewerkt.
Ik zocht een cover met de volgende eigenschappen:
- extreem licht;
- mijn gsm minimaal dikker maken;
- geen front protection;
- gladde harde plastiek;
- iPhone moest zijn look wat behouden.
Ik moet al een serieuze tik geven tegen mijn gsm vooraleer die van tafel valt. Schuift wel wat maar goed, dat wou ik want anders is dat irritant, i.e. altijd de zak van mijn kostuumbroeken mee uit te trekken (rubberen covers = hel).
Zocht dus enkel bescherming tegen krabbetjes als ik hem neerleg of als hij eens perongeluk bij de sleutels raakt (heb screenprotector vooraan).
Heb mijn gsm dan ook nog maar 1x laten vallen in 2 jaar tijd. Voor mij hoeft dat niet shockproof te zijn.
Education costs money, but then so does ignorance.
Geen cover hier, al wou ik wel iets subtiel. Helaas laat mijn dock/auto houder geen cases toe.
Ik heb mijn iPhone 4 ander half jaar en daar is nog niks aan. Hij zit altijd in m'n rechterbroekzak waardat nooit iets anders inzit. Enkel voor hem op tafel te leggen had ik graag een hoesje. Nu steek ik er altijd iets tussen zodat hij nooit rechtstreeks contact maakt met de tafel.
http://www.avancaproducts.com/nl/web...rger-case/SCS4
Vandaag via Groupon gekocht![]()
5 dagen Rockwerchter, let's put it to the test!!!![]()
Benieuw of ik het kan volhouden op zonne-energieik ga natuurlijk niet overdreve filmen en al zeker geen games spelen...
Ik zal het resultaat hier wel neerpennen in een maand tijd. Ciao
Sent from my iPad using Tapatalk HD
ja ^^zijn echt goed![]()
Ik ben zo dom geweest om te denken dat er niet direct krasjes op zouden zijn.
Bij mijn volgende zorg ik er wel voor dat ik al een cover heb liggen...
Ik heb de Vapor Pro van ElementCase in het rood en zwart.
https://www.elementcase.com/Vapor-Pr...-1121-xxmx.htm
Heb deze nu toch al een jaar, en al een paar keer laten vallen xD
iPhone wordt er perfect door beschermd en heeft geen enkel krasje.
Oke, hij kost wel wat geld.. Maar je krijgt er wel een heel vette case voor
Ik gebruik hem in combinatie met een clear-coat screen protector.
Apple iPhone 4 Skin + Screen Protector | Clear-Coat.com
Oorspronkelijk geplaatst door fozzywozzy
werkt perfect
Ziet er interessant uit maar hoe kan dat waterdicht zijn? Al getest? Is het echt stofvrij en waterdicht?
ook is hij volledig stofvrij , ik werk nl in de bouw en zit in zeer veel stof.
vorige week hem eens uit het hoesje gehaald en er was niks aan te zien .
grts jo
Fozzywozzy, onder elke post staan 2 knoppen, edit en quote (of in't Nederlands, maakt niet uit). Als ge wilt antwoorden op iemand drukt ge op Quote onder dat bericht, als ge een eigen post wilt aanpassen (bijvoorbeeld als ge direct na uzelf nog eens gaat posten zoals hierboven) dan drukt ge op edit en kunt ge extra info bijvoegen.
Laatst gewijzigd door Zero Grav; 4 juni 2012 om 18:03
Daarnet in Action een iPhone 4S hoesje gekocht voor 0,99 €. En moet zeggen; t'is het beste hoesje ooit dat ik al heb gehad voor een iPhone 4S. En heb er toch al een aantal liggen![]()
Ik heb onlangs ook een nieuwe cover gekocht
![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)