Pagina 48 van 120 EersteEerste ... 384445464748495051525898 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 941 t/m 960 van 2381
    Approved 9-lifer NeoCracer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hummel Bekijk bericht
    voor mij was dat interessant als ik mijne ipad zou meenemen en een filmke wou kijken. converteren hou ik me niet mee bezig
    Tja. Als je niet wil streamen, en niet wil converteren... Dan blijft er niets meer over...

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    voor mij was dat interessant als ik mijne ipad zou meenemen en een filmke wou kijken. converteren hou ik me niet mee bezig
    Ik heb air video al getest met de iphone en de kwaliteit is heel mooi en het werkt als een trein via wifi maar het probleem is natuurlijk je pc of laptop moet blijven openstaan als je deze naar je iphone wil streamen en bekijken.
    Dit zal hetzelfde zijn met de ipad, je zal perfect de films overal en wanneer kunnen bekijken ook via 3G normaal gezien maar je laptop zal wel al die tijd moeten openstaan en daar ben ik niet echt voor.
    Converteren is piece of cake mee dat ding en terwijl het aan het converteren is kan je al naar de film of serie of eender wat al kijken.
    Maar het is voor velen wel een steengoeie app natuurlijk, ik kijk alleen naar wat ik graag heb en niet, zoals we allemaal weten zit niet ieder mens met dezelfde gedachten en behoeften .

Approved 9-lifer Bouver's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door palatinus Bekijk bericht
    De USB poort van de iPad geeft trouwens geen stroom door. Is dus sowieso niet mogelijk zonder power adaptor.
    de iPad heeft geen USB poort...

Approved 9-lifer Implar's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk bericht
    de iPad heeft geen USB poort...
    Via de camera connection kit

Member
    iTrader
    77 (100%)
    Ik had al een Amerikaans modelletje en daar heel tevreden van.
    Vandaag met het grootste gemak een 32GB 3G model op de kop getikt.
    Bij Mobistar een iPad15 abonnementje afgesloten & op het eerste zicht ook heel tevreden.

Alleen 1 vreemd iets (of het moet nog anders ingesteld worden).
    Via de YouTube-applicatie en met 3G verbinding aan kan ik slechts YouTube-filmpjes afspelen in barslechte kwaliteit ... (ongeacht of ik HD-clip kies of niet)
    Iemand met hetzelfde of net niet?

Crew Member Zero Grav's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Als ge niet wilt converteren dan zijt ge toch ook niets met uw externe HDD? Dan zijt ge met Air Video nog beter af, want die converteert on-the-fly.

Member
    iTrader
    19 (100%)
    @EilandGlorie: Youtube compresseert de filmpjes enorm als je via 3G kijkt.. Dit viel op de iPhone al op en ik had al gehoord dat het bij de iPad ook gebeurd. (En uiteraard nog harder opvalt.) Weinig aan te doen vrees ik...

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tijgerke Bekijk bericht
    @EilandGlorie: Youtube compresseert de filmpjes enorm als je via 3G kijkt.. Dit viel op de iPhone al op en ik had al gehoord dat het bij de iPad ook gebeurd. (En uiteraard nog harder opvalt.) Weinig aan te doen vrees ik...
    Yep, dat heb ik deze wek ook opgemerkt toen ik een voetbal filmpje aan ne maat wilde tonen via 3G, nu hier via wifi hetzelfde filmpje opgezet en het verschil is heel opmerkelijk, van lelijke kwaliteit via 3G naar mooie kwaliteit via wifi :-).
    Toch wel jammer vind ik je via 3G zo'n slecht beeld krijgt te zien, vind ik niet kunnen.

Member hummel's schermafbeelding
    iTrader
    47 (98%)
    Moest er nu een app zijn die divx enz kon spelen, dan zou het al veel makkelijker zijn hé

Member sure's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Net airvideo getest op windows en dat werkt. Wist ik niet.
    Kheb het maar ineens gekocht.
    Echt iets onwaarschijnlijk handig.

Member hummel's schermafbeelding
    iTrader
    47 (98%)
    Ja airvideo werkt ongelofelijk goed en snel

Member
    iTrader
    0
    ik moet mijn menig herzien over de standaard applicatie, er zitten serieuze bugs in die mij geld kosten. Ik download een krant , ik vlieg uit de applicatie tijdens downloaden, ik ga terug in de applicatie en moet ze opnieuw kopen. Als ik dan afrekening krijg van iTunes moet ik dus effectief 2 kranten betalen. Iemand een idee waar ik dit kan melden?

Member MiniJeffrey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    bij corelio

mijn krant van vandaag wil overigens niet downloaden?

Member
    iTrader
    0
    hier wil ze downloaden na 2 x kopen, het duurt wel zeer zeer lang, jammer, heb al contact genomen met corelio hopelijk krijg ik men centen terug voor de dubbele aankopen

Member MiniJeffrey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De app is slachtoffer van zijn populairteit. Moet wel zeggen dat het echt aangenaam is om zo de krant te lezen imo. Gisteren in bed nog heel de krant van gisteren zitten lezen.

Member
    iTrader
    0
    yeps klopt, voor mensen die interesse hebben, je kan ook de Knack lezen op de iPad, gewoon de applicatie Zinio downloaden. Via die applicatie kan je de knack kopen, naast heel wat andere magazines.

Member sToRm's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Iemand de multitasking app al geprobeert?

Heb nog géén ipad, maar overweeg wel de aanschaf. Maar dit lijkt wel cool moest het goed werken.

Grtz

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    270 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stageline Bekijk bericht
    Yep, dat heb ik deze wek ook opgemerkt toen ik een voetbal filmpje aan ne maat wilde tonen via 3G, nu hier via wifi hetzelfde filmpje opgezet en het verschil is heel opmerkelijk, van lelijke kwaliteit via 3G naar mooie kwaliteit via wifi :-).
    Toch wel jammer vind ik je via 3G zo'n slecht beeld krijgt te zien, vind ik niet kunnen.
    misschien kan je, mits jailbreaken, iets downloaden via cydia dat apps laat denken dat er wifi is, ook al is het 3g?

Member Zorba's schermafbeelding
    iTrader
    83 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk bericht
    hier wil ze downloaden na 2 x kopen, het duurt wel zeer zeer lang, jammer, heb al contact genomen met corelio hopelijk krijg ik men centen terug voor de dubbele aankopen
    Heb dat daarnet ook voorgehad, maar wel nog 1 van de 5 gratis kranten. App is ook gecrasht maar bij terug opstarten stond er nog altijd 4 gratis kranten, dus er is er geen afgegaan.

De weekendkrant is wel wat veel om helemaal te lezen op de iPhone. Meer en meer voel ik de nood naar de iPad ik durf geen Fnac/Apple Store binnen te gaan of ik koop hem sowieso

Member
    iTrader
    19 (100%)
    Tenzij je bereidt bent om 799€ uit te geven kan je gerust zo'n store binnenwandelen, want dat zijn zowat de enige modellen die nog verkrijgbaar zijn. (64GB 3G)

Volgens ZDNet is dat model dan wel het populairst
    (Waarschijnlijk zijn er daar meer van geleverd dan van de andere, die was ook in FR/DE het snelste leverbaar.)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten