Probeer hem eens in DFU te zetten en zo te restoren. Als het een Belgisch toestel is maakt de huidige firmware niet uit, gewoon de nieuwste versie installeren via iTunes. Als het import is moet je iets voorzichtiger zijn (ivm jailbreak & unlock).
Probeer hem eens in DFU te zetten en zo te restoren. Als het een Belgisch toestel is maakt de huidige firmware niet uit, gewoon de nieuwste versie installeren via iTunes. Als het import is moet je iets voorzichtiger zijn (ivm jailbreak & unlock).
Ik zit met een klein probleem
Ik stak mn iphone in mn sporttas , veilig in mn case . Maar toen ik hem er uithaalde zat er een kleine barst in mn scherm
Nu ik mn iphone bijna 1 jaar heb , zou ik hem graag binnendoen voor mn garantie afloopt om dit te herstellen .. Zou apple dit gratis willen herstellen?
Sowieso niet hoor denk ik![]()
200 euro? ik weet niet waar jij je glas laat repareren hoor man!
2 websites ;p en met nodefix heb ik al persoonlijk een goede ervaring! heb gewoon mijn iPhone opgestuurd (wel eerst offerte aangevraagd enzo) en heb hem werkend terug gekregen!
Ik weet dat het vroeger niet kon maar kan je...
Via uw Ipad 2 uw gedeelde schijven bekijken? Ze zijn gedeeld via mijn airport extreme en zou er graag dan films van streamen zonder dat mijn Macbook pro aanligt.
Sinds een of andere update van iTunes komen mijn apparaten (iphone & ipad) niet meer tevoorschijn in iTunes als ik ze aansluit via usb. Wel komen ze nog zichtbaar in Deze Computer, maar daar ben ik niets mee.
Nog mensen met dit probleem of een oplossing?
Het simpelste dat je kan proberen is itunes opnieuw installeren.
En weer al m'n muziek en shit opnieuw op iphone & ipad moeten zetten?
Dat blijft normaal gezien allemaal mooi staan.
Is er een mogelijkheid om albuminfo te importeren via CDDB (allez het maakt niet uit welke database, als er anderen zouden zijn) op de mac? Vroeger gebruikte ik hiervoor Winamp, mp3's selecteren, albuminfo zoeken en voila uw tag was in orde.
Ik ben het een beetje beu om alles manueel te doen![]()
Wat zijn goede ram latjes voor volgende mac?
http://sht.tl/1jz
Ik zou graag 8GB er in steken maar heb geen idee wat wel/niet een goed merk is.
Alvast bedankt.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)