Pagina 123 van 251 EersteEerste ... 2373113119120121122123124125126127133173223 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.441 t/m 2.460 van 5001
    Banned
    iTrader
    458 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Di@bLo Bekijk bericht
    Even een vraagje: ik heb nog een oude witte macbook liggen, in 2008 gekocht ofzo.
    Nu is er smal stukje van de topcase afgebroken.

Dit is een veelvoorkomend probleem bij die macbooks, en ik dacht dat dit gratis kon gefixt worden. Is dit nog steeds het geval, en ook voor een macbook van ongeveer 3 jaar oud?
    Je kan altijd proberen extended warranty te verkrijgen.

Approved 9-lifer El Di@bLo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Oh ja vergeten: ziet er dus ongeveer zo uit: http://www.wesg.ca/wp-content/upload/crackbook.jpg

Banned
    iTrader
    4 (100%)
    Laat maar, ondertussen gevonden.
    Laatst gewijzigd door Counterstrike; 6 maart 2011 om 20:14

Member tomh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    dien iPad2 + cover is natuurlijk ne killer voor de accesoire fabrikanten..
    anyway, als ik ne iPad2 (wifi) in USA koop, kank daar hier dan bv yelo opzetten en thuis tv zien op da spel?.. ik veronderstel van wel?

edit: gastnetwerk aanzetten via airport extreme, ik vind die optie nergens. Ik heb ook zo geen 'Gast Netwerk' tabje.
    Laatst gewijzigd door tomh; 6 maart 2011 om 20:08

Banned
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomh Bekijk bericht
    anyway, als ik ne iPad2 (wifi) in USA koop, kank daar hier dan bv yelo opzetten en thuis tv zien op da spel?.. ik veronderstel van wel?

.

Tuurlijk :-).

Member Thaisho's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    vraagje, is die Apple Time capsule zijn geld waard of beter toch een goedkope harde schijf kopen als je vb dingen wil backuppen

Member megalomania's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    iPhone vraagje: plots, uit het niets, verandert mijn 'ge' weer in 'gé' als ik een bericht schrijf. Dat ging nu echt al een paar maand goed, en nu opeens doet die dat weer En ik word daar ambetant van, want ik gebruik dat woord vaak. Waar komt dat zo opeens vandaan, en hoe krijg ik het weer weg?

Member tomh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thaisho Bekijk bericht
    vraagje, is die Apple Time capsule zijn geld waard of beter toch een goedkope harde schijf kopen als je vb dingen wil backuppen
    kvind die echt wel overpriced, koop u ne airport extreme en ne Lacie externe HDD van 2TB ofzo
    edit, mja tis apple, so why not
    Laatst gewijzigd door tomh; 6 maart 2011 om 21:35

Member nico's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomh Bekijk bericht
    kvind die echt wel overpriced, koop u ne airport extreme en ne Lacie externe HDD van 2TB ofzo
    edit, mja tis apple, so why not
    Nadeel is dan weer wel dat je die HDD constant moet gaan aanzetten want ik vermoed dat als je deze constant laat aanstaan, deze serieus warm zal lopen?

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    268 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nico Bekijk bericht
    Nadeel is dan weer wel dat je die HDD constant moet gaan aanzetten want ik vermoed dat als je deze constant laat aanstaan, deze serieus warm zal lopen?
    Nee hoor, zulke externe hdd's kunnen 24/7 draaien. Zorg gewoon dat ze bv niet bedekt zijn door een kilo papier ofzo, dus dat de warmte wegkan

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nico Bekijk bericht
    In principe is het voor een hdd beter om ze 24/7 op te laten staan en te laten draaien dan ze dagelijks op en af zetten.

Member Luna K's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Probleempje: sinds enkele weken gebruik ik Google Chrome als main browser. Ik vind dat deze iets sneller surft dan safari en ook de vele extensions zijn zeer handig. Sinds een kleine week heb ik wel een probleempje met youtube: elke video in fullscreen begint te haperen. Het geluid is normaal, maar het beeld hapert echt.. in normal view heb ik dit probleem niet... Ook in Safari heb ik dit probleem niet... Noch op een andere video-site... enkel op youtube in full screen op Google Chrome.. sinds een week...

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Vind het vrij vervelend...

Alvast bedankt !

Stop lookin' at what you aint got and start being thankful for what you do got...

Member nico's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frado2005 Bekijk bericht
    Nee hoor, zulke externe hdd's kunnen 24/7 draaien. Zorg gewoon dat ze bv niet bedekt zijn door een kilo papier ofzo, dus dat de warmte wegkan
    Wist ik niet. lijkt me dan interessant om ook eens over een airport extreme na te denken

Approved 9-lifer Bouver's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Is er nog een andere mogelijkheid om internet op iphone 3gs te tehteren naar een laptop? Er staat wel geen iTunes op en verbinden via bluetooth lijkt ook niet te werken :/. Er is geen internet beschikbaar enkel dat van op de iphone.

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    268 (100%)
    Denk niet dat er iTunes moet op staan om via USB te kunnen tetheren? Denk dat hij gewoon de nodige drivers moet kunnen installeren.

Member Skyscraper's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Op mijn 'bureaublad' blijft dat icoon van flash player staan, kan 't niet naar Trash verslepen omdat er dan in de plaats 'Eject' staat. En 't naar daar toeslapaen verandert ook niks.. Hoe krijg ik dat weg?
    Deleten lukt ook niet. En openen doet niks.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    In principe is het voor een hdd beter om ze 24/7 op te laten staan en te laten draaien dan ze dagelijks op en af zetten.
    lol meent ge da nu? Wees blij da uw kot nie afgebrand is. Nooit papieren ofzo op hd's leggen

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riflexz Bekijk bericht
    lol meent ge da nu? Wees blij da uw kot nie afgebrand is. Nooit papieren ofzo op hd's leggen
    En zou ge nu eens willen uitleggen waar gij die papieren uit mijn stelling kunt halen?

En ja, voor bewegende onderdelen is het beter om continu te draaien dan continu te stoppen en starten.

Crew Member Zero Grav's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Carrion heeft nochtans wel gelijk. Google heeft dat eens uitgetest, het snelste wat ik er nu van terug vind is Massive Google hard drive survey turns up very interesting things -- Engadget.

Member Skyscraper's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Redelijk ambetant klein probleemke toch wel;
    heb mijn macbook pro sinds gisteren en daarnet merkte ik dat de trackpad lichte tik geluiden maakt als ik 't gebruik.
    Soms hoort ge niet, maar 't laatste half uur dat ik erop let hoor ik vaak 'n lichte tik als ik erover wrijf & los laat.
    't is redelijk storend, zeker als ge weet dat die helemaal nieuw is..
    Is dit normaal of valt d'r iets aan te doen?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten