|
||||||
| Apple - Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. |
| Bekijk resultaten enquête: Ik ga voor een | |||
| 16Gb Wit |
|
25 | 7,18% |
| 16Gb Zwart |
|
164 | 47,13% |
| 32Gb Wit |
|
13 | 3,74% |
| 32Gb Zwart |
|
108 | 31,03% |
| Ik neem gewoon wat ze in huis hebben! |
|
38 | 10,92% |
| Aantal stemmers: 348. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools |
Waardering:
|
|
|
#3261 | ||||
|
|||||
|
|
#3262 (permalink) | ||||
|
nene twas ma om te lache xp
ma toch de prijzen: 16 GB : 557 euro (745 canadese dollar) 32 GB: 657 euro( 880 canadese dollar) in Hong Kong is het goedkoopst The iPhone 4 Around the Globe [Spoiler: Don't Buy One in Italy] |
||||
|
|
#3265 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
![]() Ik werk ook al, ma da wilt niet zeggen dat ik daarom meer aan men abbo wil uitgeven, en tis niet alleen dat eh , al eens naar de klantendienst van proximus of mobistar gebeld? dat is een wereld van verschil als je dat vergelijkt met MV. en van die dekking gesproken: ik woon tegen leuven, en werk in brussel, 3G genoeg waar ik kom dus. Citaat:
|
||||||
|
|
#3266 (permalink) | ||||
|
Ik ben momenteel aan het werken aan de IPCC van Mobile Vikings.
En ik zou Facetime eens willen testen, want hier is niet echt info over te vinden. Kan iemand me een PM sturen die ik eens mag bellen morgen? ![]() |
||||
|
|
#3269 (permalink) | |||||||||
|
|
Citaat:
![]() Ik heb geprobeerd om hem zo stil mogelijk te houden... Citaat:
![]() Citaat:
Enkel het "even testen op stevigheid" in de winkel vond ik nog grappig, voor de rest heeft die in het filmpje een veel te dikke nek. ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||||||
|
|
#3277 (permalink) | ||||
|
|
YouTube - Iphone 4 launch Mobistar Hasselt
Vind dit eerlijk gezegd ook maar een magere poging om is eens iets origineel te zijn.. En eigenlijk ook wel een beetje erg dat ze zomaar een mooie iPhone 4 gaan mixen terwijl er nu nog 100den mensen aan het zoeken zijn naar ééntje.. Man Man Man! Maar die Mobistar Winkel in Hasselt, hij was nummer 65 dus krijgen deze er meer binnen dan de andere winkels of? |
||||
|
|
#3278 (permalink) | ||||
|
|
Op de dag van de release hadden ze over de 100 toestellen beschikbaar, omdat Hasselt 1 van de 10 geselecteerde pre-order centers was. Die 10 winkels hadden allemaal een 'mooie voorraad' gekregen, terwijl de andere mobistar winkels het moesten doen met 5-10 stuks of minder.
Erg origineel is het trouwens niet, dit is het origineel. (Incl het demonstreren van Facetime terwijl hij de blender in gaat...) |
||||
|
|
#3279 (permalink) | ||||
|
Nu ik de iphone 4 besteld heb, enkele vraagjes:
- Wordt die free case aan huis geleverd ? Of in een plaatselijke mobistar shop/ switchshop / ... ? - Heeft er al iemand gekozen voor een full case i.p.v. een gewone bumper ? Ik twijfel nog: bumper behoudt het mooie design, maar ik vrees toch dat die niet goed beschermt bij een val... ervaringen iemand ? - Kan je bij de iphone kiezen tussen een EDGE en 3G connectie ? Ik zou het handig vinden om te kunnen overschakelen op edge als mijn batterij aan de lage kant is en ik geen lader bij de hand heb... - een facetime-gesprek: is dat volledig gratis ? Dus zoiets als skype, maar dan enkel tussen iphone 4's en enkel via Wifi... of betaal je zoals een gewoon telefoongesprek van gsm naar gsm (en je krijgt er "gratis beeld" bij via Wifi...) Alvast bedankt ! ![]()
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|