Tap Tap Revenge 4 voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
al geprobeerd?
ik heb die vroeger al gehad, zitten redelijk veel songs op, als je even online speelt en level upt dan krijg je nog meer songs![]()
Tap Tap Revenge 4 voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
al geprobeerd?
ik heb die vroeger al gehad, zitten redelijk veel songs op, als je even online speelt en level upt dan krijg je nog meer songs![]()
voor de rest ken ik enkel nog Guitar Rock Tour 2 voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
maar die lijkt me minder dan de andere 2 die ik gepost heb :P
Is Tapatalk zijn geld waard? Het zou enkel zijn voor het 9livesforum op m'n iPhone. Nu gewoon via Safari browser en dat valt best mee, maar misschien is Tapatalk echt wel de moeite?
voor ipad toch zeker niet. Voor iPhone redelijk handig maar imo is er toch nog redelijk wat ruimte voor improvement. Maar voor de ipad zou ik het zeker niet kopen
Hoi, vraagje. Bestaat er een progje (mag ook via cydia) zodat je groepen kan maken in contacten want telkens ik onze voetbalploeg wil sms'en moet ik telkens iedereen selecteren en vergeet ik soms mensen. Dus dak dan groepje maak met iedereen erin en enkel bvb "team" moet aanduiden. Dank je
Heeft er iemand toevallig al geprobeerd om Virtual City Playground HD te downloaden voor ipad (gratis). Bij mij geeft ie een zwart scherm na het opstarten ^^
Virtual City Playground HD for iPad on the iTunes App Store
In 3 maanden tijd is tapatalk bij mij een stuk of vier keren gecrasht. Ik heb hem elke keer terug moeten installeren. Ik vind het in feite zijn geld niet waard.
Nog nooit voorgehad. Wel al eens dat de applicatie op zichzelf afsloot, maar gewoon volledig afsluiten van de app en opnieuw opstarten doet wonderen.
Die enkele keren dat ik dat heb voorgehad, vs altijd alles in safari downloaden tov tapatalk app.. weet ik toch wat kiezen.
De keren dat hij crashte was altijd op de 9 lives forum, misschien omdat ik zo veel online ben. Ik kon op 9 lives binnen als gast en niet als gebruiker.
Doodle Jump voor iPad is nu beschikbaar
Ik gebruik ook tapatalk (meestal op 9lives)
Nog nooit gecrasht zoals bij armutye, misschien een paar keer afgesloten maar gewoon terug starten en het is weer in orde.
Zeker zijn geld waard hoor!
EA Interactive heeft meer dan 50 games sterk in prijs verlaagd, van €0,79 voor de iPhone games tot 1,59 € voor de iPad games.
Ik heb ondertussen al Fifa 11, Need for Speed Hot Pursuit en Tiger Woods PGA Tour 12 aangekocht.
Jammer dat R-type enkel voor de Iphone is.
welke van die games zijn daar echt de moeite van dan?
Dungeon hunter hd voor slechts 0,79 gekocht maar damn zalige game! Role playing game die me echt weet te boeien a la world of warcraft
Order&Chaos prachtige MMORPG spel. Het is een WoW voor ipod maar dan niet WoW. Kost €5,49 + 3 maanden gratis. Daarna kost het 0,79 per maand. En hoe meer ge koopt hoe voordeliger. Voor derest kunde runes en gold kopen. Het spel zelf loopt nog vrij goed op mijn Ipod Touch 3G. Dus verwacht ik wel dat het bij de meeste prachtig zal draaien. Het spel zelf is zeer goed alhoewel ik nog maar level 13 ben![]()
Jetpack: super verslavend spel met allerhande upgrades
Alwaysonpc: flash ondersteuning + java , werkt niet altijd super snel maar it get's the job done!
Crushthecastle: hetzelfde als op pc!
Zyngapoker:goeie poker app
CatanHD: kolonisten van katan, goed uitgewerkt
Yathzee: adventure mode is leuk uitgewerk
Morfobooth:leuke app waar je je gezicht kan bewerken
10pin lite HD: bowling game met poker erin verwerkt
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)