Pagina 209 van 251 EersteEerste ... 109159199205206207208209210211212213219 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.161 t/m 4.180 van 5001
    Crew Member Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ampie Bekijk bericht
    Normaal gewoon zorgen dat de kader van uwe film op uw tv scherm staat en niet een stuk op uw mac. Bij mij met vlc werkt dit perfect. Moet alleen bij vlc - audio - hdmi selecteren voor het geluid op tv te krijgen.
    Zo deed ik het inderdaad, kader stond in het midden van het tv-scherm. Zodra ik op full screen klik, schuift het terug naar het scherm van de mbp..

Member Bosvos's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Als uw kabelke insteekt in uw MBP hé, dan kunt ge normaal in uw displaysettings iets aanvinken (ge kunt daar alles nekeer uitproberen, veel opties zijn er niet en ik weet niet juist meer wat het was ) zodat ge sowieso uwe fullscreen op uw TV krijgt.

Ik vond het irritant om elke keer dat venster naar die tweede display te slepen en nu moet ik maar dubbelklikken en alles is in orde. Ge moet wel zien ge uw video nog niet start voor ge de kabel hebt aangesloten, anders gaat 'm gewoon fullscreen op de MBP.

Approved 9-lifer D--Amo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Ik zou graag een Ipod Touch aankopen. Nieuw vind ik hem te duur, dus zou in ieder geval 2de hands zijn.

Nu vroeg ik mij of het veel verschil maakt welke generatie ik aankoop?
    De camera maakt mij niet zo heel veel uit. Het gaat hem bij mij voornamelijk om de muziek uiteraard en het installeren van apps, bekijken van videos.

Zitten er op dat vlak grote verschillen op? Zijn er apps die ik niet zal kunnen gebruiken op bepaalde gens?

Banned
    iTrader
    28 (100%)
    Sinds gisteren is mijn batterij supersnel plat. Na een dag is er al de helft of 3/4 af... Wat ik niet had daarvoor. Heb hem wel serieus laten vallen die dag en er is een stuk uit en barsten in mijn scherm. Zou het daaraan kunnen liggen?

Approved 9-lifer Implar's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D--Amo Bekijk bericht
    Ik zou graag een Ipod Touch aankopen. Nieuw vind ik hem te duur, dus zou in ieder geval 2de hands zijn.

Nu vroeg ik mij of het veel verschil maakt welke generatie ik aankoop?
    De camera maakt mij niet zo heel veel uit. Het gaat hem bij mij voornamelijk om de muziek uiteraard en het installeren van apps, bekijken van videos.

Zitten er op dat vlak grote verschillen op? Zijn er apps die ik niet zal kunnen gebruiken op bepaalde gens?
    Ikzelf zou je een 4e generatie aanbevelen, aangezien deze een Retina display hebben en toch wat aangenamer zijn om op te kijken.

Qua apps moet je zorgen dat je toestel iOS5 aankan, dus minstens een 3e Gen 32Gb. (De 3e Gen 8Gb was gewoon een 2e gen qua processor).

Member
    iTrader
    0
    Ik ben aan het twijfelen om mss een iphone 4s te kopen daar ik vroeger ook een iphone had maar om één andere reden wou ik toch eens iets anders proberen.
    En toen had ik dus verschillende apps gedownload en gekocht, met mijn oude iphone. En alles gesynced met mijn oude pc, die nu reeds vervangen is.

Maar mijn vraag is nu, kan ik die apps zo overzetten van de ene naar de andere pc zonder iphone en toch nog gebruiken op de mogelijke nieuwe iphone of gaat dit niet. Want ik had de apps toen teruggevonden op mijn oude pc en gekopieerd naar een externe harde schijf. Maar kan ik die nu terug in de map van itunes zetten op mijn nieuwe laptop en gebruiken of ben ik al die apps kwijt?

Approved 9-lifer sevencrowns's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Furo Bekijk bericht
    Ik ben aan het twijfelen om mss een iphone 4s te kopen daar ik vroeger ook een iphone had maar om één andere reden wou ik toch eens iets anders proberen.
    En toen had ik dus verschillende apps gedownload en gekocht, met mijn oude iphone. En alles gesynced met mijn oude pc, die nu reeds vervangen is.

Maar mijn vraag is nu, kan ik die apps zo overzetten van de ene naar de andere pc zonder iphone en toch nog gebruiken op de mogelijke nieuwe iphone of gaat dit niet. Want ik had de apps toen teruggevonden op mijn oude pc en gekopieerd naar een externe harde schijf. Maar kan ik die nu terug in de map van itunes zetten op mijn nieuwe laptop en gebruiken of ben ik al die apps kwijt?
    Apps zijn gebonden aan uw account. Ik heb hetzelfde voorgehad als u. Gewoon nieuwe iPhone connecten via iTunes, inloggen met uw iTunes ID (waar je toen die apps met hebt gekocht/gedownload) en iTunes download deze apps allemaal opnieuw.

Member
    iTrader
    0
    Aah oké. Dat wist ik dus niet.
    Bedankt om zo snel te antwoorden.

Member Tempest.Be's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Iemand een idee rond welk uur de nieuwe releases op iTunes beschikbaar geraken? Is dit om 00:00 snachts of is de release date de Amerikaanse release en wordt het album in België pas beschikbaar rond een uur of 7-8 'smorgens?

Member -=]*Triple-X*[=-'s schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Jow luitjes!

Ik heb een probleempje:
    Mijn vriendin heeft me gisteren allerlei berichten verzonden en deze komen precies niet bij me aan. Vandaag krijg ik zonder problemen wel al haar berichten aan.. Maar degene die ze gisteren verzonden had krijg ik toch niet meer aan precies.. Zeer vreemd.
    Ik heb mijn iPhone 4s nu 5 dagen met een walk & talk 45 abonnement.
    Heeft iemand dit probleem nog gehad?

Member WillemVM's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Weet iemand waar ik het best een transparante incase 13-inch hardshell hoes voor de macbook pro koop? Op de apple store hebben ze enkel zwarte

Incase 13-inch Hardshell-hoes voor MacBook Pro - Apple Store (Nederland)

Member yaminenko's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Ik heb eigenlijk een vraagje over die nieuwe ipad 3. Zal het met dit toestel mogelijk zijn om deze te gebruiken als mediaplayer (1080p bestanden)? Dus dan zou ik deze aansluiten via een AV adapter en HDMI kabel op een tv. Dan zou via mirroring het beeld toch te zien moeten zijn?

Member ViiP3R_SniiP3RxX's schermafbeelding
    iTrader
    3 (67%)
    Is dit een bug of niet? Maar soms springt mn flits vanzelf aan zonder ik het wil en moet ik hem herstarten.. Dit is gebeurt na het herstellen van mn iphone..

Approved 9-lifer gethez's schermafbeelding
    iTrader
    80 (100%)
    heb net de vraag gekregen om 5.1 ios te installeren...

iemand dit al gedaan? +eventuele bugs?

Member Denniss's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Zijn er nog mensen bij wie de ipad 2 soms niet meedraait? ik moet hem dan herstarten en dan draait hij wel weer (en mijn schermrotatie staat aan)

Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gethez Bekijk bericht
    heb net de vraag gekregen om 5.1 ios te installeren...

iemand dit al gedaan? +eventuele bugs?
    Het is een enorme aanrader om te installeren. Ik had door iOS 5 last van mijn batterij die snel plat ging. Dankzij iOS 5.1 gaat ze terug heel wat langer mee . Op Tweakers heb ik ook mensen zien zeggen dat het ook heel wat stabiliteit met zich meebrengt in apps. Al had ik daar geen last van.

Member Denniss's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karre Bekijk bericht
    Het is een enorme aanrader om te installeren. Ik had door iOS 5 last van mijn batterij die snel plat ging. Dankzij iOS 5.1 gaat ze terug heel wat langer mee . Op Tweakers heb ik ook mensen zien zeggen dat het ook heel wat stabiliteit met zich meebrengt in apps. Al had ik daar geen last van.
    Lol sinds de update crasht hln hd op mijn ipad constant

Approved 9-lifer enj0i^'s schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ik heb net op mijn iphone 4 de nieuwste ios geinstalleerd en hij gaat nu stukken trager dan ervoor ... Kan ik makkelijk teruggaan naar mijn oude ios?

Member Skyscraper's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Iemand geinteresseerd om zijn 15" MBP te ruilen (met opleg langs mijn kant) voor een 13"?
    Kan de iets zwaardere processor wel gebruiken aangezien ik rekenkracht nodig heb .

Approved 9-lifer anthony8400's schermafbeelding
    iTrader
    119 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door enj0i^ Bekijk bericht
    Ik heb net op mijn iphone 4 de nieuwste ios geinstalleerd en hij gaat nu stukken trager dan ervoor ... Kan ik makkelijk teruggaan naar mijn oude ios?
    Doe eens een volledige clean install, heb ik ook gedaan en het verschil is opmerkelijk!
    Probeer ook je apps te beperken, dan heeft die meer vrij geheugen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten