Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 34

Discussie: Macbook of niet?

Approved 9-lifer NeoCracer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *Springkonijn* Bekijk bericht
    Dus verschil tussen de 2,13ghz en de 2,53 en 2,66 is niet zo groot?
    Bij normaal gebruik zoals surfen of iWork zal je dat niet zo snel merken. Maar ik ben zeker dat je wel verschil zal zien bij CPU gerichte taken zoals Photoshop, After Effects, video-encoding, etc.

Ik heb bijna 2 jaar een MacBook gehad van 13". Het is zeer handig om mee te nemen, dat is waar. Maar voor mij biedt een 15" nu zoveel meer. Vooral sinds ik meer en meer met Photoshop werk waar je ruimte nodig hebt. En als ik op school ga zitten gaat het handig zijn want dan zal ik mijn extern 24" scherm moeten missen. En ik wil toch wat 'comfort' qua werkruimte. En het is niet dat de 15" zoveel groter is dan de 13".
    XBL: NeoCracer

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Dus verschil tussen de 2,13ghz en de 2,53 en 2,66 is niet zo groot?
    Bij gewoon gebruik niet, maar bij foto/video bewerking komt die extra ademruimte die de 15" biedt toch van pas hoor.
    Life's swinging hard, but I'm swinging harder

Member *Springkonijn*'s schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Ok, hier ben ik nog eens. Mijn laptop is dus definitief aan vervanging toe, ben nu dus serieus aan het uitkijken naar iets anders...
    Een paar vraagjes dus ivm de aankoop van macbook.

Garantie: Op apple-store staat dat er maar 1 jaar garantie is (apple care). Klopt het dat het in de switch-winkels over 2 jaar gaat?

Aankoop:
    - Geldt de eco-korting nog altijd? En geldt dit in alle winkels? Moet je daar trouwens student voor zijn?
    - Apple kost overal evenveel toch e? Dus switch-winkel is waarschijnlijk handigste dan?
    - Kan je de apple bv aankopen op naam van de firma en toch genieten van de studentenkorting? Of is dit te mooi om waar te zijn?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina Bekijk bericht
    het verschil tussen de 15" en 13" is niet enkel de schermgrootte he
    Waar zit verschil dan nog toch?
    Laatst gewijzigd door *Springkonijn*; 29 september 2009 om 19:46
    Hattrick:: Juventus Football Club S.p.A. :: III.15

Member phixiuZ's schermafbeelding
    iTrader
    72 (100%)
    Om op uw laatste vraag te antwoorden: nee dat gaat niet, tenzij jij (of bvb uw pa) baas is van die firma, maar dan nog .

En verschil tussen 15 & 13" is echt niet groot... Toch niet de standaard modellen, nuja NeoCracer hierboven gaat z'n 3.06Ghz (het topmodel) gaan vergelijken met een basis Macbook van vroeger, da's nu wel iets anders .

En uw extern scherm op school moeten missen.. Ik sluit mijnen laptop daar gewoon op die PC-schermen aan hoor .

Approved 9-lifer Selderijstok's schermafbeelding
    iTrader
    225 (99%)
    Om nogmaals een bevestiging te geven op die laatste vraag. Op de firma kopen gaat perfect, logisch, hebt het zelf zo gedaan. Combineren met studentenkorting uiteraard niet.

Tenzij de firma op u naam staat (ook u vader niet) en jij dus baas bent en ook nog eens naar school gaat zal dit dus nooit lukken

iTrader
    16 (100%)
    Ja, dat dacht ik dus al, maar wou het voor de zekerheid toch nog eens navragen.

Iemand die weet hoe het zit met mijn vragen ivm ecokorting/garantie/aankoopplaats?
    Studentenkorting en ACD/student is dat hetzelfde? Voordeligste is dus zonder btw en als je dat niet kan studentenkorting met ecokorting (als dat nog bestaat?)?

Member phixiuZ's schermafbeelding
    iTrader
    72 (100%)
    ACD is bijna even voordelig als exclusief btw, toch als je het 2e 15" model koopt of hoger.

Member FEW's schermafbeelding
    iTrader
    69 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2e^NeoCracer Bekijk bericht
    En het is niet dat de 15" zoveel groter is dan de 13".
    qua schermoppervlak is 13 en 15" niet zo groot. hoewel de 15" een schermresolutie van 1440*900 heeft (bij andere merken is dit standaard meestal 1280*800), dus je hebt toch een heel deel meer pixels dan op een 13" (1280*800). dit werkt toch al stukken makkelijker

ik vind het spijtig dat die 13" schermen geen 1440*900 resolutie hebben, zou echt ideaal zijn.

het lange laden van de batterij is net een pluspunt, die gaat "zoeken" waar die nog kan opladen, waardoor de levensduur verlengd wordt en die minder snel gaat degenereren.

office for mac 2008 is imo pakken handiger dan office voor windows

Approved 9-lifer NeoCracer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FEW Bekijk bericht
    office for mac 2008 is imo pakken handiger dan office voor windows
    iWork blijft toch nog steeds 10 keer beter dan Office. Het werken met iWork is gewoon zoveel leuker dan met Office, en je kan er vind ik persoonlijk mooiere dingen mee maken dan met Office zonder dat je er eigenlijk veel moeite moet voor doen.
    XBL: NeoCracer

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Office 2008 voor mac is degoutant traag.
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

iTrader
    16 (100%)
    Gisteren mijn macbook pro 15,4' 2,53ghz gaan bestellen (want ze hadden geen meer op stock). Ik ben al aan het aftellen...

Nogmaals hartelijk bedankt voor alle moeite!

Member Kimme's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    je gaat er zeker geen spijt van hebben!

proficiat met je aankoop!

iTrader
    16 (100%)
    Vandaag er om geweest, net eerste keer aangezet. Zit met klein zwart puntjen in midden van scherm. Zwarte pixel dus waarschijnlijk. Morgen er al mee terug zie...

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    zeker da het ne pixel is? Dacht da hier ook ma was gewoon wa vuil da erop zat
    Life's swinging hard, but I'm swinging harder

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    Vandaag er om geweest, net eerste keer aangezet. Zit met klein zwart puntjen in midden van scherm. Zwarte pixel dus waarschijnlijk. Morgen er al mee terug zie...
    welk model had ge besteld? en hoelang moest ge wachten?
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten