Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
    Approved 9-lifer Unrach's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    1

Final Cut Studio Install Problem

Hey Allemaal,

Ik heb altijd gewerkt met Final Cut Studio 2 en heb die versie ook nodig voor school. Nu had ik voor eens uit te testen, Final Cut Studio 3 op mijn mac gezet. Ik vind het nog niet stabiel genoeg en ik kan geen projecten openen in FCS 2 die van 3 komen, dus ik wilde graag terug FCS 2 er op zetten.

Nu is er een probleem veroorzaakt. Mijn mac denkt nog altijd dat Final Cut Pro 7 (uit Studio 3) er op staat en hij laat niet toe om een oudere versie te installeren, dus Final Cut Pro 6 (uit Studio 2) staat in het grijs, ik kan hem niet aanvinken om te installeren.

Ik heb al even zitten googlen en al een tool gevonden om Final Cut Studio te verwijderen, daarna ook specifiek het probleem opgezocht en ze zeiden dat ik eens in mijn "receips" folder moest kijken, daar stond niets in. Ook in mijn "Preference" map staat niets meer van Final Cut Studio.

Ik veronderstel dat er ergens een lijst in het systeem moet zitten van alle ge´nstalleerde programma's? Nu, daar heb ik ook nog niet veel over gevonden...

Nuja, is hier iemand die misschien nog een plaatsje kent in het systeem waar informatie staat over ge´nstalleerde programma's? Of misschien meteen een oplossing weet voor mijn vraag?

Alvast bedankt!

PS: Voor extra duidelijk te zijn ene screenshot: http://dl.getdropbox.com/u/764943/finalcutprobleem.png

iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    1
    Geen ideeŰn? Op google heb ik totaal niets gevonden wat me kan helpen ...

Member hummel's schermafbeelding
    iTrader
    46 (98%)
    zit er gene uninstall bij zo een programma?
    cydelete moet ge gebruiken om programmas te verwijderen maar die kost geld geloof ik, maar weet nie of hier een trial aan vast zit

apptrap kunt ge ook gebruiken en die is gratis

iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    1
    Ja cleanapp heb ik. Maar er bestaat een speciale tool voor Final Cut Studio zelf. Die heb ik gerunned en alles zou er ook af moeten zijn nu. Ook al ik via spotlight nog zoek naar bestanden van FCS vind ik niets meer.

Maar ik heb wel iets interessant gevonden in de installatie bestanden:
    Code:
    	function isNotDowngrade()
    		{
    			var action = my.choice.packageUpgradeAction;

if( (action == 'downgrade') || (action == 'mixed') )
    			{
    				my.choice.tooltip = system.localizedStringWithFormat('TT_NEWERALREADYINSTALLED');
    				return false;
    			}

return true;
    		}
    Zou ik hier iets aan kunnen veranderen? En wat eventueel? Van programmeertalen ken ik nie veel, alleen maar een beetje VB.NET en PHP maar ik veronderstel da ik een function gewoon kan weg doen he? Nju.. ik ga morge eens probere. Ik heb het toch nog altijd op dvd staan dus veel kan ik wel nie kwaad doen xD
    Laatst gewijzigd door Unrach; 25 oktober 2009 om 23:11

Crew Member Zero Grav's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hummel Bekijk bericht
    cydelete moet ge gebruiken om programmas te verwijderen maar die kost geld geloof ik, maar weet nie of hier een trial aan vast zit
    Kan het zijn dat ge u vergist en CleanApp ofzo bedoelt? Want CyDelete is voor zover ik weet gewoon een prog om Cydia Apps te wissen van uw springboard.

Member SanderH_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unrach Bekijk bericht
    Code:
    		{
    			var action = my.choice.packageUpgradeAction;

if( (action == 'downgrade') || (action == 'mixed') )
    			{
    				my.choice.tooltip = system.localizedStringWithFormat('TT_NEWERALREADYINSTALLED');
    				return false;
    			}

return true;
    		}
    Dat is C volgens mij.

Die boolean-methode kijkt eigenlijk gewoon of je aan het downgraden bent of niet (verwacht Waar of Vals). Niets speciaals dus.

Indien je "downgrade" of "mixed" aanvinkt dan ziet hij dat als een downgrade en geeft hij een melding dat er al een nieuwere is geinstalled. Vink je het andere aan dan ziet hij dat je niet aan het downgraden bent.

Kweet wel niet wat je er nu juist wilt aan veranderen .

Member hummel's schermafbeelding
    iTrader
    46 (98%)
    ja idd cleanapp ist
    ik zou m opnieuw installeren en met een programma als cleanapp verwijderen

iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    1
    Ik weet het zelf ook nie .. tis gewoon dat de installatie een downgrade tegenhoud. Hij denkt dat ik versie 7 er nog altijd heb op staan terwijl dat niet zo is. Ik wil versie 6 er terug op hebben. Dus ik dacht om daar ergens in te prullen zodat hij niet checked of ik aan het "downgraden" ben of lagere versie erop aan het zetten ben.

iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hummel Bekijk bericht
    ja idd cleanapp ist
    ik zou m opnieuw installeren en met een programma als cleanapp verwijderen
    Ik denk niet dat het daaran ligt. Ik heb een speciale tool voor Final Cut Studio gebruikt.(FCS Remover - Uninstall Final Cut Studio, Final Cut Pro, Motion, Compressor, Soundtrack Pro, Color, DVD Studio Pro, LiveType, Cinema Tools)
    Als het daar nie mee lukt zal het met cleanapp ook niet lukken. Maar ik kan altijd wel eens proberen.. nju, ik ga nu echt slape want moet ter morge vroeg uit ^^

Member SanderH_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unrach Bekijk bericht
    Ik weet het zelf ook nie .. tis gewoon dat de installatie een downgrade tegenhoud. Hij denkt dat ik versie 7 er nog altijd heb op staan terwijl dat niet zo is. Ik wil versie 6 er terug op hebben. Dus ik dacht om daar ergens in te prullen zodat hij niet checked of ik aan het "downgraden" ben of lagere versie erop aan het zetten ben.
    Indien je wilt dat hij "gelooft" dat je niet aan het downgraden bent dan zet je gewoon dit:

Code:
    		{
    			return true;
    		}

iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander1234 Bekijk bericht
    Indien je wilt dat hij "gelooft" dat je niet aan het downgraden bent dan zet je gewoon dit:

Code:
    		{
    			return true;
    		}
    cool thx.. ga het morge uit teste, zoals ik al zei: ik moet nu echt gaan slape

Merci voor de hulp al!

iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander1234 Bekijk bericht

Code:
    		{
    			return true;
    		}
    Oke dit is echt wel lachen.. tis gewoon gelukt!! .. een klein blokje code van de installatie bestanden veranderd en ik heb het succesvol kunnen omzeilen xD

Iedereen hartelijk bedankt voor de hulp en vooral sander1234!!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten