Pagina 115 van 334 EersteEerste ... 1565105111112113114115116117118119125165215 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.711 t/m 1.725 van 5001
    Approved 9-lifer MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk bericht
    Ik denk niet dat je hem nog veel goedkoper gaat vinden. €150 is anders al een mooie korting
    Dat dacht ik ook. Heb nog wa verder zitten googlen en het wordt precies afgeraden om bij mediamarkt te kopen. Heb horen zeggen van nen maat dat die refurbished modellen zouden verkopen :/ Kan dat?
    Lostsoulrecordings
    E8400@4GHz D-tek Fuzion // P5Q-E // Ballistix // HD3850@850/1035 MCW60 // HX520 // pa120.3 // DCC1 18W
    OC: http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=419486
    MacBook Pro 15" i5 8gb

Member Zorba's schermafbeelding
    iTrader
    97 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorGo7h Bekijk bericht
    Dat dacht ik ook. Heb nog wa verder zitten googlen en het wordt precies afgeraden om bij mediamarkt te kopen. Heb horen zeggen van nen maat dat die refurbished modellen zouden verkopen :/ Kan dat?
    Dat zou mij ten zeerste verbazen. Moest het zo zijn, zou dat dan toch vermeld moeten worden.
    Drive safe, go for zero!

Member Bosvos's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    De laatste tijd heb ik vrij veel lag als ik zo'n flashspelletjes speel.
    Eerst gaat het allemaal vlot maar na 5-10 minuten begint dat spel belachelijk hard te laggen.
    Ik gebruik momenteel Chrome, zometeen eens eventjes testen met Firefox en Safari.

Iemand die me kan zeggen wat de oorzaak zou kunnen zijn?
    | Last.fm |

Member J.Brown's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Ik zou me graag een Iphone 3Gs kopen, 2e hands aangezien de nieuwprijs mij te hoog ligt. Wat is een correcte prijs voor een van 16GB/32GB? Aangezien de prijzen online sterk verschillen van koper tot koper.. Als iemand nog tips heeft bij het aankopen van een 2e hands iphone, ze zijn meer dan welkom welkom.
    PSN: JBROWNN_-
    Last.FM

Member
    iTrader
    19 (100%)
    @Bosvos: Flash al eens geüpdate? Recent hebben ze ondersteuning voor hardware acceleratie toegevoegd, kan misschien wel helpen. Al is flash altijd al wel een beetje een ramp geweest op Macs.
    * iPhone 5 32Gb (Black) & iPad mini 32Gb Wi-Fi (Black).
    * 13" MacBook Pro Retina (Late 2013) : Intel Core i5 2.4GHz : 8GB DDR3L : 256GB : Intel Iris.
    * Mac Pro (Mid 2010) : Intel Xeon Quad Core 2.8GHz : 12GB DDR3 ECC : 256GB SSD + 1TB & 2TB HDD : Sapphire Radeon HD7950 Boost 3GB.
    * Mac Pro (Early 2008) : 2x Intel Xeon Quad Core 2.8GHz : 8GB DDR2 ECC : 160GB + 1TB HDD : ATI Radeon HD2600XT.

Banned
    iTrader
    18 (100%)
    Het nadeel is natuurlijk dat MM echt een barslechte dienst na verkoop heeft. Ik raad echt iedereen af om bij MM te kopen, redelijk goedkoop, maar eens je met problemen zit, ben je echt gescheten.

Approved 9-lifer NeoCracer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Weet er iemand waar je het goedkoopst een Mac book pro kunt kopen?
    Op mediamarkt.be kost het basis model 1650euro terwijl deze 1800euro kost in de appstore (en 1700euro met studentenkorting).

Als er iemand nog goedkopere winkels weet?
    Misschien kan je eens zoeken op rapidshare naar een MacBook? Dan kan je hem daar misschien downloaden...
    XBL: NeoCracer

Approved 9-lifer Selderijstok's schermafbeelding
    iTrader
    225 (99%)
    Zijn er tips om het keyboard te kuisen van een iMac? Al die toetsen beginnen hier te kraken of komen met moeite terug naar boven

 zit gewoon bijna muurvast

Approved 9-lifer ImpulseEEE's schermafbeelding
    iTrader
    63 (98%)
    Man man man , miserie miserie miserie.

Heb week geleden mijn MBP 13 laten vallen op school. Doordat er bij mijn laptop verzekering was mocht ik van school bij S&S hasselt een offerte laten maken. Krijg die offerte terug 5 dagen later en bedrag bedraagd 1861 € (idd , dik 700 euro meer dan nieuwprijs)

Stuur deze offerte door naar school , en daar vertellen ze mij dat de laptop voor 1107 € verzekerd is , en ik dus maar 983€ terugkrijg (124 euro vrijstelling). dus zit er niets anders op dan een nieuwe te kopen bij S&S aan 1080 € (studentenkorting eraf)

Nu kreeg ik van het school te horen dat ik altijd €124 zelf moet betalen dus dan krijg ik 1080-124 terug. Dus 956 €.

Nu op de gevallen MBP zat applecare voor 3 jaar + verzekering van het school.

Nu blijkt dus dat ik die applecare voor 3 jaar kwijt ben en ook de verzekering vant school kwijt ben ? Kan dat ? Dus hierdoor moet ik zelf 124 betalen + 75 bestek + ik heb geen verzekering of applecare meer terwijl ik bij het gevallen toestel daar wel voor betaald heb.

+ 75 bestek , iid ik moet 75 € bestekkosten betalen zelfs al koop ik daar een spiksplinternieuwe (!!!!!!!!!) macbook pro.

Nu nog iets , zou ik dan gewoon die kapotte macbook mogen houden ook ? want er is niet veel aan eigelijk , hij werkt perfect , enkel linkerhoek is beetje geplooit van de val , maar alles werkt nog en ook alle poorten werken nog.

in principe zou ik deze kunnen verkopen fzo.
    Apple iPhone 6 Plus 16GB Space Gray / Apple iPad Air 2 16GB Gold / Macbook Pro 15" / Waiting for  Watch
    Proud Mobile Viking since April 17, 2010 - Join Now !

Member Zero Grav's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Rofl, S&S doing what they do best, mensen proberen af te zetten. Hoe kunt ge nu voor lichte cosmetische schade voor een oude laptop meer moeten betalen als voor een nieuwe laptop..

Approved 9-lifer ImpulseEEE's schermafbeelding
    iTrader
    63 (98%)
    ja schandalig , maar ik heb nog eens gebeld met baas van laptopdienst op school

ik betaal 75 euro bij s&s en krijg mijne kapotte laptop terug(werkt nog perfect enkel uiterlijke schade)

dan koop ik er eentje van 1080 bij s&s , dat opsturen naar verzekering en krijg dan 956 € terug.

blijkbaar kan mijn resterende 2j 6 m applecare overgezet worden naar de nieuwe macbook , maar verzekering is er dan nietmeer.

niet meer laten vallen is de boodschap zeker

in principe moet die beschadigde apple nog verkocht geraken , als ik hem terugheb fotokes nemen en hier eens op b&s posten....
    Apple iPhone 6 Plus 16GB Space Gray / Apple iPad Air 2 16GB Gold / Macbook Pro 15" / Waiting for  Watch
    Proud Mobile Viking since April 17, 2010 - Join Now !

Member sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    iemand die weet hoe je uw bootcamp icon aanpast?

via candybar of de gebruikelijke methode (kopieren en plakken) lukt dit niet.
    Blijkbaar kan ik alleen lezen op mijn bootcamp hdd, dus ook niets plakken en kopieren, heb wel ntfs for mac geinstalleerd staan en kan mijn externe hdd's lezen in ntfs, dnno wat er is.

Btw, kan je aanpassen bv welke apps eerst starten bij het opstarten van osx? als ik bv eerst geektool wil laten opstarten en daarna pas de rest?
    Laatst gewijzigd door sharpshot; 7 december 2010 om 16:48

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L@dyk!ll3r Bekijk bericht

ik betaal 75 euro bij s&s en krijg mijne kapotte laptop terug(werkt nog perfect enkel uiterlijke schade)

dan koop ik er eentje van 1080 bij s&s , dat opsturen naar verzekering en krijg dan 956 € terug.

blijkbaar kan mijn resterende 2j 6 m applecare overgezet worden naar de nieuwe macbook , maar verzekering is er dan nietmeer.

in principe moet die beschadigde apple nog verkocht geraken , als ik hem terugheb fotokes nemen en hier eens op b&s posten....
    toch maar vreemd, als ik het goed begrijp, is enkel de behuizing kapot geraakt? Een nieuwe behuizing kopen kan toch niet zoveel geld kosten zeker?
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

Approved 9-lifer Sick-Boy's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Weet iemand hoe je een webserver start (bij sharing/delen dus) zonder netwerk (op Leopard)?

MAMP ofzo is geen optie, het moet die webserver zijn.
    - Vice-President of Awesome -

Approved 9-lifer Implar's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L@dyk!ll3r Bekijk bericht

Applecare overdragen wtf? Das echt het eerst wat ik ervan hoor.
    Die Applecare is gelinkt aan een serienummer, dat kunnen ze niet veranderen.

Applecare is overdraagbaar op een ander persoon (als je hem binnen de 3jaar verkoopt), maar niet op een ander toestel
    Nothing to see here, move along.

Pagina 115 van 334 EersteEerste ... 1565105111112113114115116117118119125165215 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten