Pagina 158 van 334 EersteEerste ... 58108148154155156157158159160161162168208258 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.356 t/m 2.370 van 5001
    Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    iTrader
    133 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakature Bekijk bericht
    Thanks. Wist dat hiet hier ergens op het forum stond.

Leuk zinnetje:
    Verwijder de accu indien je constant op netstroom werkt. De warmte van je notebook leidt tot een versnelling van het verouderingsproces en dus tot een kortere levensduur van de accu.

lol.
    Zou leuk zijn moest er auto schakelaar inzitten die je accu uitschakeld éénmaal volledig opgeladen en je toch via stroom werkt.
    PSN: dripke
    .

Member nico's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Bestaat er een mogelijkheid om applicaties zoals Mail & iCal te beveiligen met een paswoord?
    Igv mail: als dit niet lukt, kan je er dan op een bepaalde manier voor zorgen dat je je mails pas te zien krijgt als je een paswoord ingeeft?

Ik weet uiteraard dat je verschillende accounts kan aanmaken maar dit heb ik liever niet.
    iMac 21,5"
    Macbook 13,3" Unibody
    iPhone 3Gs 16 GB
    PSN: njinh

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nico Bekijk bericht
    Bestaat er een mogelijkheid om applicaties zoals Mail & iCal te beveiligen met een paswoord?
    Igv mail: als dit niet lukt, kan je er dan op een bepaalde manier voor zorgen dat je je mails pas te zien krijgt als je een paswoord ingeeft?

Ik weet uiteraard dat je verschillende accounts kan aanmaken maar dit heb ik liever niet.
    AppDefender is een programmaatje dat ik al es gebruikte, maar het was niet 100% in orde. Probeer het effe en kijk of het werkt.

Nu heb ik een vraagje. Dit is iets dat ik al heb sinds het begin dat ik m'n iMac had. Ik kan me maar niet aanmelden op MSN. Wanneer ik Messenger for Mac gebruik, zegt ie nadat ik me heb proberen in te loggen dat de service niet beschikbaar is of ik niet met internet verbonden ben.
    Geen van de 2 klopt, want ik ben dus wel degelijk met internet verbonden en een maat van me heeft ook een Mac en kan zonder problemen inloggen.
    Ik heb ook al Adium gebruikt, echter daar lukt het me ook niet om in te loggen.
    En het vreemde is, wanneer ik (vroeger) op het onbeveiligde netwerk van de buren ging, dat hij me wel aanmeldde. Ik heb dan ook mijn netwerkbeveiliging even afgezet, maar geen resultaat.
    Dus de enige reden kan zijn dat het probleem bij m'n WiFi ligt. Een maat van me zei iets over poorten vrijmaken ofzo.
    Enfin, kan iemand me helpen?

Member Bosvos's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mythe Bekijk bericht
    lol.
    Zou leuk zijn moest er auto schakelaar inzitten die je accu uitschakeld éénmaal volledig opgeladen en je toch via stroom werkt.
    Dat zou verdomd handig zijn, ik zit nog altijd met de reflex om m'n oplader direct aan m'n MBP te hangen als ik thuiskom
    | Last.fm |

Member Zorba's schermafbeelding
    iTrader
    98 (99%)
    Als jullie moeten kiezen tussen een 13" MBP of MBA, voor films te kijken, surfen, enfin the usual stuff met af en toe iMovie en Photoshop.

Kiezen voor de MBP om toch safe te zitten qua power, en inboeten qua gewicht en draagbaarheid (en HDD...)? Thunderbold en Firewire heb ik niet nodig, ethernet ga ik mss 1 keer per jaar eens nodig hebben.
    Qua benchmarks lijkt de MBA zeker te voldoen, maar prijsverschil is er natuurlijk naar (zou sowieso 4GB RAM nemen).

Zou hem wel uit HongKong laten meebrengen (For real nu ) dus zou een 13"MBA met 4GB kunnen kopen voor de prijs van een basic 11" MBA hier...

Opinions?
    Drive safe, go for zero!

Banned
    iTrader
    458 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk bericht
    Als jullie moeten kiezen tussen een 13" MBP of MBA, voor films te kijken, surfen, enfin the usual stuff met af en toe iMovie en Photoshop.

Kiezen voor de MBP om toch safe te zitten qua power, en inboeten qua gewicht en draagbaarheid (en HDD...)? Thunderbold en Firewire heb ik niet nodig, ethernet ga ik mss 1 keer per jaar eens nodig hebben.
    Qua benchmarks lijkt de MBA zeker te voldoen, maar prijsverschil is er natuurlijk naar (zou sowieso 4GB RAM nemen).

Zou hem wel uit HongKong laten meebrengen (For real nu ) dus zou een 13"MBA met 4GB kunnen kopen voor de prijs van een basic 11" MBA hier...

Opinions?
    Ik zou voor de MBP gaan. Die MBA heeft me nooit echt aangestaan, maar da's voornamelijk een gevoel waar ik op vertrouw.

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    alleen al om de HD-ruimte zou ik nooit voor een MB Air gaan. Als je dan nog eens photoshop erbij haalt en vooral iMovie...
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

Member kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik zou zonder twijfel voor de MBA gaan. 128 gb is meer dan genoeg, de meeste mensen hebben wel nog ergens een externe hd als je shit wil opslaan.

Ik heb hier Photoshop, XCode en iLife staan en heb nog 53 gb over, 67 gb in gebruik.

Snelheid van de SSD voel je veel meer dan de cpu kracht van de MBP.

Member Zorba's schermafbeelding
    iTrader
    98 (99%)
    HDD ruimte is niet meteen het issue, op m'n iMac kom ik met véél moeite aan 150GB, en daar staat heel m'n muziek collectie op.

Gaat nog wel even duur eer ik hier uit raak
    Drive safe, go for zero!

Approved 9-lifer NeoCracer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ik zou voor de MBA gaan. Véél lichter, en toch nog snel.
    XBL: NeoCracer

iTrader
    133 (100%)
    Beetje afhankelijk van de programma's en hoeveel je hem echt wegneemt.
    De MBP:
    -snelle CPU;
    -zelfs onderdelen aan te passen;
    -goedkoper
    -meer opslag

-geen externe graka

MBA:
    -Licht
    -Externe graka
    -goede reso
    -SSD

-vrij zwakke CPU
    -Vrij weinig opslag
    -geen superdrive (in hoeverre dat nog een nadeel is )

Ik ben voor MBP gegaan, simpelweg omdat ik beetje schrik heb voor de CPU en ik € 100 wel weer veel opleg vond (alhoewel de reso en het licht toestel mij laten twijfelen hebben) . Beetje overwegen. Later steek ik eventueel een SSD en heb ik een schitterend laptopje.

En strange, mijn macbook geeft 99 % batterij aan en beweerd dat hij volledig opgeladen is :o.
    *edit: vrij logisch: coconut meldt: design capacity: 5770 mAh, current capacity: 5836MAh, current charge 5774 mAh. Dus hoger dan 99 % kan ik niet?
    Laatst gewijzigd door mythe; 28 februari 2011 om 09:53
    .

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakature Bekijk bericht
    Ik zou zonder twijfel voor de MBA gaan. 128 gb is meer dan genoeg, de meeste mensen hebben wel nog ergens een externe hd als je shit wil opslaan.

Ik heb hier Photoshop, XCode en iLife staan en heb nog 53 gb over, 67 gb in gebruik.

Snelheid van de SSD voel je veel meer dan de cpu kracht van de MBP.
    gebruik je dan ook imovie en photoshop? Als je een beetje intensief photoshop gebruikt, komt uw snel toch al heel snel vol hoor. Photoshop maakt altijd gebruik van scratch disk, temp space die het gebruikt tijdens uw photoshop-sessie en dat kan toch al serieus oplopen. Dan moet je daarnaast ook nog wat vrijhouden voor de werking van het os. En dan heb ik het nog niet eens over imovie, als je HD-opnames binnensleurt, al was het maar 720p van uw digicam, of zelfs SD-avi formaten...
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

iTrader
    133 (100%)
    + zware rendering in photoshop of enig welke movie editor vereist vrij zware CPU. Die i5 van de 13" gaat dat meer opvangen dan de C2D in de MBA.
    .

Member Zero Grav's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Ge doet precies alsof er een Intel Atom in de Macbook Air zit. De CPU van de Macbook Air is ongeveer even krachtig als die van mijn 3 jaar oude Macbook Pro en daar gebruik ik ook probleemloos ('t zou anders maar erg zijn) Photoshop etc op.

Ge weet ook niet wat die gast doet in Photoshop, voor een paar sites te gaan ontwerpen op gewone resolutie hebt ge echt geen killer cpu nodig, 't is maar als ge A3+tjes zoudt gaan bewerken dat ge echt nood hebt aan meer power.

iTrader
    133 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zero Grav Bekijk bericht
    Ge doet precies alsof er een Intel Atom in de Macbook Air zit. De CPU van de Macbook Air is ongeveer even krachtig als die van mijn 3 jaar oude Macbook Pro en daar gebruik ik ook probleemloos ('t zou anders maar erg zijn) Photoshop etc op.

Ge weet ook niet wat die gast doet in Photoshop, voor een paar sites te gaan ontwerpen op gewone resolutie hebt ge echt geen killer cpu nodig, 't is maar als ge A3+tjes zoudt gaan bewerken dat ge echt nood hebt aan meer power.
    Dat zeg ik ook niet . Ik zeg gewoon dat je moet zien voor wat hij gebruikt wordt . In de meeste gevallen in een 5 jaar oude CPU zelfs voldoende. En het zijn degelijk CPU's voor netbooks, C2D is zeker vrij goed, zelfs beter dan de meeste UL i3-i5-i7 reeksen.

Ok, batterij bereikt nu maximaal 98 % . Na 10 dagen 90 % ofzo?
    .

Pagina 158 van 334 EersteEerste ... 58108148154155156157158159160161162168208258 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten