Pagina 208 van 251 EersteEerste ... 108158198204205206207208209210211212218 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.141 t/m 4.160 van 5001
    Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Draego Bekijk bericht
    Of de VLC Media Player app installeren en het via die app afspelen.
    Die app heeft niet echt lang in de App Store gestaan. VLC ging niet akoord met iets van Apple dacht ik of andersom en wou het eruit.

Member ViiP3R_SniiP3RxX's schermafbeelding
    iTrader
    3 (67%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karre Bekijk bericht
    Die app heeft niet echt lang in de App Store gestaan. VLC ging niet akoord met iets van Apple dacht ik of andersom en wou het eruit.
    Er bestaan nog genoeg van die apps, kijk maar in de app store

iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ViiP3R_SniiP3RxX Bekijk bericht
    Er bestaan nog genoeg van die apps, kijk maar in de app store
    Als je het op VLC hebt. Apps om van je PC naar je iPhone/iPad te streamen wel nog maar geen standalone media player meer van hen. Soit, er zijn wel nog enkele media players maar waarvoor je moet betalen terwijl die VLC Media Player wel gratis was.

Member ViiP3R_SniiP3RxX's schermafbeelding
    iTrader
    3 (67%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karre Bekijk bericht
    Als je het op VLC hebt. Apps om van je PC naar je iPhone/iPad te streamen wel nog maar geen standalone media player meer van hen.
    Niet van hen, wel van andere ontwikkelaars

Member jm188's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    cinexplayer, oplayer zijn alletwee goed en die paar euros waard

ik heb volgende vraag:
    binnenkort krijg ik mijn nieuwe wagen welke een ipod interface heeft.
    aangezien die kabel in het handschoenkastje zit wil ik mss een tweedehands ipod kopen ipv elke keer men iphone daar te gaan in te steken.
    (het kost 3 werkuren in de garage om die kabel te verplaatsten en dat is net iets te duur naar mijn zin)

nu was ik aan het kijken naar wat ipods, en een classic ziet er wel interessant uit vanwege de gigantische opslag.

Maar hoe zit het met die hd? heeft die last van de trillingen in de wagen?
    en ik heb ook gelezen dat de ipod classic meer stroom nodig heeft om het opladen te laten beginnen, zijn er mensen dat daar issues mee hebben?
    en als laatste vraag: zijn er known issues met oudere ipod classics waar ik rekening mee moet houden?

Member
    iTrader
    0
    Welke gratis app (want heb geen itunes kaart) raden jullie mij dan aan zodat ik die wel kan afspelen ?

Approved 9-lifer DonVermo's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Klein vraagje.

Ik zou met 'Mail' een handtekening willen maken met een afbeelding in. Als ik zoek op het internet vind ik wat zaken terug ivm HTML enzo, maar ik kom er niet uit.

Ik zou er eigenlijk voor willen zorgen dat er een LinkedIN afbeelding ( met link naar profiel ) in mijn handtekening kan komen te staan.
    De codes vind je terug op linkedIN, maar ik slaag er niet in om die in men handtekening te krijgen ( copy pasten werkt niet, iets te makkelijk waarschijnlijk ).

Alvast bedankt !

Member kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonVermo Bekijk bericht
    Klein vraagje.

Ik zou met 'Mail' een handtekening willen maken met een afbeelding in. Als ik zoek op het internet vind ik wat zaken terug ivm HTML enzo, maar ik kom er niet uit.

Ik zou er eigenlijk voor willen zorgen dat er een LinkedIN afbeelding ( met link naar profiel ) in mijn handtekening kan komen te staan.
    De codes vind je terug op linkedIN, maar ik slaag er niet in om die in men handtekening te krijgen ( copy pasten werkt niet, iets te makkelijk waarschijnlijk ).

Alvast bedankt !
    Google

Approved 9-lifer DonVermo's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakature Bekijk bericht
    Bedankt voor je respons,
    ik krijg het echter niet voor mekaar om dezelfde HTML weergave te krijgen in Editor, is een standaardapplicatie toch ?
    ( sry voor men domme vragen, ben niet bekend met HTML op mac, en in het algemeen )
    Merci voor de feedback !

Member Snaggit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Als ik de linkerhoek van mijn trackpad (Macbook) aanraak (dus niet induw) hoor ik zo'n licht gekraak.
    Zou het kunnen dat er vuil onderin geraakt is ofzo?

Met momenten is het er en dan opeens is het weer eventjes weg, moeilijk uit te leggen maarja

Macbook is iets meer dan 2 jaar oud, het is te hopen dat dit geen verdere schade zou kunnen aanrichten.

Member daimand's schermafbeelding
    iTrader
    26 (96%)
    ik zou graag eens het OS7 theme beta op men iphone zetten.

Ik heb backboard erop gezet, copy gemaakt van huidige theme.

Al meerdere links in Safari ingegeven, backboard herkent deze en vraagt om te downloaden->yes

en dan zegt hij direct Complete -> Dismiss.

Normaal zou er nu in backboard de OS7 moeten staan maar helaas... zitten hier nog mensen die het al eens geprobeerd hebben?

Member Tranco's schermafbeelding
    iTrader
    0
    onlangs een abbo genomen op een gratis tijdschrift via itunes U. nu moet ik dat niet meer hebben en heb ik zowel abbo opgezegd als verwijdert, maar dat blijft maar terugkomen

Approved 9-lifer massey-ferguson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zou graag films op mijn ipd zetten,maar dat lukt niet.
    Heb al vanalles geprobeerd.

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door massey-ferguson Bekijk bericht
    Zou graag films op mijn ipd zetten,maar dat lukt niet.
    Heb al vanalles geprobeerd.
    Kan je niet de app av player installeren?
    Als dat gedaan is mss eens synchen en uiteraard je ipod aan de pc hangen en naar je device in itunes gaan, dan apps klikken en dan helemaal onderaan moet je nog eens apart av player zien staan dan, dan neem je add/toevoegen en zo ga je naar je file.

Crew Member Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Vandaag HDMI to HDMI-kabel gekocht, alsook zo'n Mini Displayport adapter to HDMI voor mijn mbp. Ik sluit deze aan op de tv en tv functioneert nu als tweede scherm als het ware. Ik kan vensters naar de tv slepen en daar bv. een videobestand laten afspelen, geluid gaat ook via tv.

Nu het probleem: als ik het videobestand full screen zet, switcht deze terug naar het scherm van de mbp, geluid blijft wel via tv afspelen. Het is dus duidelijk dat ik full screen video op de tv wil iemand?

Approved 9-lifer Sonina's schermafbeelding
    iTrader
    120 (100%)
    Iemand enig idee of het mogelijk is om een Itunes account te maken zonder visa of dergelijke info te moeten invullen? Als ik op men macbook nu I tunes open en wil inloggen moet ik mijn account eerst bevestigen ofzo. Daarna moet'k wat gegevens invullen en dan een betaaloptie kiezen. Ik kan niet kiezen uit free account of iets. Enkel credit cards die ik kan invullen.

Ik had al even via google gekeken en als ik de handleiding op de site van apple mag geloven staat daar nog een optie FREE of dergelijke bij, op een of andere manier heb ik die niet?

iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sonina Bekijk bericht
    Iemand enig idee of het mogelijk is om een Itunes account te maken zonder visa of dergelijke info te moeten invullen? Als ik op men macbook nu I tunes open en wil inloggen moet ik mijn account eerst bevestigen ofzo. Daarna moet'k wat gegevens invullen en dan een betaaloptie kiezen. Ik kan niet kiezen uit free account of iets. Enkel credit cards die ik kan invullen.

Ik had al even via google gekeken en als ik de handleiding op de site van apple mag geloven staat daar nog een optie FREE of dergelijke bij, op een of andere manier heb ik die niet?
    Download eens een app die gratis is. Normaal kan je het dan omzeilen.

Approved 9-lifer Sonina's schermafbeelding
    iTrader
    120 (100%)
    Gaat niet. =/

Ik probeer een gratis app en kan enkel kiezen uit VISA, Mastercard, AMEX?, clickandbuy.

Ga morgen alvast nog wat proberen. En ik kan ook gewoon die info invullen maar wil niet het risico lopen dat een of ander grapjas heel men visa krediet leegkoopt..

Approved 9-lifer Ampie's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manu Bekijk bericht
    Vandaag HDMI to HDMI-kabel gekocht, alsook zo'n Mini Displayport adapter to HDMI voor mijn mbp. Ik sluit deze aan op de tv en tv functioneert nu als tweede scherm als het ware. Ik kan vensters naar de tv slepen en daar bv. een videobestand laten afspelen, geluid gaat ook via tv.

Nu het probleem: als ik het videobestand full screen zet, switcht deze terug naar het scherm van de mbp, geluid blijft wel via tv afspelen. Het is dus duidelijk dat ik full screen video op de tv wil iemand?
    Normaal gewoon zorgen dat de kader van uwe film op uw tv scherm staat en niet een stuk op uw mac. Bij mij met vlc werkt dit perfect. Moet alleen bij vlc - audio - hdmi selecteren voor het geluid op tv te krijgen.

Approved 9-lifer Arcas''s schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sonina Bekijk bericht
    Gaat niet. =/

Ik probeer een gratis app en kan enkel kiezen uit VISA, Mastercard, AMEX?, clickandbuy.

Ga morgen alvast nog wat proberen. En ik kan ook gewoon die info invullen maar wil niet het risico lopen dat een of ander grapjas heel men visa krediet leegkoopt..
    Eerst een gratis app downloaden. Dan vraagt hij om in te loggen, je kan in die popup ook kiezen om een account aan te maken en dat is wat je moet doen.

Waarschijnlijk heb je al een account aangemaakt en probeer je nu een gratis app te downloaden op die account. Dat zal inderdaad niet werken. Je moet je registreren vanuit de popup die je krijgt als je een gratis account wilt aanmaken.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten