Pagina 234 van 251 EersteEerste ... 134184224230231232233234235236237238244 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.661 t/m 4.680 van 5001
    Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Dali Bekijk bericht
    Stomme vraag waarschijnlijk, maar ik vertrek maandag voor een weekje naar Londen.
    Ik zou daar graag af en toe eens gebruik maken van de 3G op mijn iPhone (Heb een Proximus Generation Connect abbo). Moet ik de apn settings wijzigen als ik ginds aan kom?
    Was onlangs in Luxemburg en daar werkte het niet. Heb niet echt zwaar gezocht, enkel data roaming aangezet maar het deed niets.
    Nee, de instellingen blijven dezelfde; internet.proximus.be

Ik zou er toch eens voor bellen ze morgen.

Normaal gezien moet ge kunne surfen in den buitenland, ik heb dit altijd al gekunnen (wel nog nie getest met GC).

Je moet idd roaming instellen, een provider kiezen van in dat land en heb je toen de APN eens gechekt? Kan altijd eens gebeuren de instellingen leeg staan en je deze opnieuw moet invullen?

Klein detail; GC is een herlaadkaart .

Update; u mobiele data moet ook aanstaan
    Laatst gewijzigd door camino; 2 augustus 2012 om 21:52

Approved 9-lifer Don Dali's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Nee, de instellingen blijven dezelfde; internet.proximus.be

Ik zou er toch eens voor bellen ze morgen.

Normaal gezien moet ge kunne surfen in den buitenland, ik heb dit altijd al gekunnen (wel nog nie getest met GC).

Je moet idd roaming instellen, een provider kiezen van in dat land en heb je toen de APN eens gechekt? Kan altijd eens gebeuren de instellingen leeg staan en je deze opnieuw moet invullen?

Klein detail; GC is een herlaadkaart .

Update; u mobiele data moet ook aanstaan
    Ik heb eigenlijk nix geprobeerd, toen het niet werkte. Was maar even daar, en het gezelschap had t toch niet leuk gevonden als ik daar de hele tijd mee bezig was :-)

Zal wel zien in Londen of het werkt. Bedankt voor de info! En dat kleine detail klopt volledig! :-)

Approved 9-lifer nonkel wulle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mijn vader heeft een iMac van enkele jaren geleden waar er native nog 10.6 OS X Snow Leapard op stond.

Toen de 10.7 OS X Lion uitkwam heeft hij die online gekocht en geïnstalleerd.

Nu loopt die computer zeer traag en denk ik dat het eens tijd is om te formatteren.

Hoe moet ik nu formatteren zonder die gekochte download 10.7 kwijt te geraken? Ik heb de install cd wel nog van 10.6 maar ik ben bang dat hij 10.7 opnieuw zal moeten kopen.

Ik ken niets van OS X dus tzou een geschenk zijn als iemand mij hierop kan antwoorden.

Member
    iTrader
    10 (100%)
    Je moet Lion niet opnieuw aankopen aangezien deze gekoppeld is aan je Apple ID. Simpelste manier om te herinstalleren: iMac aanzetten en Command+R indrukken om in de Lion Recovery partitie te komen. (Je kan ook de Option knop indrukken bij het booten als Command+R niet zou lukken.)

Approved 9-lifer nonkel wulle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mercie
    Zal het eens proberen.

Member oXia's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Jongens, heeft er iemand interesse in de overname van mijn Miveu harnas?
    Hiermee kan je je Iphone 4 of 4S monteren op je borstkas, om vervolgens te filmen met een wijde lens. Héél tof voor vanalle activiteiten te filmen, voor mij een miskoop omdat ik heb niet kan gebruiken voor de activiteit die ik wou.

Meer info: miveu

Mijn verkoopstopic: http://www.9lives.be/forum/b-s-gsm-s...l#post16585709

mvg

Member Lobmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Is het normaal dat torrents op een Mac véél trager gaan? Op m'n pc gebruikte ik altijd uTorrent en daar haalde ik bijna altijd snelheden van 1-2MB/s, nu op m'n MBP haal ik echt enorm lage snelheden van met geluk mss eens hooguit 50/kbps. (ook bij populaire torrents, normaal gaan die altijd snel bij mij). Ik heb alleszins niets verandert aan m'n router of internet, het enige verschil is dat ik nu via OSX ipv Windows werk...

Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lobmans Bekijk bericht
    Is het normaal dat torrents op een Mac véél trager gaan? Op m'n pc gebruikte ik altijd uTorrent en daar haalde ik bijna altijd snelheden van 1-2MB/s, nu op m'n MBP haal ik echt enorm lage snelheden van met geluk mss eens hooguit 50/kbps. (ook bij populaire torrents, normaal gaan die altijd snel bij mij). Ik heb alleszins niets verandert aan m'n router of internet, het enige verschil is dat ik nu via OSX ipv Windows werk...
    Nope, ik behaal dezelfde snelheden.

Member ViiP3R_SniiP3RxX's schermafbeelding
    iTrader
    4 (75%)
    Wow! Das wel erg snel.. Ik haal steeds iets van 1mb per sec. En dan moet ik al geluk hebben.
    Kijk eens of je de laatste update hebt? Ik had hetzelfde probleem op mn imac..

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    262 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ViiP3R_SniiP3RxX Bekijk bericht
    Wow! Das wel erg snel.. Ik haal steeds iets van 1mb per sec. En dan moet ik al geluk hebben.
    Kijk eens of je de laatste update hebt? Ik had hetzelfde probleem op mn imac..
    Hangt af van de bronnen vooral natuurlijk. Maar goed, hier geen problemen op mac. Check uw firewall enz?

Member Schwimm's schermafbeelding
    iTrader
    62 (100%)
    Maten en ikzelf hebben de laatste tijd ook last hiermee. Volgens ons is het gewoon de schuld van µTorrent, want we gebruiken allemaal dat programma.

Member W0utR's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Probeer eens een ander programma, iets zoals Transmission, daar ondervind ik toch geen problemen. Kijk ook eens bij de settings van µTorrent, misschien dat er ergens een limiet ingesteld staat.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Hoe krijg ik een 192/24 signaal uit mijn macbook pro?

Macbook pro > Fiio E9 > Fiio E17 > D7000

EDIT: heb het zelf al gevonden blijkbaar kan de mac hardware 192/24 af, maar die is gelimiteerd door de software.

Oplossing: M2Tech HiFace
    Laatst gewijzigd door TimmyD; 6 augustus 2012 om 22:21

Approved 9-lifer MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Ik heb een klein vraagje.
    Ik heb vorig jaar een macbook pro gekocht in september. De laptop was toen nog uitgerust met snow leopard, maar ik kreeg bij aanschaf direct al een key voor lion erbij.
    Deze moest ik ingeven op mijn itunes account om zo de update te kunnen downloaden.

Maar nu zou ik graag deze terug verkopen en terug volledig stock zetten. Probleem is dat ikzelf lion er kan opzetten. Maar ik ben niet van plan om mijn itunes account weg te geven aan de koper. Is er een manier om de update naar lion aan de koper te geven? Op cd? of op een usb stick?
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth

Approved 9-lifer ImpulseEEE's schermafbeelding
    iTrader
    60 (100%)
    Gewoon stock lion erop zetten en verkopen.

Als uwe koper dan later het opnieuw wil op zetten of reinstallen dan zal hij het moeten kopen

Al zal hij dan hopelijk mountain lion kopen.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Member Darkgnome's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Klein vraagje: Ik heb sinds maandag Apple TV en ben nu regelmatig series aan het bekijken via de Appletv. Nu vraag ik me af of hiermee upload ruimte van mijn telemeter gebruikt? Misschien een domme vraag, maar ik wouw het toch even chekken nu mijn internet wat traag gaat.

Approved 9-lifer Forzaracing's schermafbeelding
    iTrader
    76 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darkgnome Bekijk bericht
    Klein vraagje: Ik heb sinds maandag Apple TV en ben nu regelmatig series aan het bekijken via de Appletv. Nu vraag ik me af of hiermee upload ruimte van mijn telemeter gebruikt? Misschien een domme vraag, maar ik wouw het toch even chekken nu mijn internet wat traag gaat.
    upload nauwelijks
    Eerder veel downloaden ruimte

Member Mau5's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Heb perongeluk na het installeren van ML, Safari verwijdert. Enig idee hoe ik dat terug kan installeren? Via Software update werkt het niet.

Approved 9-lifer phixiuZ's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Is het aan te raden om na vervanging van het logic board (defect) een nieuwe install van OS X te doen? Ik heb er na reparatie terug mijn eigen HDD ingeplaatst, maar merk toch dat er een aantal instellingen zijn die precies gewijzigd zijn na die vervanging.

Approved 9-lifer PHOBIAS's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ik heb thuis een externe monitor voor mijn Macbook pro.
    Ik zou graag op mijn macbook pro en mijn extern scherm zowel mijn topbar als mijn dock hebben, is er manier dat ik dat kan?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten