Pagina 22 van 26 EersteEerste ... 12181920212223242526 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 421 t/m 440 van 503
    Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    die tablet kan ideaal worden als vervanger van een laptop, maar vooral voor zakenmensen: een mooie kalender app, een aangepaste email client, safari e.d.

Maar een camera bv. ontbreekt wel serieus voor videoconferencing. Als ik me niet vergis, is het eigenlijk niet osx, maar eerder de gestripte osx van de iphone die het bevat. Dat is wel de grootste fout.

Het grote pluspunt lijkt mij wel de draagbaarheid. Een laptop meenemen, bovenhalen en openklappen, opstarten e.d. heeft toch nog heel wat meer voeten in de aarde dan zo'n flinterdunne tablet die instant opstart.

iTrader
    14 (100%)
    die tablet kan ideaal worden als vervanger van een laptop, maar vooral voor zakenmensen: een mooie kalender app, een aangepaste email client, safari e.d.

Maar een camera bv. ontbreekt wel serieus voor videoconferencing. Als ik me niet vergis, is het eigenlijk niet osx, maar eerder de gestripte osx van de iphone die het bevat. Dat is wel de grootste fout.

Het grote pluspunt lijkt mij wel de draagbaarheid. Een laptop meenemen, bovenhalen en openklappen, opstarten e.d. heeft toch nog heel wat meer voeten in de aarde dan zo'n flinterdunne tablet die instant opstart. ik vind het soms ook wel overkill als ik alweer die laptop moet meesleuren om wat foto's te tonen of om effe op de trein te willen surfen of zo...
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

Approved 9-lifer Bram's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina Bekijk bericht
    niet te schatten. Als je het promofilmpje op de site bekijk, begin je zelf nog te geloven dat je het nodig hebt en heb je die drang precies om hem toch te kopen
    kmoet eerlijk zeggen dak da filmpje maar degoutant vind om naar te kijken

Ja tis een cool gadget, maar ik zit even graag met m'n laptop in de zetel of in bed, da gaat ook vlotjes...

The best way to handle photos, email... Ja, die gallerijen zien er idd wel nog hip uit, maar uiteindelijk...

Pina heeft hierboven wel een punt. De draagbaarheid en snelheid + de grootte kan voor sommigen idd wel een pluspunt zijn. Anderzijds, ik zet mijn laptop nooit uit, dus ik moet hem enkel openklappen en het ding werkt ook.

iTrader
    14 (100%)
    Nu ja, als ik eerlijk moet zijn, ik gebruik mijn macbook pro voor niet meer dan wat een ipad kan: mailen, surfen, films en foto's bekijken... En er zullen ook nog een pak apps uitkomen voor de ipad.

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina Bekijk bericht
    Nu ja, als ik eerlijk moet zijn, ik gebruik mijn macbook pro voor niet meer dan wat een ipad kan: mailen, surfen, films en foto's bekijken... En er zullen ook nog een pak apps uitkomen voor de ipad.
    idem, maar een laptop met OSX is toch wel een pak handiger. Je hebt toch meer vrijheid de iPad. We zullen zien met wat de developers afkomen in de App-store.

Approved 9-lifer Selderijstok's schermafbeelding
    iTrader
    221 (99%)
    Die alu achterkant mogen ze wel doortrekken naar de nieuwe iphone hoor

Approved 9-lifer Bouver's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Zou die alu achterkant niet snel warm worden? Had ergens gelezen dat plastiek minder snel warm wordt dan metaal.

iTrader
    14 (100%)
    zal waarschijnlijk er vlak voor of zo nog extra geïsoleerd zijn zeker? Dat aluminium kan wel brrrr zijn als je die op uw schoot legt

Approved 9-lifer Selderijstok's schermafbeelding
    iTrader
    221 (99%)
    Het toont eigenlijk best groot maar is wel klein als ik het zo vergelijk met mijn laptop

Approved 9-lifer Omni's schermafbeelding
    iTrader
    11 (92%)
    Vind het maar niets die iPad, wat ik me ook afvraag is dat bij een e-reader feitelijk gebruikt wordt gemaakt van e-papier wat geen gebruik maakt van een backlight waardoor je ogen niet zo vermoeid worden als dat ze zouden worden als ze van een gewoon scherm iets zouden lezen. Nu lijkt me dit scherm boeken niet echt op deze manier weer te gaan geven.

Weet nu niet veel of dit mogelijk is of niet maar gaat deze iPad de boeken gewoon weergeven als een normaal scherm of als e-paper wat veel beter is voor de ogen/hersenen.

edit: wow, sorry voor de rampzalige zinsconstructies.

Member LeSec's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Kdenk dat er een vrij grote markt kan zijn voor zakelijk gebruik.
    Zoiets past perfect in een akte tas, staat pages/keynote/numbers op, ge kunt uw krant etc.. wa lezen, ideaal voor agenda & email verkeer.
    Spijtig genoeg geen video-conference, vind ik het grootste minpunt eigenlijk ma bon zal wss nogwel komen met externe camera & software en das misschien ook meteen handiger aangezien ge dan uw iPad kunt leggen/draaien hoe ge wilt en toch nog steeds in beeld blijft.

Ook om projecten voor te stellen intern of aan klanten zie ik daar wel mogelijkheden in.

Of dit nu voor iedereen geschikt is weet ik nu niet.

Kzie mij niet én een iphone, én een mbp én een ipad meesleuren -_-

Member MiniJeffrey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    overdreven hype voor niks imo... een tussenproduct tussen een smartphone en een laptop. Het biedt niets écht nieuw en zal onhandig in handeling en gebruik zijn (vasthouden in de zetel of in bed bvb). Bovendien is de hardware nu alweer verouderd nog voor release. Voor een dergelijk scherm mocht er toch een deftige intel-processor ingezeten hebben. De gamesjournalist ter plaatse zag meteen dat de graphics allesbehalve aan een laptop kunnen tippen...

Member kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    1. Dit is niet bedoeld als een vervanger voor een laptop, en zeker geen gamelaptop.
    2. Hoe weet je dat het onhandig is in omgang? Juist ja, je weet het niet en kan het niet weten.
    3. Overdreven hype, correct. Komt door de marketingmachine en ook een beetje door hun reputatie. Als je ziet wat de iPhone teweeg gebracht heeft in het mobiele landschap ...

iTrader
    0
    Kakature, kheb het u uitgelegd in de chat . In de conferentie al zag je hoe Jobs zijn been moest buigen zodat het toestel toch ergens kon op rusten. Of zie je jezelf in de zetel al 1 hand gebruiken om het vast te houden, en het ander om je mails te beantwoorden? De dock kan je niet gebruiken op die manier.

Gezien ze er wel games willen op uitbrengen mochten ze meer kracht in het beestje gestopt hebben?

iTrader
    9 (100%)
    iPhone heeft ook games en geen Crysis graphics

Member GeeKer's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakature Bekijk bericht
    1. Dit is niet bedoeld als een vervanger voor een laptop, en zeker geen gamelaptop.
    2. Hoe weet je dat het onhandig is in omgang? Juist ja, je weet het niet en kan het niet weten.
    3. Overdreven hype, correct. Komt door de marketingmachine en ook een beetje door hun reputatie. Als je ziet wat de iPhone teweeg gebracht heeft in het mobiele landschap ...
    Steve Jobs begint met "this is better then a laptop"

Ik zeg het, volgens mij weten zelf niet goed voor wie het juist is, maar ze konden niet anders dan er één op de markt te brengen.

iTrader
    0
    Hij zei ook dat het dé beste manier is om op het internet te surfen... Ik weet het nog zo niet hoor...

iTrader
    47 (100%)
    Zonder flash? Van zn leven niet!

iTrader
    9 (100%)
    Zonder Flash wordt het wel een fail. Nuja, Flash zal toch sterven na een tijdje maar toch.

iTrader
    47 (100%)
    Waarom zou flash sterven?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten