Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Member
    iTrader
    1 (100%)

Hulp nodig bij MacBook-keuze

Hallo,

ik werk op school met Final Cut Pro en het zou handig als ik daar thuis ook wat aan zou kunnen werken. Maar ik zou het zonde vinden om een dure MacBook te moeten kopen enkel en alleen voor Final Cut Pro... Nu is mijn vraag welke specificaties een MacBook daarvoor minimum nodig heeft? Je mag gerust een ouder model voorstellen want het zal hoogstwss een 2dehands-aankoop worden.

Member
    iTrader
    0
    Mmm, kdraai zelf FCP op mijn MBP en da draait zeker vlot genoeg, gewoon zien dage genoeg ram hebt steken en dat de cpu nog wel deftig is (2 Ghz core 2 duo zou genoeg moeten zijn) dus nen gewone MB moet zeker voldoende zijn zelfs de vroegere (plastieke)
    - nMP, 6-core Xeon, 64 GB RAM, 256 SSD, Dual Firepro D500, Bootcamp W8.1, 10.10 Yosemite
    - Macbook Pro Retina 15", i7 2.3 ghz, 256 GB SSD, 16 GB Ram, OS X 10.10 Yosemite
    - iPhone 6 Plus 128 GB Space Grey

Member m-be's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    FCP draait enkel op de Pro-modellen van de hardware, staat in de systeemvereisten van het pakket.
    Nerds go to heaven, coders go to paradise, designers go to hell. For webdesigners, they invented windows.
    <dakantochnie> zet maar in je sig dat je fan bent van mij!

Member
    iTrader
    0
    Apple - Final Cut Studio - Tech Specs and System Requirments op de gewone macbook moet da ook gaan, ma idd ni de vroegere mé hun intel integrated graka :-( héhé, kwas een beke verkeerd
    - nMP, 6-core Xeon, 64 GB RAM, 256 SSD, Dual Firepro D500, Bootcamp W8.1, 10.10 Yosemite
    - Macbook Pro Retina 15", i7 2.3 ghz, 256 GB SSD, 16 GB Ram, OS X 10.10 Yosemite
    - iPhone 6 Plus 128 GB Space Grey

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten