Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Member L0k1-'s schermafbeelding
    iTrader
    46 (100%)

Ipod Touch compatibel met de Apple Hi-Fi?

Ik heb dus de kans om tegen een goedkope prijs een Apple Hi-Fi over te kopen van iemand. De kwaliteit van dit toestel is van wat ik gehoord heb vrij goed. Nu momenteel heb ik nog een Ipod Nano 2nd gen en dit zou dus perfect erop kunnen werken. Maar ik moet ook wat toekomstgericht kijken.

Nu ik heb gehoord dat de connector van een Ipod Touch 2nd gen anders is dan zijn voorgangers. Gaat deze ook nog perfect werken met een Apple Hi-Fi, want in een youtube filmpje zag ik een Ipod Touch 1st gen wel erop werken

Approved 9-lifer NeoCracer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L0k1- Bekijk bericht
    Ik heb dus de kans om tegen een goedkope prijs een Apple Hi-Fi over te kopen van iemand. De kwaliteit van dit toestel is van wat ik gehoord heb vrij goed. Nu momenteel heb ik nog een Ipod Nano 2nd gen en dit zou dus perfect erop kunnen werken. Maar ik moet ook wat toekomstgericht kijken.

Nu ik heb gehoord dat de connector van een Ipod Touch 2nd gen anders is dan zijn voorgangers. Gaat deze ook nog perfect werken met een Apple Hi-Fi, want in een youtube filmpje zag ik een Ipod Touch 1st gen wel erop werken
    Het iPod dock is hetzelfde gebleven en is nog steeds hetzelfde als bij de eerste iPod. (behalve dan de iPod Shuffle natuurlijk)

Dus volgens mij moet dat inderdaad passen.

iTrader
    46 (100%)
    hmm, maar heb wel zonet dit gevonden:

Apple - Support - Discussions - iPod Touch 1st gen + iPod Hi-Fi + wont ...

dus je zou alvast niet meer kunnen opladen via de Hi-Fi wat het toch ook al wat minder aantrekkelijker maakt

Approved 9-lifer NeoCracer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Hola, dat is minder...
    Vreemd gedaan van Apple.

iTrader
    46 (100%)
    een ander nadeel precies is ook dat de Hi Fi na een tijd zichzelf automatisch uitschakelt heb ik zonet gelezen, dus kan het ook niet als alarm gebruiken voor op te staan.

Zal dan wel gewoon wachten tot in de toekomst als ik een ipod touch koop, kan ik tegelijkertijd voor een deftige speaker/docking station kijken

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten