|
|
#601 | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#602 (permalink) | ||||
|
Alle, nog iets,
zoals veel mbp gebruikers doe ik 's nachts gewoon m'n laptop dicht om die dan de dag erna gewoon open te klappen. Normaal ontwaakt die dan direct uit de gewone slaapstand. Bij mij doet die dat plots niet meer, nu moet ik steeds m'n power knop enkele keren lang indrukken zodat de laptop opstart. Maar dan krijg ik steeds dat opstart scherm zoals het is wanneer de laptop uitvalt omdat de batterij plat was, (met die laadstreepjes onderaan het scherm), maar nu blijft nie na 4-5 streepjes steeds hangen waardoor ik noodgedwongen de laptop terug met de powerknop af te zetten en terug op te zetten. Redelijk irritant probleem dus aangezien dan alle programma's gesloten zijn.
|
|||||
|
|
#603 (permalink) | ||||
|
Krijg soms ook die wake from deep sleep hoewel mijn batterij zeker niet plat kon zijn, geen idee waardoor het komt. Echter geraak hij bij mij daar probleemloos uit, blijft niet hangen en moet dus ook niet rebooten...
|
||||
|
|||||
|
|
#607 (permalink) | ||||
|
Volstaat deze MacBook Pro (de goedkoopste versie) voor Adobe Photoshop CS4 te draaien? Deze zou namelijk naast gewoon gebruik (internet, tekstverwerking, muziek luisteren, ...) enkel voor fotobewerking gebruikt worden als zwaardere toepassing. Trouwens niet professioneel, gewoon om de foto's die ik met mijn DSLR genomen heb wat bij te werken.
|
||||
|
|||||
|
|
#614 (permalink) | ||||
|
Ik zoek een programma waar ik kan zien hoeveel mijn download/upload is.
Suggesties? Had er vroeger 1 maar kan echt niet meer op de naam komen ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#615 (permalink) | |||||
|
Citaat:
(Voor Telenet-gebruikers dus natuurlijk, voor Dommel had Zero ergens eens een update gepost voor degelijke app dacht ik. Zie vorige kleine-vraagjes-thread ofzo?) |
|||||
|
||||||
|
|
#617 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Monitor Your Bandwidth w/ Surplus Meter | Mac Tricks And Tips |
|||||
|
||||||
|
|
#618 (permalink) | ||||
|
Net een goeie online store ontdekt. Macupgrade : Alle upgrades voor uw mac, iPod, iPhone en iPad
Ik bestelde er een adapter voor HDMI én audio te kijken op mijn tv, en kreeg een kwartier later al de bevestiging dat ik het zo dadelijk mag gaan afhalen in Leuven |
||||
|
|||||
|
|
#619 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
![]() Ja, iStat was het, maar toen werkte het niet met snow leopard. Nu is het blijkbaar anders. Zal voorlopig dit gebruiken. Citaat:
|
||||||
|
|||||||
![]() |
| Labels |
| algemeen, apple, vragen |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|