Ga naar uw homemap (dus uw naam waarschijnlijk). Sleep dan downloads in het dock.
Ga naar uw homemap (dus uw naam waarschijnlijk). Sleep dan downloads in het dock.
Kheb net mijn pc geformatteerd en ik ben vergeten een backup te maken van mijn iTunes library (en vnl mijn apps dan..)
Buiten dat ik een grote hoeveelheid apps nu gewoon kwijt ben (omdat die niet meer op mn iPhone staan, en ik moet gaan uitzoeken welke dat zijn en die terug downloaden), wilt mijn iPhone de apps die daar op staan niet syncen naar mijn pc.
Alleh, hij zegt dat als ik ga syncen, de data etc van mn iPhone vervangen wordt met wat er op in mijn iTunes staat. Wat dus 2 apps zijn.
Maar ik heb wel terug mijn iTunes ge-authorized met mijn Store-account. Gaat hij dus werkelijk die apps eraf halen of is dat een soort automated message en heeft die dan voornamelijk betrekking tot mijn muziek en andere toestanden?
Ge gaat alles opnieuw moeten syncen, hij linkt dat aan die ene library. Is hier echt al zo vaak uitgelegd..
Ok, merci. Nu is het gelukt.![]()
Ik zou graag mijn mails van de KULeuven aan mijn KULeuven mailadres lezen via de mail app. Weet iemand welke instellingen (Hij vraagt servernaam en anderen) je daarvoor moeten invullen? Of waar ik die zou kunnen vinden?
Bij mij stelde Mails dit automatisch in! Mocht dit bij jou niet het geval zijn dan kan je altijd handmatig alles invoeren. Meer info hier:
https://admin.kuleuven.be/icts/services/email
In iOS 4.3 komt er een hotspot voor je internet te delen via wifi. Zal dit ook werken als je edge hebt? Want in de meeste artikels spreekt men enkel over 3G verbindingen.
De laatste dagen slaat mijn videostream tilt (megavideo, videobb, loombo,...) wanneer ik switch tussen fullscreen en normal view.
Ik gebruik de laatste versie van Safari.
Bestaat er een goede app voor de iPhone om restaurants en andere plaatsen te vinden in steden?
Ik weet dat google voor de Android daar zo'n app voor had, maar ik vind zoiets niet voor de iPhone, enige ideetjes?
Ah, dat was hem, heb Around Me ook gedownload, maar ik heb de indruk dat die wat minder plaatsen vind (toch hier in belgie)
Hallo,
Mijn iphone 4 16 GB is aangekocht in Nederland moet ik nu met mijn Iphone helemaal naar Nederland om hem te vermaken ?
Het probleem is met de unlock valt hij constant uit en moet ik hem met de aan/uit knop en home button ingehouden weer opstarten. En vind hij de provider weer niet en valt hij weer uit.
Help mij aub.
Greetz
Pff das redelijk kut. Kan ik hem gewoon niet binnen brengen in een Apple shop en kunnen ze dat niet zien aan de Imei code of zo hoelang nog in garantie is.
Groeten
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)