|
|
#601 | ||||
|
Mensen die hun 3de mouse-button missen: 3-tap Middleclick on OSX for MacBook & Magic Mouse
werkt nice :-) |
||||
|
|||||
|
|
#603 (permalink) | |||||
|
Citaat:
69,00 € Verzenddatum: 7-10 werkdagen Gratis geleverd |
|||||
|
||||||
|
|
#604 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() De muis is wel . |
|||||
|
||||||
|
|
#605 (permalink) | ||||
|
Vraagje, tot wanneer mochten mensen die een nieuwe iMac hebben gekocht die problemen heeft deze inruilen voor een nieuwe? Ik heb hetniet over de 14d periode. Ik geloof dat het 20 januari was maar ik heb ook 8 januari in het hoofd.
Ik moet dit weten want ik wil de mijne ruilen (ja ik heb al de case ID ) |
||||
|
|||||
|
|
#607 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Wanneer heb je hem ontvangen? Nuja, de datum van wanneer je je Case ID hebt telt hoor. En wat scheelde ermee? |
|||||
|
||||||
|
|
#608 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Nog een mooie ap trouwens... MouseWizard 5.5 *NEW* | Samuco Pinch gestures enzo op mighty mouse ![]() Beste 2,5 USD ever :-) Je kan er ook allemaal andere instellingen mee doen :-) |
|||||
|
||||||
|
|
#609 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Wat scheelt er aan mijn i7: -flikkerend scherm -stuck pixels iSight -harde schijf zit constant te ratelen |
|||||
|
||||||
|
|
#610 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#615 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
Mijn duurste blu-ray kostte mij 9 euro en de goedkoopste 4 euro. Ik zal alleen maar heel uitzonderlijk eens 20-30 euro geven. Het probleem is ook mee blu-ray dat als je wil overnemen/kopieren die blanco schijfkes nog veel geld kosten als je dit vergelijkt met de gewone dvd+r schijfkes (die je uiteraard elders koopt dan hier wegens veel goedkoper). |
|||||
|
||||||
|
|
#617 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|