Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 140
    Member SanderH_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -I- Bekijk bericht
    OK, bedankt voor de replies. Ik heb nog enkele vragen:
    1) Ik geloof dat Apple de prijzen van de iMacs etc recent heeft verlaagd. Geeft dit niet aan dat er een nieuw gamma zal uitkomen? Hoe lang geleden hebben ze deze iMacs uitgebracht en hoe lang houdt Apple een gamma?

2) Ik veronderstel dat er geen problemen zijn om hardware zoals printers aan de praat te krijgen op een Mac computer?

3) Is zo'n iMac stil? Mijn huidige desktop is een echte windmolen en dit wil ik nu kunnen vermijden.

4) Wat voor garantie krijg je als je geen AppleCare Protection Plan neemt of ander ding?
    1) Wanneer een bepaald product juist is geüpdate en hoeveel tijd er gemiddeld zit tussen de updates kan je hier mooi volgen:

Mac Buyer's Guide: Know When to Buy Your Mac, iPod or iPhone

2) In vergelijking met windows is randapparaten installeren echt zeer gemakkelijk. Onze laser-printer die hier bijvoorbeeld aan het netwerk hangt. Die zag hij gewoon direct hangen, geen drivers moeten installeren etc.. hij werkte vaneerste keer.

Daar zal je maw zeker geen problemen mee hebben

3) Ikzelf heb geen iMac, maar mijn macbook pro is echt belachelijk stil. Ik hoor hem zonder zeveren gewoon _niet_ .

4) Standaard is dit 1 jaar. Meer info: http://www.apple.com/benl/support/imac/service/

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander1234 Bekijk bericht
    2) In vergelijking met windows is randapparaten installeren echt zeer gemakkelijk. Onze laser-printer die hier bijvoorbeeld aan het netwerk hangt. Die zag hij gewoon direct hangen, geen drivers moeten installeren etc.. hij werkte vaneerste keer.
    Toen ik 2 jaar geleden mijn Mac kocht, had ik een LexMark. Deze heeft echter nooit deftig gewerkt onder Mac. Ook met de drivers die LexMark leverde voor Mac, deed het niet wat het moest doen.

Sinds vorig jaar een Epson. De samenwerking met Mac is een stuk beter. Maar wat ik wel mis is het snel afdrukken om inkt te besparen. Deze optie is niet bruikbaar onder Mac. Er is wel een optie 'zeer snel', maar dan kan je niks meer lezen.

Mijn vader heeft een HP en hij kan op Mac kleuren etc niet in zwart/wit afdrukken.

Op vlak van printerintegratie met Mac ben ik niet zo tevreden, van de rest natuurlijk wel
    Juan

Crew Member -I-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nog een vraagje over de prijs, volgens iMac coming tomorrow! - Mac Forums is het mogelijk om zaken "gratis" er bij te krijgen. Als ik op de apple store site ga, dan zie ik dat toch niet allemaal.

Waar kan ik alle mogelijke kortingen, gratis producten etc zien? Ik wil zeker geen miskoop doen

Approved 9-lifer General Lee's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Da's de studentenkorting in de VS. Die in onze store komt er normaal in september/oktober (en ik gok eerder oktober)
    I'm a writer. I think, I type, I drink. Lather, rinse, repeat. Not always in that order.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Vandaag even gebeld naar Apple, maar kreeg daar een Nederlandse gast aan de telefoon.
    Eerst zei die dat de BTS-actie toch gewoon beschikbaar was, maar toen kwam ie erachter dat dat op de Belgische site blijkbaar niet het geval was.
    Dan maar wat aangedrongen of hij er iets van wist en of er een andere manier was. Maar volgens hem was er niets geweten, noch door hem, noch door anderen bij Apple. Daarna zei hij dat het in Nederland bijna gedaan was met de BTS-actie en als ik daar iemand kende, het maar via daar moest doen. Toen ie vroeg om de MBP bij hem te bestellen, heb ik het gesprek maar beëindigd.

Nog iemand anders iets vernomen voor België?

Dan zojuist maar een mail gedaan naar Easy-M en Switch om te kijken of zij iets meer weten. Zoniet zal ik mijn MPB maar gewoon bestellen zonder BTS. Want heb die binnen max 2 weken nodig.
    Via KULeuven sowieso 10% (ook op vele accessoires) ipv de 6% op de laptops, dus dat is dan toch al iets extra...
    Juan

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door juanvr Bekijk bericht
    Via KULeuven sowieso 10% (ook op vele accessoires) ipv de 6% op de laptops, dus dat is dan toch al iets extra...
    Meer uitleg?
    You have to aim for the sky and the stars to even reach the branches of the trees.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reaper's Curse Bekijk bericht
    Meer uitleg?
    Associatie K.U.Leuven
    Inloggen met s-nummer en paswoord.
    Juan

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door juanvr Bekijk bericht
    Associatie K.U.Leuven
    Inloggen met s-nummer en paswoord.
    Bedankt, dat kende ik nog niet.
    You have to aim for the sky and the stars to even reach the branches of the trees.

Member sh011265's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik vat het niet meer..
    Hierzo Koopgids voor het nieuwe schooljaar - Apple Store (België) staat de actie dan weer wel.. (is de be-nl store)
    Bij de algemene voorwaarden, staat België er niet tussen.. *zucht*
    Nikon D60 / 18-55mm VR / 55-200mm VR / 35mm f1.8
    PSN: Hexmans

Member JLo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sh011265 Bekijk bericht
    Ik vat het niet meer..
    Hierzo Koopgids voor het nieuwe schooljaar - Apple Store (België) staat de actie dan weer wel.. (is de be-nl store)
    Bij de algemene voorwaarden, staat België er niet tussen.. *zucht*
    nu ben ik ook toch niet meer mee zu

de actie staat wel degeluk op de belgische store-site

terug een foutje zeker ?

Member phixiuZ's schermafbeelding
    iTrader
    72 (100%)
    De actie komt hier niet, 100% zeker:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw email.

Het spijt ons maar helaas is deze actie niet voor Belgie en komt ook niet dit jaar.

Of het volgend jaar ook een back to school actie komt voor alle landen , is op dit moment niets van bekend.

Het is dus gewoon afwachten voor het volgend jaar.

Met vriendelijke groet,

Het Apple support team

Apple Store Customer Support
    Apple Operations Europe
    Mocht ik een Nederlander kennen hmm...
    Laatst gewijzigd door phixiuZ; 17 augustus 2009 om 22:33

iTrader
    0
    Er is een apple premium reseller die wel een back to school actie doet

namelijk : GCA

het is wel geen ipod touch, maar toch beter dan niets hé

iTrader
    72 (100%)
    Pfff een ipod shuffle .

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spykon Bekijk bericht
    Pfff een ipod shuffle .
    wie het kleine niet eert, is het grote niet waard zegt men dan

iTrader
    72 (100%)
    Mjah 't is gewoon erg, in alle omringende landen geldt die actie en enkel in België gaat deze niet door en niemand die weet waarom precies niet? En de wet op koppelverkoop is nu toch verdwenen door de Van Quickenborne als ik mij niet vergis dus ik begrijp echt niet waarom die actie nu niet doorgaat hier . Had zo graag die iPod touch , anders blijf ik wel m'n oude Zen Touch gebruiken, iPod shuffle is me wel wat te klein.

Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste

Regels voor berichten