Pagina 117 van 334 EersteEerste ... 1767107113114115116117118119120121127167217 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.741 t/m 1.755 van 5001
    Approved 9-lifer General Lee's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selderijstok Bekijk bericht
    Alternatief voor limewire? Frostwire is blijkbaar ook een zinkend schip, nu moet ik alles van youtube halen
    Sinds wanneer mag er hier openlijk over warez gesproken worden?
    I'm a writer. I think, I type, I drink. Lather, rinse, repeat. Not always in that order.

Approved 9-lifer MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door General Lee Bekijk bericht
    Sinds wanneer mag er hier openlijk over warez gesproken worden?
    Limewire is geen warez he...
    Lostsoulrecordings
    E8400@4GHz D-tek Fuzion // P5Q-E // Ballistix // HD3850@850/1035 MCW60 // HX520 // pa120.3 // DCC1 18W
    OC: http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=419486
    MacBook Pro 15" i5 8gb

Member phixiuZ's schermafbeelding
    iTrader
    72 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L@dyk!ll3r Bekijk bericht
    ja schandalig , maar ik heb nog eens gebeld met baas van laptopdienst op school

ik betaal 75 euro bij s&s en krijg mijne kapotte laptop terug(werkt nog perfect enkel uiterlijke schade)

dan koop ik er eentje van 1080 bij s&s , dat opsturen naar verzekering en krijg dan 956 € terug.

blijkbaar kan mijn resterende 2j 6 m applecare overgezet worden naar de nieuwe macbook , maar verzekering is er dan nietmeer.

niet meer laten vallen is de boodschap zeker

in principe moet die beschadigde apple nog verkocht geraken , als ik hem terugheb fotokes nemen en hier eens op b&s posten....
    Dus als ik het goed begrijp gaade nog serieus wat geld maken op het laten vallen van uwen laptop? Ge krijgt hem terug voor 75 euro, ge verkoopt de gevallen laptop en krijgt ondertussen van de verzekering een nieuwe bijna volledig terugbetaald?

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Vraagske; Apple component-AV-kabel - Apple Store (Nederland)

Kan je met deze kabel ook de games die op je iphone staan op je tv scherm laten spelen?

Banned
    iTrader
    18 (100%)
    Ik begin toch meer en meer te twijfelen tussen een Macbook en een Macbook Pro. De meerkost maakt mij in principe niet al te veel uit, al bespaar ik natuurlijk liever 150 € als dat kan. Nu, de enige verschilpunten die mij aanspreken zijn het grotere RAM-geheugen en de aluminium-behuizing.

Nu mijn vraag: Is dat verschil van 2 gb RAM echt merkbaar als je enkel surft, typt, muziek beluistert, wat filmpjes bekijkt,... Het gebruik zou wel dagelijks zijn, maar grafische vormgeving en andere belastende zaken als Photoshop, ... laat ik gegarandeerd links liggen, dit strookt ook niet met mijn studies.

Banned
    iTrader
    458 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireflies Bekijk bericht
    Nu mijn vraag: Is dat verschil van 2 gb RAM echt merkbaar als je enkel surft, typt, muziek beluistert, wat filmpjes bekijkt,... Het gebruik zou wel dagelijks zijn, maar grafische vormgeving en andere belastende zaken als Photoshop, ... laat ik gegarandeerd links liggen, dit strookt ook niet met mijn studies.
    ZEKER

Plus als je van je school uit Windows moet gebruiken, is het zeker handig om 4GB aan geheugen te hebben. Zo draai ik bijvoorbeeld VMWare Fusion zodat ik op Windows kan zitten terwijl ik ook op Mac OS X zit. Met 2GB komt daar niets van in huis. De Bootcamp-partitie opstarten en volledig in het Windows-besturingssysteem zitten, nee bedankt

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Ik begin toch meer en meer te twijfelen tussen een Macbook en een Macbook Pro. De meerkost maakt mij in principe niet al te veel uit, al bespaar ik natuurlijk liever 150 € als dat kan. Nu, de enige verschilpunten die mij aanspreken zijn het grotere RAM-geheugen en de aluminium-behuizing.

De norm is 4GB dan zit je sowieso wel goed maar als je gewoon surft en muziek beluistert en wat youtube enzo dan heb je genoeg aan 2GB.

Maar ik raad zeker en vast 4GB aan hoor want er gaan zeker wel momenten zijn waarbij deze over de 2GB zal gaan en dan is dit niet aangenaam, ik kan het weten, ga dus maar voor die 4GB ram meteen.

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Dat is niet waar, ik heb 2GB RAM en puur voor surfen, mailen e.d. is dat perfect. Ik gebruik zelfs photoshop en dat is goed te doen, al is het wel nipt.
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

Approved 9-lifer freekydude's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)

Tis opzich simpel. Ge zult hoogstwss wel toekomen met 2 GB ram, maar 4GB is toch net iets veiliger. Ge zegt dat die 150 euro niet zo veel uitmaken, koop dan een MBP (SOWIESO!). + de Ram en wat andere kleine dingen is hij ook veel steviger + ziet hij er gelikt uit .

Approved 9-lifer JorisL's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Ik zoek een screen protector voor mijn iPod Touch (4de gen.). Ik had gedacht aan de Power Support HD Anti-Glare Film Set. Doen of zijn er andere protectors die beter zijn?

Member BlisteringByte's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Iemand dat me kan helpen aan een powermac G5 / mac pro kast ?

thanks!
    “ I think that in human evolution it has never been as necessary to have this substance LSD. It is just a tool to turn us into what we are supposed to be. ”

—Albert Hofmann

Member
    iTrader
    19 (100%)
    @BlisteringByte: Het 'Gezocht' forum is een beetje lager..
    * iPhone 5 32Gb (Black) & iPad mini 32Gb Wi-Fi (Black).
    * 13" MacBook Pro Retina (Late 2013) : Intel Core i5 2.4GHz : 8GB DDR3L : 256GB : Intel Iris.
    * Mac Pro (Mid 2010) : Intel Xeon Quad Core 2.8GHz : 12GB DDR3 ECC : 256GB SSD + 1TB & 2TB HDD : Sapphire Radeon HD7950 Boost 3GB.
    * Mac Pro (Early 2008) : 2x Intel Xeon Quad Core 2.8GHz : 8GB DDR2 ECC : 160GB + 1TB HDD : ATI Radeon HD2600XT.

Member BlisteringByte's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    ja maar 't kan toch zijn dat er hier iemand nog een oude kast heeft staan ofzo en daar niet bij stilstaat om in het 'gezocht' gedeelte gaan kijken....
    “ I think that in human evolution it has never been as necessary to have this substance LSD. It is just a tool to turn us into what we are supposed to be. ”

—Albert Hofmann

Member Ironpole's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Ex!Tjen- Bekijk bericht
    die itunes kaarten kunnen ook gebruikt worden om apps te kopen via itunes...
    Ik heb just in de Carrefour zo'n kaartje gekocht. Er lagen kaartjes en ik geef dat af aan de kassa, maar ik krijg zo'n identificatiecode op het 'bonneke' terug. Had liever een volwaardig kaartje gehad ipv gewoon de code maarja... Misschien kan ik zelf wel 'n kaartje maken en die code overtypen.

Member Zorba's schermafbeelding
    iTrader
    97 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ironpole Bekijk bericht
    Ik heb just in de Carrefour zo'n kaartje gekocht. Er lagen kaartjes en ik geef dat af aan de kassa, maar ik krijg zo'n identificatiecode op het 'bonneke' terug. Had liever een volwaardig kaartje gehad ipv gewoon de code maarja... Misschien kan ik zelf wel 'n kaartje maken en die code overtypen.
    Ik neem die altijd mee Heb er hier een paar liggen.
    Drive safe, go for zero!

Pagina 117 van 334 EersteEerste ... 1767107113114115116117118119120121127167217 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten